visitor analyticsvisitor analytics

VALİ ÖZKAN İMZALADI... OKULLARDA DÖNÜŞÜM BELLİ OLDU...

VALİ ÖZKAN İMZALADI... OKULLARDA DÖNÜŞÜM BELLİ OLDU...
04 Temmuz 2014 Cuma 03:39

VALİ ÖZKAN İMZALADI... OKULLARDA DÖNÜŞÜM BELLİ OLDU...

Günlerce süren tartışmalar, eylemler… Hepsi bugün Isparta Valisi Vahdettin Özkan’ın imzasıyla son buldu. Ispartalıları yakından ilgilendiren kararla 20 okul dönüşümden etkilendi. Peki, hangi ilkokul ortaokul oldu, hangi okullar nereye taşınıyor?

TIKLA VE İZLE VİDEO HABER

 

 

HELAL OLSUN SİZE

TACETTİNİ ARATIYORSUNUZ
01 Ağustos 2014 Cuma 16:01

ıSPARTADA EĞİTİMİN SEVİYESİNİ İYİCE DÜŞÜRÜN. BEĞENMEDİĞİNİZ TACETTİN BEY MÜDÜR İKEN BÖYLE SAÇMALIKLAR HİÇ YAPMADI. HERKES İŞİNİN BAŞINDA İDİ. EĞİTİM SEVİYESİ SIRALAMASINDA ISPARTA 5. 6. İL OLARAK BAŞLARDAYDI.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az

hocalardan uyarı
23 Temmuz 2014 Çarşamba 20:53

eğitimbirsen dahil,11 işkolunda memursene yetki veren öğretmen ve memurlarımız ne bekliyorki,sorunlarınıza memursen çözüm bulacak diye beklemeyin,kazanılmış haklarınız elinizden alınmasın yeter,baksanıza eğitimde tüm idareciler mevsimlik işçi gibi olacaklar.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALİ CEVAP VERSİN

VELİ
23 Temmuz 2014 Çarşamba 18:12

Okullar taşınıyormu taşınmıyormu? öğrencimi nakil başvuracağım. okuldan ayrıldıktan sonra taşınmıyor derseniz öğrencimi geri alma imkanım yok. parasını peşin istiyorlar. özel okul bu. milli eğitimdeki gibi yaz boz olmuyor.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zafer Çağlayan'a Saat Kaç diye soranın gözü morarmış.

bütün bunlar gündemi değiştirme çabası
15 Temmuz 2014 Salı 12:18

Yeni birşey daha öğrendik. Bazılarına Saat Kaç diye sorduğunuzda çok sinirleniyorlarmış. Aman ha tedbirli olun. Aslında MAL varlığı beyanında 'Ayakkabı Kutusuna Konan Eşyalar' diye bir hüküm olsa ayakkabılar da çok kıymetli artık. Sigorta kapsamına bile almışlar. Çorumda her mahalleye İMAM HATİP lisesi açmışlar, REZZA ZARRAB'a hayır dualar ediyorlar, senin yaptığını Çorumlu yapmaz diye hatırlatıyorlar.

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

keçibolu mem için

Keçiborluya yeni MÜDÜR
15 Temmuz 2014 Salı 11:57

Keçibolu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün Şube Müdürlüğüne atanan Dr.Fatih ÇELEBİ abimize yeni görevinde başarılar dileriz.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eski proje

yeni haber değilki
15 Temmuz 2014 Salı 11:44

Haydar Kemal KURT'un kardeşi için Sanayi EML ile İMKB EML birleştirilecek ve Cumhur KURT Müdür olacak. Birol beye yeni yer ayarlıyorlarmış.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fırıldaklığınıza hayran kaldım diyecek.

kubilay uygun
11 Temmuz 2014 Cuma 10:08

Afyonkarahisar patentli ama 6 parti değiştirmiş bir millet vekili olarak Kubilay UYGUN sizi tebrik eder herhalde. Ispartada Milli Eğitim bir türlü rayına girmiyor. Bugün akşama kadar ekip ne çalışacak acaba, iftara bizi aç bırakmasınlar. Şu okul taşıma işlerine gelince iftardan sonra üstüne bir soğuk su içsinler, sonra içtiklerini öğretmenevi tuvaletine döksünler (ağaya beleş). Başka yeri kirletmesinler.

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lütfen biraz inceleme

veli
09 Temmuz 2014 Çarşamba 18:01

Sayın valimiz ve Milli eğitim müdürü muhtarla ve aile birlik başkanlarıyla yapılan toplantıda meryem albayrakın ortaokul olacağını söyleyen siz değilmisinizBirvali sözünden niye vazgeçer.Muzafer türkeşten yedişehitlerin mesafesi enaz2kmdir. Bu mahallede ne ortaokul nede ilkokul yoktur.Bunu müdür ve vali biliyormu. Gariban mahalle çocukları oldumu okul bulunmuyor. Ispartada sadece ülkü var değilmi

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FAKİR AİLE ÇOCUĞU

VELİ
09 Temmuz 2014 Çarşamba 16:57

ASLINDA ÜLKÜNÜN BİNASI YETERLİ ÇÜNKÜ HEPSİ SERVİSLE GELİYOR ADRES TAKİP KONUSUNDA CUMHURİYET SAVCILIKLARINI GÖREVE DAVET EDİYORUM... ÜLKÜ İLE NAZMİYE BİRLEŞİ BİRİ İLKOKUL BİRİ ORTAOKUL OLABİLİRDİ TİCARET MESLEK LİSESİNİ TAŞIMAKLA YETKİLİLER TARAFLI DAVRANIYOR,BÜYÜK GÜNAH İŞLENİYOR FAKİR AİLE ÇOCUKLARININ EĞİTİM HAKKI ELİNDEN ALINIYOR BENİM ÇOCUĞUM DEREDEN ARTIK 2 ARAÇLA MI GELECEK ÜCRETİNİ MİLLİ EĞİTİM MÜDĞRÜMÜ KARŞILAYACAK KIŞIN HAVALAR ERKEN KARARINCA VALİ BEYİN Mİ KAPISINI ÇALACAK İNSAFFFF

24 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayazmana nereeee Sidre 2000 nere

Halka zulüm yapmayın noolur
09 Temmuz 2014 Çarşamba 10:11

3 çocuğum da ilköğretim öğrencisi. El ele tutuşup ne güzel gidip geliyorlardı. Bu işin Yazı var Kışı var. Halıkent ortaokulu için ayrılan yerin eski Halıkent Lisesi olduğunu biliyorduk. Ne oldu da İmam Hatip Ortaokulu yapıldı. İmam Hatip Ortaokuluna ihtiyaç varsa devletin arazisi mi yok, imkanı mı. Yap yeni bir imamhatip ortaokulu. Yazık değil mi bu kadar aileye. Çocuğunu Servise verecek imkanı var mı herkesin. Hocanın bedduasından eden yüzlerce aile olduğu kesin vardır. Elbet birinin tutar.

23 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

okul donusumleri

etkin
06 Temmuz 2014 Pazar 18:31

fevzipasa ilkokulununu adi bile gecmiyor nasil bir donusum

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Okulların kayıt dönemlerinde hep adresler değişiyor.

Isparta Nüfus Müdürlüğü görevdemi acaba
06 Temmuz 2014 Pazar 14:55

Adrese dayalı nüfus sistemi ne işe yarıyor? Sistem sayesinde çok rahat etmemiz gerekiyor. nüfus gelişimine göre planlamalar tutmuyor. bizim insanımız hileyi adam kayırmayı hala çok seviyor. Rahmetli ÖZAL 'Benim Memurum İşini bilir' demişti. hala öyle yapılıyor. Üst brokrasi ve zümre için TİCERET LİSESİ, KIZ MESLEK LİSESİ, SANAYİ TEKNİK LİSESİ, İMKB LİSESİ paketlenip bir yere atılır, ama tabanı bir ilkokul olan ÜLKÜ genişlemelidir. Kapısına 40 MİNİBÜSÜN öğrenci taşıdığı görüldüğü halde görmezler.

33 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu hesap bi yerden döner

ıspartalı
05 Temmuz 2014 Cumartesi 22:46

ıspartanın siyaseti başkadır.ısparta türkiyeye yön veren ildir.. ne ihaneti unutur ne vefayı. bu hesabı döndürmesini iyi bilir..

34 Beğendim
44 Beğenmedim
 
Yanıtla

sanayinin kenarına imam hatip yaptıracağım

rezza zarrab
05 Temmuz 2014 Cumartesi 13:42

sanayi ticaret lisesinin yanına bir de sanayi imam hatip lisesi yaptıracağım.

32 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

erken öten horoz

sıra sıra diktatörler
05 Temmuz 2014 Cumartesi 13:34

hitler, mussolini, Saddam, esed, tayyip

32 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

güvenimiz kakmadı

hikaye anlatmayın
05 Temmuz 2014 Cumartesi 13:32

sayın abdullah öcalan diyen bir ekipten ne beklenir. bunlar tamamen şuursuzca hareketin sonucudur. her türlü maneviyatımız ayaklar altına alınmıştır. iblisin aklına daha neler gelebilecekse bu adamlar yapıyorlar. buna da değişim diye yutturarak devam ediyorlar

34 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

bozuk düzen geliyor akla

ülkü denince
05 Temmuz 2014 Cumartesi 13:26

ülkü denince taşımalı sistem merkezi zannedilen okul geliyor akla. kısmen doğru, 35-40 minibüsle 500 kadar öğrencinin fakat veliler tarafından taşındığı bir taşımalı okuldur ülkü.

39 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

baştan yanlış

hayal kırıklığı
05 Temmuz 2014 Cumartesi 13:22

bu ekibin hiç bir çalışması uygun değil. hiç bir umudum yok. Isparta milli eğitim hususunda son derece karamsarlığa kapıldım.

35 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

kurcalayın kurcalayın

yazık size
05 Temmuz 2014 Cumartesi 12:24

Kurcalayın kurcalayın milli eğitimi dini eğitim yapabilmek adına karıştırın da karıştırın ya zaten bunadan önce ilkokul,ortaokul diye giden bu sistemi bozanlar şimdi tekrar eskiye dönüyorlar. Milli eğitim müdürü halıkentte ki ortaokul öğrencileini nereye taşıyor ? Servis ücretlerini ödüyormu ? Yoksa koltuk telaşı ile istenen kararı alıp imzaya mı çıkardı.?

25 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

okulari degistidin servis paralarini cebinden öde şahin vali

murat koca
05 Temmuz 2014 Cumartesi 07:29

Seni istifaya davet ediyorum.

29 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

halıkent

kimsem kimim
05 Temmuz 2014 Cumartesi 01:26

varolan öğrenci sayısı 816 sidreden gelecek öğrenci sayısı 249 toplam 1065 varolan derslik sayısı 24(aktif derslik olarak kullanılan değil bilgisayar odası mdr muavini odası dahil değildir inşallah)1065 /24 =44,3333 zaten 35 kişilik sınıflarda sıkış tepiş eğitim alan çocuklar oldumu 45 kişi yazık değilmi bunlara ilkokulda okuYAMAYAN çocuklarımızın hakkını milli eğitim müdürümü valimi verecek...

28 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aferini vereyim...

dedemden kalma
05 Temmuz 2014 Cumartesi 00:59

A F E R İ N. buna göre benim çocuğum 1 km yol gidecek.servis parasını da milli eğitim müdürlüğü versin madem.ÜLKÜ lülere verin yanı başındaki okulu...bize 1 km yol...iyiymiş...halıkentin ortasında yeni yapılan lise binasını istiyoruz biz de o halde. ortaokul olsun orası...

27 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

nazmi toker

ögrenci velisi
05 Temmuz 2014 Cumartesi 00:29

Nazmi Toker okulu kunum olarak 500-600 kişilik mevcuduyla iken öğrenci çıkşlarında polis olmasına rağmen trafik kazalarının önüne geçemiyordu yetkililer şimdi 1000 kişiyi aşan mevcuduyla nasıl başedecekler merak ediyorum.dua etsinler şimdiden devlet hastanesi kavşağında kaza olup birinin burnu kanamasın kanarsa haber başlığını veliler olarak biz atarız VE SON NOKTA.............

24 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

inşallah yalan yoktur

öğretmen
04 Temmuz 2014 Cuma 16:29

milli eğitim müdürü hiç bir öğretmen norm fazlası olmayacak herkes sınıfı ile yeni okuluna gidecek diyor sözde aktarıldığımız okullara bakıyoruz derslik yok..plan başka,halka söylenen başka,bu ramazan her şey bambaşka...

25 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah vicdan merhamet versin

halınetli
04 Temmuz 2014 Cuma 16:11

niçin ama niçin işler zorlaştırılır kolaylaştırılmaz bilmiyorum..bunca milletin çocuğuna.. dağılan sınıflara.35-40 kişi olacak sınıflara norm fazlası olacak öğretmenlere yazık değil mi?maksadınız ne? eğitimin kalitesini artırmak mı bozmak mı?neden bölünebilecek okulları ortadan bölmediniz neden bir kaç yıl sonra okul yapılacak yerleri bozdunuz?amacınız iş yapmak mı bağcıyı mı dövmek?

30 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla