visitor analyticsvisitor analytics

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDEN ZAM TEPKİSİ

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDEN ZAM  TEPKİSİ
25 Eylül 2014 Perşembe 15:09

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDEN ZAM TEPKİSİ

ISPARTA'DA bir grup üniversite öğrencisi, toplu ulaşım veözel yurtlar başta olmak üzere yapılan son zamlara tepki gösterdi."Bisikletini Al Sen De Gel" eylem düzenleyen öğrenciler şehir merkezinde ve Süleyman Demirel Üniversitesi'nde tur attılar.

ISPARTA Belediye binası önünde toplanan öğrenciler adınakonuşan Ali Ufuk Özalp, sadece üniversitelileri değil, liseliler başta olmak üzere şehir içi ulaşım politikasından ve zamdan zarar gören herkesi sokağa,eylem için meydanlara bekliyoruz dedi. Özalp; " İlk hedefimiz zamların geri alınması olsa da tüm zamların son bulması ve ulaşım politikasınındeğiştirilmesi temel hedefimizdir. Isparta'da şehiriçi otobüs ücretlerine zam yapıldı. Öğrenciler için ulaşım fiyatı 25 YKR artarak Gülkartsız 1.75,Gülkartlı 1.25 oldu. Kiraya zam, elektriğe zam, ekmeğe zam, otobüse zam yapıldı. Isparta'nın öğrencileri olarak bu zamları kınıyoruz" diye konuştu.

 Isparta Belediy eBaşkanı Yusuf Ziya Günaydın'a 12 maddelik bir dilekçe sunacaklarını kaydeden Özalp, toplu taşımayı yoğun olarak kullanan, muadillerine oranla pahalı vekalitesi düşük hizmet alan öğrenciler olarak bir dahaki ihale ve Isparta Kent  Ulaşım Planı için önerilerimizi sunacağız. "Isparta'ya hizmet edenler behemahalfeyizyab olurlar, aksihareket edenler duçar-ı ızdırab olurlar." demiş ilkbelediye başkanımız Böcüzade Süleyman Sami Efendi. Biz Isparta'nın, geçmişini biliyor, geleceğini düşünüyoruz" şeklinde konuştu.

Burada yapılan basın açıklamasının ardından öğrencilerbisikletlerle kent merkezinde tur attı. Öğrenciler daha sonra şehir merkezine 4kilometrelik üniversiteye giderek eylemlerini sürdürdü. 

KANUNA UYULSUN

vatandaş
26 Eylül 2014 Cuma 23:18

KANUNLARDA TEKEL OLUŞTURULMASIN DİYOR AMA ISPARTADA HALK OTOBÜSLERİ TEK BAŞINA ''Belediye, (e), (f) ve (g) bentlerinde belirtilen hizmetleri Danıştayın görüşü ve İçişleri Bakanlığının kararıyla süresi kırkdokuz yılı geçmemek üzere imtiyaz yoluyla devredebilir; toplu taşıma hizmetlerini imtiyaz veya tekel oluşturmayacak şekilde ruhsat vermek suretiyle yerine getirebileceği gibi toplu taşıma hatlarını kiraya verme veya 67 nci maddedeki esaslara göre hizmet satın alma yoluyla yerine getirebilir.''

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

vatandaş
26 Eylül 2014 Cuma 23:07

evet şaşılacak durum birileri zengin olsun diye bu kadar zam olamaz.bölge idare mahkemesine başvulunca bu zam büyük bir ihtimalle iptal olabilir.belediye başkanımız kent kartı kendi kontrolüne alsa otobüscünün kazandığı parayı görse şaşırır.UYAN BEL.BAŞKANIM.ÜCRETİ DÜŞÜR.HALKI DESTEKLE.SENİ BU MAKAMA HALK GETİRDİ.OTBÜSCÜ ZATEN ÇOOK ZENGİN.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

anlamsız pahalı

xxxx
26 Eylül 2014 Cuma 09:15

Ben Ankaralı olup sonradan Isparta ya yerleşen biri olarak şehiriçi otobüs fiyatlarının artışını gereksiz buluyorum kiii, Ankara da saatler süren yollara biz 2 TL verir iken, burada 10 dk lık yollara 2 TL vermek zorunda kalıyoruz, ne için acaba ?? saçma

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

pahalı

34 lü
26 Eylül 2014 Cuma 02:23

belediye kendi işletmesini kursun......OTOBÜSLER 2 LİRA OLMASI GERCEKTEN ÇOK PAHALI...65 YAŞ ÜSTÜNE GELİNCE DERDİNİNİZİ OTOBÜSCÜLER OLARAK DEVLETLE ÇÖZÜN

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sanayisiz kent

10.köy
25 Eylül 2014 Perşembe 23:52

Üretimi ve sanayisi olmayan bir kent olarak Isparta Öğrenci ve Askerin bıraktığı paraya muhtaç,yani hizmet sektöründen dönüyor çarkı. Onun için Devlet Burada Yurt falan yapmaz,Apartçısı , Özel Yurtçusu ,Lokantacısı , Otobüsçüsü Cafe ci si, İsyan çıkartır sonra , Bu sadece Ispartanın değil birçok küçük kentinde kaderi malesef.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

bahane

???
25 Eylül 2014 Perşembe 23:49

Cafeler caddesinde barlarda paralar bulunur harcanır otobuse gelince para olmaz

7 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

otobüs zammı

cengiz demir
25 Eylül 2014 Perşembe 21:13

bende ögrenciyim babam konyada otobüscü. akp nin oy almak için 65 yaş üstünü ücretsiz taşıtması otobüscüleri çok zarara ugrattı bunun faturasını ödüyoruz

8 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu kadarda olmaz !

Öğrenci
25 Eylül 2014 Perşembe 20:32

Otobüse 100 kişi bindiriyolar buna rağmen zam yapıyorlar öğrencilere 600 800 1000 Tl arası ev kiralıyorlar bunu yapan kişilerin öğrenciler üzerinden büyük bir soygun yaptığı açıktır. aileye kiralanan ev fiyatlarıda artmakta bununla birlikte halk kan kaybetmektedir bunun en kısa sürede önüne geçilmesi gerekmektedir.

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

beee

de get
25 Eylül 2014 Perşembe 19:57

Türkiyenin en yaşanılabilir ili mi? PEhhhhh.Sen bir derginin yaptığı bu uydurma değerlendirmeye inanıyorsan iyi yaşamalar.Ama hayat öyle değil.Git diğer illerre bak ve nasıl yaşanılır il olunur gör.

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZAM!!! (İTHAFEN)

ahmet boyan
25 Eylül 2014 Perşembe 18:34

Niye şükredecekmişiz acaba? Kişi başına alınan kiraya mı? Yoksa 5 dklık mesafe için kartsız 1.75 kartlı 1.25 olan otobüslere mi? 30 kişilik olan otobüse 100kişi binmeye mi? Taksi zaten lükse giriyor. Akıllı telefon artık ihtiyaç haline geldi. Sen kullanmadığın için anlayamıyorsun sanırım. Esnafı zaten ayrı bir dert. Öğrencilerin hepsinin ailesi milyoner değil.

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

çözüm.

dert
25 Eylül 2014 Perşembe 15:58

Kardeşim yapmanız gereken Ispartaya 10-15 bin kapasiteli devlet yurdu kurdurmak.Bu kadar basit. Özel yurtların fiyatı böylece azalır.Yurdu Çünüre kurduracaksınız yada üniversitenin hemen arkasında imara açılan yere.Böylece ulaşımda yürüyerek sağlanır. Öğrenciyi soymak için ellerini sıvazlayanlarda avuçlarını yalar.

22 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZAM!!!

Ispartalı
25 Eylül 2014 Perşembe 15:54

Türkiyenin en yaşanabilir şehirlerinden birinde yaşıyorsunuz ama yine de kananat ve şükür etmiyorsunuz. Neredeyse tamamınıza yakınının cebinde akıllı telefon, bazılarınızın cebinde en kralından sigara paketi.Ama yine de halinize şükretmiyorsunuz.Büyük şehirlerde öğrenim gören öğrencilerin durumlarını düşünmüyorsunuz. Yazıktır, günahtır,ayıptır sizin yaptığınız.

14 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla