visitor analyticsvisitor analytics

VALİ GÜNAYDIN MİLLİ EĞİTİMİ HAREKETE GEÇİRDİ

VALİ GÜNAYDIN MİLLİ EĞİTİMİ HAREKETE GEÇİRDİ
01 Haziran 2017 Perşembe 20:38

VALİ GÜNAYDIN MİLLİ EĞİTİMİ HAREKETE GEÇİRDİ

ISPARTA Valisi Şehmus Günaydın, adres taşımayla çocuğunu kendi bulunduğu mahalledeki okul yerine başka bir okula kayıt yaptıran veliler hakkında işlem yapılacağını belirterek, aileleri uyarmıştı.

Bunun üzerine Isparta Milli Eğitim Müdürlüğü harekete geçti.Bugün Milli Eğitim Müdürlüğü’nde hummalı bir çalışma başladı. Isparta Valisi Şehmus Günaydın’ın destek ve talimatlarıyla sahte adresler üzerinden belli okullarda yığılmayı önlemek, ve kaliteyi genele yaymak amacıyla şehrin bütün planlarını gözden geçirerek yeni düzenlemeler yapılıyor.

 

Vatandaş
09 Haziran 2017 Cuma 17:25

Ülkü'ye kayıtlar engellenmeye çalışılıyor da neden başka okuldaki başarılı öğretmenler Ülkü'ye geçici görevle veriliyor acaba. Ülkü de üst düzey idarecilerin çocukları olduğu için olabilir mi acaba? Sayın yetkililer bunuda açıklayabilir mi?? Isparta da maddi durumun iyiyse yada siyasi gücün varsa istediğini yaparsın. Kimsesizsen oturur başının çaresine bakarsın. Adaletli olunacaksa herkes için olunsun.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hale Aygün
04 Haziran 2017 Pazar 14:48

İlkokulların önünden giden en az 20 servis aracı nereye öğrenci ****ürüyor komik olmasınlar fazla araştırmaya gerek yok insanları aptal yerine koymayın ilk ve orta okulda servisi yasaklayın yeter

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

denetim

ali
04 Haziran 2017 Pazar 06:12

okulların denetlenmesi lazım

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Boş isler
03 Haziran 2017 Cumartesi 02:10

Isparta'da her sorun bitti birtek adres değişikliği yapanları mi kaldı başı boş köpekleri ev görünüp apar olan yerleri arastirsinlar

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kenar okul

eğitimci
02 Haziran 2017 Cuma 15:52

Şehrin kenarındaki okul personelini küçük düşürmeyin.En başarısız gördüğünüz okulun personelini ülküye, ülkünün personelini o okula verin hiç öğrenci değiştirmeyin eğer sonuç değişirse bütün dedikleriniz geçerli değişmezse kabahatı birazda kumaşta arayın lütfen. Terziye eşit kumaş ver ki terzinin marifetini ölç.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

vatandaş
02 Haziran 2017 Cuma 15:15

şu başarısız okulların öğretmen, idareci kadrolarınıda bir gözden geçirin.birde şarılı okullara sağladığınız imkanları tüm okullara seferber edinde görelim yiğitleri

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖNCELİKLE EĞİTİMDE İMKAN VE FIRSAT EŞİTLİĞİ-YAZININ DEVAMI-3

VATANDAŞ
02 Haziran 2017 Cuma 14:40

BAŞARISIZ OKULLARIN İDARECİLERİNİN VE ÖĞRETMENLERİNİN MUTLAKA DENETLENMESİ GEREKİR. DURUMA GÖREDE BAŞARILI OKULLARIN İDARECİ VE ÖĞRETMENLERİ, BAŞARISIZ OKULLARDAKİLERLE YER DEĞİŞİKLİĞİ YAPILARAK DENGE SAĞLANMAYA ÇALIŞILMALIDIR.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖNCELİKLE EĞİTİMDE İMKAN VE FIRSAT EŞİTLİĞİ-YAZININ DEVAMI-2

VATANDAŞ
02 Haziran 2017 Cuma 14:39

BENCE BU İŞİN ÇÖZÜMÜ ADRES NAKİLLERİYLE UĞRAŞMAKLA OLMAZ. OKULLARDAKİ BAŞARI VE EĞİTİM EŞİTLİĞİ FIRSATINI TÜM OKULLARA YAYMAKLA OLUR. BİR OKUL YILLARCA BAŞARI SAĞLAYAMAMIŞSA, BAŞARILI ÖĞRENCİLER YETİŞTİREMEMİŞSE, ÖNCELİKLE O BAŞARISIZ OKULLARIN BAŞARILI OKULLARLA ARASINDAKİ İMKAN FARKLARI (SINIFLARIN ÖĞRENCİ SAYILARI, LABORATUARLARI, GÖRSEL VE İŞİTSEL İMKANLARI, OYUN ALANLARI, SOSYAL VE KÜLTÜREL AKTİVİTE İMKANLARI, EĞİTİMDE FIRSAT EŞİTLİKLERİ GİBİ DURUMLARI) NELER ONLARA BAKILMALI....

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖNCELİKLE EĞİTİMDE İMKAN VE FIRSAT EŞİTLİĞİ-YAZININ DEVAMI

VATANDAŞ
02 Haziran 2017 Cuma 14:38

OKULLARDAKİ BAŞARI DENGESİ TÜM OKULLARA YAYILIP EŞİTLİK SAĞLANIRSA, ZATEN VELİLERDE KENDİ BÖLGELERİNDEKİ, EVLERİNİN EN YAKININDAKİ OKULLARA ÖĞRENCİLERİNİ GÖNDERİRLER. ÖĞRENCİ VELİLERİ ÖĞRENCİLERİNİ EVLERİNDEN UZAK BÖLGELERDEKİ OKULLARA GÖNDERMEYE, AYRICA SERVİS PARASI VERMEYE, AYRICA ÖĞLEN YEMEKLERİ İÇİN KANTİNLERE MASRAF ETMEYE VE ÖZELLİKLE HERGÜN MERAKLA ÇOCUKLARININ EVE GELEBİLMESİ İÇİN ÇOCUKLARININ YOLLARINI GÖZLEMEYE ÇOKMU HEVESLİ? ÇOKMU MERAKLILAR?

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

okuyun

velı
02 Haziran 2017 Cuma 14:24

sayın büyülerımız daha ıyısını bılır amaşünü bilmek lazım türkiyemıze gelen dışarıdan ıspartamız gelen müzafırlerımıze ayrı sınıf yapılsa bu ortadan kalkar varmı nazmıyede ülküde feze paşa okulunda mustafa şenerde ozaman ınsanlar bu okullara care aramaz bırıncı sınıf servızlerıne dıkkat

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sebep-Sonuç

vatandaş
02 Haziran 2017 Cuma 11:48

Velilerin adres değişikliği yapması sebep değil, sonuçtur. Hala sonuca bakılıp, sebep görmezden geliniyor. Sebebi velilerde aramak yerine, velileri buna iten sebepleri araştırın onlara çözüm bulun. Eğitimi bu hale getirenler sorgulansın öncelikle, örneğin Ülkü'deki eğitimi Selahattin Seçkin okulunda verdiniz de veliler mi göndermedi.

23 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

cacik olmaz

cemil
02 Haziran 2017 Cuma 10:19

cok korktuk ya

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bakalım

hadi
02 Haziran 2017 Cuma 10:06

ülkü ile nazmiye demireli şehir kenarına alıverin olsun bitsin

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnşallah

Veli
02 Haziran 2017 Cuma 09:23

Hele Yılmaz Şener ve Nazmiye Demirel okullarına bir bakın. Orada sabah trafiği uçuyor. Servisler bi taraftan, çocuğunu aracıyla okula bırakan veliler bir taraftan. Evim okulun dibinde, sabah okula giderken çocuğumun arkasından hatim indiriyoruz resmen. O okullardaki çocukların yarısı sadece kayıt döneminde adres değişikliği ile gelenler. Daha önce yapılan işlemleri de değerlendirin.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

atı alan üsküdarı geçmiş

kızıl melek
02 Haziran 2017 Cuma 09:23

Ya şaka gibisiniz valla.Millet bi nazmiyeyle ülküyü diline dolamış.Ülkünün bulunduğu muhitte ki öğrencileri toplasanız 4 sınıflık öğrenci anca olur.Diğer sınıfları kim doldurcak o zaman.Orada ki öğretmenler boş mu oturacak.Birde neden bu kadar eğitim deşilip duruyor senelerdir acaba.İnsanların özgür hakkı olan eğitim alma,okul,dersane,etüd vs.seçme hakkını niye gasp ediyorsunuz ki.Nasıl ki hastanelerde doktor seçme,hastane seçme hakkı var; aynı şekilde okul,öğretmen seçme hakkıda olabilmeli.

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kenar mahalle velisi
02 Haziran 2017 Cuma 09:02

Adres degisik olmasından dolayi ceza alan veliler cezasını yatırıp çocuklarını ayni okula göndermeye devam ettiler. Yani parası olan cezayı da ödüyor. Okula da gidiyor. Ceza odenince neden okuldaki öğrenci gerçek mahallesindeki okula dönmüyor. Bence bu işi çözmek istemiyorsunuz. Boşuna haber yapmayın bari.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KUAFÖR MUSA DOĞAN
02 Haziran 2017 Cuma 09:01

Belki konunuza girmiyor ama çok ciddi bir sorun var...Gulistan imam-hatip lisesi yaklaşık 50 60 kişi ders veriyor önceden düz lise iken bu sayı 7 8 kat belki 9 kat idi yazık valla okulun haline o kadar doğal gaz yanıyor huzuli .. bomboş odalar lütfen bu konu ciddi ***birde bu mahalle şu anki nüfusu 1.500 kişi 5 yıla kadar nüfus 10.000 ksi olucak mahalemizde kentsel dönüşüm var eğer herkez aynı mahallesindeki okula gidecekse bu gülistandaki küçük okul yetmez bilginiz olsun

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

düşünmek lazım

ıspartalı
02 Haziran 2017 Cuma 08:46

BATMANDA. İMKB Belde Ortaokulu’nun başarısında en dikkat çeken başarı ise 8-C sınıfının oldu. Sınıfta eğitim gören 40 öğrenciden 10’u Türkiye birincisi olmayı başardı. 10 Öğrenci, soruların tümüne doğru cevap verirken, 5 öğrenci 119 doğru, 6 öğrenci ise 118 soruyu doğru yanıtlayarak, ulaşılması güç bir başarı elde etti.BATMAN GAZETE HABERİ SAYIN VALİMİZ ÖĞRETMENLERE NEŞTER VURSUN.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnaf

fakir
02 Haziran 2017 Cuma 08:27

ikamet değiştiren aileleri araştırıyorsunuzda para isteyen para yoksa ikameti dahi yakın olsa almayan kayıt yapmayan müdürleri neden araştırmıyorsunuz ülkü okuluna sayın vali ve milli eğitim müdürü sabah 08.15 de bigelsinler servisten ve özel araçtan trafik kilitleniyor saygılar

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak genc
02 Haziran 2017 Cuma 02:36

Ya guldurmeyin adami ulku ve nazmiyenin onu servisten gecilmiyor ya. Neden hepsi sahte adrestir. Arastirin.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hain

sadettin sensin
02 Haziran 2017 Cuma 02:19

hainler yine iş başında tuzak kuruyor amaç özel okula kaydırmak çünkü biliyorlarki burda pasta var acaba şikayet eden belli değilmi artan özel okullar müşteri kapma yarışında fotoğraf belli çok net huzur bozmak değil huzur vermeli devlet,kalite yoksa zaten orda kimse durmaz

24 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

veli
02 Haziran 2017 Cuma 01:53

Hadi bakalım. tavsiyem servislerden başlayalım ozaman. okul çıkışındaki sıralanan servis sayısı çarpı koltuk sayısı eşittir fazla öğrenci sayısı. sonuç sınıflardaki kalabalığın sebebi. Sayın Valimizi tebrik ediyoruz. inşallah sonuca gider. Gideceğine inanıyoruz. Eğitim kalitesinin her okulda aynı seviyede olması için Kalabalık olmayan sınıflar diliyoruz. Birde eğitim dönemlerinde tayin, eş durumu vb gibi değişikliklere lütfen dur diyelim. küçük çocuklarımız lütfen aynı ögretmenle egitim görmeli.

8 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

neden

ali
02 Haziran 2017 Cuma 01:03

Önce veliler niçin okulları değiştirmeye gerek duyuyor onu bi araştırmak lazım.

33 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla