29 Temmuz 2017 Cumartesi 14:41

EKMEĞE ZAM İŞTE YENİ FİYATI !

EKMEĞE ZAM İŞTE YENİ FİYATI !
19 Haziran 2014 Perşembe 09:12

Isparta Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği, Fırıncılar Odası’nın talebi doğrultusunda ekmeğe yüzde 20 oranında zam yaptı Isparta Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği, Fırıncılar Odası’nın talebi doğrultusunda ekmeğe yüzde 20 oranında zam yap

 Buna göre küçük ekmek 0,75 liradan 1 TL’ye büyük ekmek 1,5 liradan 2 TL’ye çıktı. Simidin fiyatı da 0,75 liradan 1 TL’ye yükseldi. Zam 20 Haziran Cuma gününden itrabaren uygulanacak.  Ekmeğe yapılan zammın gerekçesi ise son 1 yılda hammaddeye yüzde 30 oranında zam gelmesi olarak gösterildi.

 

PAHALI

VATANDAŞ
24 Haziran 2014 Salı 10:35

P....A....H....A....L....I

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

aman allahım
19 Haziran 2014 Perşembe 12:39

yüzde 20 zam enflasyon kaç da bu kadar zam belediye halk ekmek nerede arkasından halk otobüsleri çıkar görün bakın çalışana al yüzde 2-3 devammm aman allahım

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saçma Bir zam
19 Haziran 2014 Perşembe 11:17

Türkiyede herşeye zam geliyor Hiç bir hükümette çıkıpta size şu kadar zam yaptık demiyor. Yıllardır Oran aynı Orantı aynı

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

+32
19 Haziran 2014 Perşembe 10:46

BELEDİYE UYUMA HALK EKMEĞİ İSTİYORUZ.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla