visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 23:44

VALİ NEŞTERİ VURUYOR

VALİ NEŞTERİ VURUYOR
01 Haziran 2017 Perşembe 08:50

VALİ NEŞTERİ VURUYOR

Isparta Valisi Şehmus Günaydın, yarın başlayacak kayıt dönemi öncesi önemli açıklamalarda bulundu. Ailelerin çocuklarını Isparta’daki farklı okullara kayıt ettirmek için ikametgahını taşımamalarını isteyen Vali Günaydın, “Bu tür kayıtlar incelenerek aileyle ilgili gerekli işlem yapılacak. Bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın” dedi. Vali Günaydın’in gündeminde uyuşturucu ile mücadelede vardı.


laflaf

bir varmış bir yokmuş
01 Haziran 2017 Perşembe 21:08

gerçek ikamet sahiplerine buzlu su serpmek, her sene aynı **** çevirip çevirip okuyoruz. ülküde sınıflar ortalama 50 kişi, geçen sene bana faturadan tutunda, adresi ne zaman taşıdığıma kadar sordular.ikamet kontrolüde yapacaz dediler. evim ülkü okuluna 200 mt. ne gelen oldu ne giden.ama bakıyorum 20 kadar servis hala diğer mahallelere öğrenci taşıyor.****, öykü, masal ne derseniz,,,

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Men Dakka Dukka
01 Haziran 2017 Perşembe 17:39

Vali bey bu işi yalnız başına çözemez. Veliler iyi hizmet almak istiyor ne var bunda. Ama iyi hizmeti ikame edecekler bizzat torpilin sebebi yani milli eğitim. Kendilerinin çocukları da o okullarda. Hazırdaki iyi okullar kapatılmış. Mantık böyle işliyor devlette. Sadece yasakla ceza kes. Ama adaletli ve uzun vadeli çözüm üretme. Hak ediyoruz ağlamayın.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilginç

kamil
01 Haziran 2017 Perşembe 16:38

okulların kalitesi yükseltimedikçe adam verir 500 lira cezayı o okula yine kaydettirir.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hd
01 Haziran 2017 Perşembe 16:32

Okul önlerindeki servisleri kontrol edin yeter..Ikamet aramaya gerek yok. Ama aileler de haklı cocugunu iyi (!) okullarda okutmak istiyor, ilgili velinin oldugu yerde basari artar, yoksa okulda ve ogretmende cok bi numara yok.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çalışan annelerin çocukları ne olacak

gerçek madur
01 Haziran 2017 Perşembe 14:42

Sayın Valim Ispartalı olmayıp,burada kimi kimsesi bulunmayan,çocuğu okula getirip ****ürecek kimsesi olmayanlar ne yapacak.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çuvaldızı kendimize de batıralım

fatih
01 Haziran 2017 Perşembe 13:44

Sayın valim yaptığınız uygulama çok güzel bir uygulama ama millet bu tür bir yola tevessül ediyorsa demek ki okullarda ki eğitim düzeylerinde bi adaletsizlik durumu var. Vatandaşa kızıyorsunuz ama birazda milli eğitime kızsak!

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Söylenen Boş

vatandaş kadir
01 Haziran 2017 Perşembe 12:55

Nazmiye Demirel, Ülkü, Naşide Halil Gelendost okullarındaki öğrencilerin %70 i başka mahallelerden geliyor. Hiç de takibi yapılmıyor. Ben 10 yil önce Ülkünün karşısında oturan fakir çocuğu almadıklarına şahit oldum. Hepsi sözde kalıyor.Parayı veren düdüğü çalıyor.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsparta
01 Haziran 2017 Perşembe 12:17

çalışan anne çocuğu ne olacak akşama kadar evine gelemiyor.Anne ya da babanin işine yakın okul olmassa ne olacak.Yazik değilmi benim çocuğuma.Cocuklarimizi koruyacak bir sisteminizde yok.Astim, kestim, cezayı verdimle bu iş olmaz.Sayin valimiz Adres bilginiz kenar bir mahalle olsa eşiniz çalışıyorsa siz ne yapardınız?

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

vv

vv
01 Haziran 2017 Perşembe 11:57

sayın vali beyim ülkü okuluna bi el atın atabiliyorsanız mahallenin kendi öğrencisi yok hep dışardan ,bu zaten şurdan belli okulun kapısında sabah öğle akşam polis bekliyor bunlar bi bağlar okulunda yok yaşar ulucanda yok daha niceleri ama nazmiye demirel ve özellikle ülkü okulu eğr bu konuya parmak basarsanız ısparta minnattar olacak tır

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

veli
01 Haziran 2017 Perşembe 11:35

Sayın Valim siz hiç zengin çocuğu ŞEHİT gördünüz mü göremezsiniz. Kanunlar maalesef hep garibana alt gelirliye işliyor. Adına da adalet deniyor. Makam Mevki sahibi kişilerin çocukları istedikleri okulda okuyacak ... ADALET BUNUN NERESİNDE

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ksyk35
01 Haziran 2017 Perşembe 10:58

Sayın valim incelemeye gerek yok ülkü ve Nazmiye Demirel ders giriş çıkış saatlerinde çıkışta bekleyen servis ve özel araçları takibe ve incelemeye aldığınızda gerçek ortaya çıkacaktır. Seneye 5 e başlayacak çocuğum var oda bu okulları istiyor kendisine ben açıklayamıyorum sizden rica etsem siz kendisiyle görüşürmüsünüz. Şimdiden ilginize ve duyarlılığınız teşekkür ederim. Saygılarımla.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

vatandaş
01 Haziran 2017 Perşembe 10:38

okullardaki öğretmen kadroları, müdür, müdür yardımcısı kadrolarıda gözden geçirilsin. bu iş sadece ikametgah taşımanın önüne geçilerek olmaz. ülkü ortaokulundaki yapılanlarla, bağlar ilkokulunda yapılanlar ve başarı grafiği eşit değil. bunun için herkes elini vicdanına koysun ve gereği gibi işini yapsın. yapmayan yapacak olana yol versin. yalnız bu işte kodamanların durumu ne olacak onlar gene yolunu bulacaklarmı.Tebrikler sayın valim, tebrikler sayın il milli eğitim müdürüm.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

Hayrettin Isparta
01 Haziran 2017 Perşembe 10:35

Adalet herkese lazım. Kodamana, makam, mevki sahibine farklı, sıradan vatandaşa farklı olmamalı. Bugün gidin Ülkü İlköğretim ve Ortaokulunda öğrenim gören öğrencileri inceleyin. Öğrencilerinin yarıdan fazlasının adres nedeniyle o okulda olmaması gerekiyor. Peki niye oradalar. Aileleri Isparta'nın kodaman aileleri yada makam ve mevki sahibi kişilerin çocukları. Buna ne demeli? Madem okullardaki öğrenci servislerini kaldırın. Herkes kendi mahallesindeki okullarda okuyacak ya servisin ne işi var.

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

gözde okullar

ısparta
01 Haziran 2017 Perşembe 10:28

sayın valimiz şu elit okulların öğretmenlerini diğer mah okullarına bi dağıtın bakın bu işler nasıl çözülecek milli eğitimde revizyon olsun bi öğretmen 10 sene aynı okulda görev yapmasın...

23 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mustafa isparta
01 Haziran 2017 Perşembe 10:27

Tsk sayın valim ama siz iyi kaliteli öğretmenleri eşit şekilde kenar okullara da veremediğiniz taktirde bu işin önüne ceza ile geçemezsiniz önce ogretmen atamalarını adaletli yapalım biz veliler üzerimize düşeni yaparız

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

okullardaki servislerden belli zaten

kemal
01 Haziran 2017 Perşembe 10:26

önce ülküdeki kayıtları incelesin hele bide sene 2006 kasım ayında tainim çıktı geldim adresim tutduğu halde ülkünün müdür yardımcısı almadı okul dolu diye şikayetçiyim .parası olanlar kayıt yaptırıyor olmayanlarıda kibarca kovalıyorlar ayrımcılık bu.kepeci mah muhtarıda incelensin .ülkü okulunun önünde okul çıkışı araç tırafiği servis ve özel taksilerle öğrenci almaya gelen veliler resmen kitleyo nüfüs müdürlüğündede bu işlere yardımcı olanlarda var tam bir şebeke olmuşlar

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öyle değil işte!
01 Haziran 2017 Perşembe 10:21

Ya o bahse konu okulların özel insanların çocuklarından oluşturulmuş özel sınıflarına ne demeli...

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarı

ıspartalı
01 Haziran 2017 Perşembe 09:12

sayın valim ikametten ziyade öğretmenlerimizle ilgili bir neşter atarsanız sanırım ikamet çözülür.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

takip

ısparta
01 Haziran 2017 Perşembe 09:11

sayın valimize sonsuz teşekkür ederiz.bu güne kadar kimse buna cesaret edememişti. n.demirel ve şener okulun önünde durun yeter sabah veliler nerelerden geliyor göreceksiniz.batı kent,tönge,halıkent,y.şehitler ,devraz say say bitmez.buradaki öğretmenlerde değişmesi gerekir.uç okullara gönderin oradaki başarıları takip edin.ozaman Isparta eğitimde bir bütün olarak başarı artacak.sayın valime birkezdaha tşk ederim Allah razı olsun..

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

neşter

ıspartalı
01 Haziran 2017 Perşembe 09:04

BATMAN da C sınıfının oldu. Sınıfta eğitim gören 40 öğrenciden 10’u Türkiye birincisi olmayı başardı. 10 Öğrenci, soruların tümüne doğru cevap verirken, 5 öğrenci 119 doğru, 6 öğrenci ise 118 soruyu doğru yanıtlayarak, ulaşılması güç bir başarı elde etti.Sayın VALİM mük****l bir başarı; siz asıl Isparta daki eğitim eşitsizliğine neşter atın ****arda terör varken bu başarı elde ediliyorsa demekki ıspartada milli eğitimde bir sorun var demektir. bu büyük soruna çare bulmanızı arz ederim.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla