visitor analyticsvisitor analytics

TİCARET MESLEK LİSEMİZE KIYMAYIN

Ticaret Meslek Lisemize kıymayın
24 Haziran 2014 Salı 14:47

Ticaret Meslek Lisemize kıymayın

 Ticaret Meslek LisesiOkul Aile Birliği Başkanı Kerim Kara bay, Ülkü Orta okulu’nun bina ihtiyacını karşılamak için Ticaret Meslek Lisesi’nin sanayibölgesindeki Turizm Eğitim Merkezi’ne (TUR EM) taşınmak istendiğini ileri sürdü. Okuldönüşümleri kapsamında İlimizdeki birçok okulun yeri değiştiriliyor. Budeğişimlere ise hem öğrencilerden hem velilerden hem de farklı kesimlerdentepkiler geliyor. Bu kapsamda Ticaret Meslek Lisesi Okul Aile Birliği BaşkanıKerim Karabay, lisenin Isparta Turizm Eğitim Merkezi(TUREM) binasına taşınmakistendiğini ileri sürerek, bu karara tepki gösterdi. Karabay, “Son günlerdeilimizde okulların yeniden yapılandırılması çalışmaları nedeniyle okulumuzdadâhil olmak üzere birçok okul yerinden edilmeye, taraflar dinlenilmeden okullarımıza,öğrencilerimize ve velilerimize acılar yaşatılmaya başlanmıştır. ilimizingüzide okullarından komşumuz Ülkü İlkokulumuza Ortaokul açılmak üzere 53 yıldıreğitim verdiğimiz hizmet binamızdan taşınıp, sanayi bölgesindeki fizikişartları uygun olmayan, öğrencilerimiz yan yana bile dizmeye yeterli bahçesi bulunmayanTÜREM binasına taşınmamız ve bu yolla Ülkü Ortaokulunun bina ihtiyacıkarşılanmak istenmektedir.

 HİZMET BİNAMIZDA DEVAM ETMEK İSTİYORUZ

Bu haber öğrencisinin büyük bir bölümünü mahallemizden almadığı,neredeyse her sabahleyin 20’ye yakın servis ile ilimizin bir çok mahallesindentaşıdığı yetkili, yetkisiz her kesimin ve Isparta’mızın bu durumu bildiği ÜlküOkulumuzun velileri tarafından büyük bir sevinç ile karşılanmakta ve Okul Ailebirliği Başkanı olarak, Mezunlar Derneği Başkanı olarak veliler ve öğrencilerolarak ta hepimizi büyük bir üzüntü içine düşürmüştür. Bizler Ticaret MeslekLisesi Okul Aile Birliği, Mezunlar Derneği, veliler ve öğrenciler olarak 53

yıllık kültürümüzle, mesleki eğitim için her yönü ilekarşılaşabileceği sorunların fiziki ortam olarak çözülmüş olduğu hizmetbinamızda eğitim öğretime devam etmek istiyoruz” dedi.

 KIZ ÖĞRENCİLERİN BAŞINA GELEBİLECEK OLUMSUZLUKTAN KİMSORUMLU OLACAK ?

 Öte yandan öğrencilerin büyük kısmının kız olduğunu belirtenKarabay, her gün düzenli otobüse verecek parası olmayan öğrencilerin deolduğunu bildirdi. Karabay, sözlerini şöyle sürdürdü: “Öğrencilerimiz, okul sezonundahavaların erken kararması nedeniyle o yolları çarşı merkezine kadar yürümekzorunda bırakılacaktır. Kız öğrencilerimizin bu yürüyüş sırasında başlarınagelebilecek bir olumsuzluğun sorumlusunun kimler olacağını bilemiyoruz. Amamağduru kesinlikle bizim çocuklarımız olacaktır.

VELİLER ÇOCUKLARINI OKULDAN ALMAK ZORUNDA KALACAKLAR

Birçok veli ile yaptığımız görüşmeler neticesinde okulumuzunsanayi bölgesindeki TÜREM hizmet binasına taşınması halinde öğrencileriniokuldan almak zorunda bırakılacaklarını dile getirdiler. Kız öğrencilerimizin okullaşmasıkonusunda bu kadar emek harcayan devletimizin çabaları maalesef olumsuz birkararla yok edilecek ve çocuklarımız okulsuz bırakılacaktır.

 HAKSIZLIKTIR

Okul Aile Birliği Başkanı olarak görev yaptığım süre içinde,uygulama sınıflarımızın yenilenmesi, zemininin laminant parke döşenmesi,bilgisayar masalarının ve koltuklarının alınması çalışmaları çok şükür başarıile tamamlanmıştır. Okulumuzun mesleki eğitimin ihtiyaç hissetmiş olduğu ortamakavuşması açısından Birliğimiz tarafından yapılan harcamalar boşa gitmişolacağı gibi, fakir aile çocuklarımızın okuduğu ve kantin gelirlerinden başkabir para kaynağı olmayan Ticaret Meslek Lisemizin yeni gideceği binada buişleri yeniden yapmak zorunda bırakılması bizlere yapılan bir haksızlıktır. Geçenyıl aynı okulun bina ihtiyacı için Kız Meslek Lisesi binası Bakanlık nezdindeÜlkü İlkokuluna devredilmişken nasıl oldu da bu yıl tekrar bina sorunu TicaretMeslek Lisesine kaldı?

 VELİ VE MEZUNLARA ÇAĞRI

Alındığını duyduğumuz karar gereği Ticaret Meslek Lisesi’ninTÜREM binasına taşınmasıyla boşalan bina Ülkü ilkokulunun orta kısmı olması veen fazla 300 öğrenciye hizmet edecek olması binaların kapasiteli kullanımınıdüşündürmektedir.

İlimizde 4+4 sisteminde düzenlenmeye çalışılan okullarınayrılması neredeyse tamamlanırken sadece Ülkü İlkokulunun rahatsız edilmemesiadına koskoca bir kültürün yok edilmesini anlamsız buluyoruz. Hakları savunmakadına emek verdiğimiz öğrencilerimizi, velilerini ve okulumuzdan mezun olansimge kişileri bu haksızlığa karşı çıkmaya ve okulumuzu sahiplenmeye davetediyoruz.

red edildi

onay yok
23 Temmuz 2014 Çarşamba 18:45

okul taşıma için bakanlıktan red geldi. taşıma işlemi hukuksuzluktur. öğrencimi başka okula naklettirmiyorum. Ticaret Lisesinde hemde Mevcut yerinde okutacağım. Bakanlıktan onay varsa yayınlayın ozaman öğrencimi Açık Liseye aktarayım. Açık Lise kayıtları başlamak üzere. sonradan öğrencim madur olursa mahkemeye gideceğim bilesiniz.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ticaret meslek lisesi

gizem birincitoka
26 Haziran 2014 Perşembe 21:17

ülkünün zengin çoçukları servislerle gelirken bizim okuldaki fakir çoçukların otobüslerle gelirken geç kalmamak için yapıyolar asla ticaret meslek lisesini elimizden alamıcaklar

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kışla komutanı; ülkü ilkokulu taşınacak, taşı marş marş.

yaylalar yaylalar
26 Haziran 2014 Perşembe 11:23

ülkü okulunun önünde 30 kadar servis görüyorum. hazır taşımalı iken okulun yerini kenar bir mahalleye taşırsanız servisler oraya da gider. afiyet olsun

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adrese dayalı kayıt sistemi

adrese dayayan
26 Haziran 2014 Perşembe 10:33

ülkü ilk okulunda adrese dayalı kayıt yapılmıyor. 20 den fazla servis aracı ile zaten taşımalı eğitim var. görünen köy klavuz istemez. adres hileleri ayyuka çıktı. milli eğitim müdürü **** okumasın. ülkünün aslında yarısı çevre okullara dağıtılsın sorun kalmayacak ve servis kalmayacak

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

haksızlık

gözde
26 Haziran 2014 Perşembe 00:01

ülkü okulu rahatkedecek diye bizim okulumuzu elimizden alamazlar bu bize haksızlık sanayi okulunda başımıza ne gelceğini bilmiyorlar biz okumak için çok uzak yerlerden geliyoruz . biz otobüsü kaçırırsak bizim için çok sıkıntılı olacak we bu durum bir kere olmaz defalarca süre bilir buna bir çözüm bulmalıyız ????

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

haksızlık!

nur
25 Haziran 2014 Çarşamba 16:09

siz burda bizim okul aile birliği başkanımızı suçluyorsunuz oda bi kız babası olarak bizleride düşünüyor sırf sizin zengin çoçuklarınız rahat okusun diye biz tehlikeye atılamayıız bizler sannayideki esnaflar **** demiyoruz, ne kadar it kopuk varsa tinercisi,balicisi o tarafta eğer çok istiyorsanız buyrun sanayi çıraklık orda kalkın siz gidin bizim hiç biyere gitmeye nyetimiz yok isteyene yol orda1

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

meslek lisesi memleket meselesi

goben
25 Haziran 2014 Çarşamba 15:30

çocuklarımızın en az ülkü öğrencileri kadar orada olmaya hakları var ama bizim arkamızda Allah onların arkasında vekil var,ALLAH gariplerin arkasındadır memlekette orta okulmu yok ama ticaret bir tane

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

okullllllllllllllll

ayşemm
25 Haziran 2014 Çarşamba 10:03

gecen yıl kız meslek lısesını almak ıstedı bu sene ısede tıcaret meslek lısesını dusunuyor ulku ılkogretım okulu bence ulku okulu baska buyuk bır alana tasınsa daha ıyı olur.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kodaman

esin
25 Haziran 2014 Çarşamba 00:04

kodaman çocukları şehir merkezinde okumalı geri kalanlar zaten sisteme göre gereksiz o sebeten somaliler kadar olamıyomusunuz çıkın valiliğe oturun gerçi ıspartalı yapamaz böyle şeyler ezilmeye horlanmaya mahkumdur.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

asıl gerçeklik nedir 2

Tokatlı Yorum
24 Haziran 2014 Salı 23:50

unutulmasın ki eli boş insan her şeyi yapabilir. meslek liselerini küçümseyenlerin meslek liselerinde eğitim öğretimin yanında rehabilitasyon yaptığı da diğer bir gerçektir. son olarak ADKS (Adrese Dayalı Kayıt Sistemi)ne göre bahsi geçen okulun kayıt bölgesi bellidir. bu bölgedeki çağ nüfusunu hesaplamak hiç zor olmayan bir istatistiktir. bu çalışma sonucu bu bölgede kaç öğrenci vardır çok rahat hesaplanabilir.son olarak işin sosyolojik tarafı da ayrı bir gerçektir. bu da araştırmalıdır

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

asıl gerçeklik nedir

Tokatlı Yorum
24 Haziran 2014 Salı 23:42

meslek liselerine gelen öğrenci profili maddi açıdan düşük gelirli ailelerdir. bu taşıma ile bir çoğu eğitim sisteminin dışına çıkacaktır. çünkü merkeze tek otobüs ile gelebilmektedirler. ama taşınılması düşünülen yere şehrin her noktasından tek otobüsle veya yaya olarak ulaşım çok zordur. ha bu çocuklar zaten tükaka onlar okumasa da olur derseniz oda ayrı bir gerçektir.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Türkü

ÜLKÜ
24 Haziran 2014 Salı 22:36

kimin yakınları orada bir araştırın ticaretliler sürükldünüz resmen...

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sigorta

selami
24 Haziran 2014 Salı 22:19

Ticaret meslek lisesini,Sigorta hastanesinin eski binasına (çünür) taşısınlar.Daha iyi olur.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

GERÇEKLERİ GÖRÜN....

GERÇEKLERİ GÖRÜN....
24 Haziran 2014 Salı 21:42

SAYIN BAŞKAN SİZ HİÇ TİCARET LİSESİ ÖNÜNDE ÖĞRENCİ GİRİŞ VE ÇIKIŞLARINA TANIK OLDUNUZ MU? ÜLKÜNÜN KÜÇÜÇÜK ÇOCUKLARI O YAŞTAKİ LİSE ÖĞRENCİLERİNDEN NE KADAR DA OLUMSUZ ETKİLENİYOR.AĞZINDA SİĞARA,KÜFÜRLÜ KONUŞAN OLUMSUZLUK ÖRNEKLERİ..AYNI DURUM KIZ MESLEK LİSLERİ İÇİNDE GEÇERLİ MERKEZİ YERDE LİSE İLKOKUL ORTAOKUL HİÇ HOŞ DEĞİL.KEŞKE DAHA ÖNCE KONUYA NEŞTER ATILSAYDI.TİCARET LİSESİNE KIYMAYIN ÇOK ANLAMLI BİR ÇAĞRIMI LÜTFEN BİR DAHA DÜŞÜNÜN...

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

zenginlik

halil
24 Haziran 2014 Salı 21:39

Zenginlerinin okuluna dokunamazlar boşa çene tüketmeyin

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mal bulmuş mağrib gibi sevinenler var.......

Sıktın artık ey milli eğitim..!
24 Haziran 2014 Salı 19:44

Herkes yerinde kalsın bu ne yaa... Her gelen milli eğitim müdürü ha bire okulları devşirip duruyor. Kardeşim zaten veliler zorluklarla servisiymiş yemeğiymiş çocuklarını okutmaya çalışıyor. Bir de milli eğitim her yaz okul curcunası çıkarıyor. Ey milletvekilleri iki elim yakanızda olacak icraat üretin derslik gerekiyorsa okul yaptırın. Oraya buraya öğrenci kaydırıp durmakla bu iş olmaz. Yazık yazık....

9 Beğendim
1 Beğenmedim