visitor analyticsvisitor analytics

TEOG'DA NAZMİ TOKER FARKI!

TEOG'DA NAZMİ TOKER FARKI!
21 Haziran 2016 Salı 12:59

TEOG'DA NAZMİ TOKER FARKI!

Nazmi Toker Ortaokulu öğrencileri TEOG sınavında büyük başarı elde ettiler.

 

Yusuf Oğuzkağan KILIÇ

TEOG-1VE TEOG-2 Türkiye 1.Si

Umut KILINÇKAYA

TEOG-2Türkiye 1.Si

Ecesu KAYACAN

TEOG-1Türkiye 1.Si

Necati Kağan AKDOĞAN

TEOG-1Türkiye 1.Si

 

 

 

 

 

 

Tebrikler

Çdm
23 Haziran 2016 Perşembe 23:59

Başarı asla tesadüf değildir..Tüm yaz ilde tek yaz okulunu açıp öğrencilerine eğitim öğretim veren Nazmi Toker Orta Okulunu tebrik ediyorum..Başarı merdivenine elleri cebinde tırmanmak isteyenlere örnek olsun.. Emeği herkese teşekkürler ilimiz adında gurur verici .. Saygılar..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Basari

Veli
23 Haziran 2016 Perşembe 23:48

Önemli olan 4 okulun birleşmesinden doğan tüm aksaklıkları asıp öğrencilere yazın dahi eğitim fırsatı sağlayarak 4 Türkiye birinciliğine damga vurmaktı !! Maşallah yAvrularimiza !! Emeği gecen tüm öğretmenlerimize sonsuz teşekkürler !!!Evlatlarimizin bahtı acık olsun ...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üniversite sınavındaki basari

Ögrenci velisi
23 Haziran 2016 Perşembe 23:45

Takdir etmek yerine eleştiride bulunan bir toplumuz ne yazıkki !!Bende Nazmi Toker'in ögrenci velisiyim ismini vermek istemediğim bir özel okulun boy boy reklamını yaptığı Türkiye derecesi yapmış ögrencisi Zeynep Çayırçimen de Nazmi Toker'in ögrencisi idi..Yine bununla beraber aynı donem mezunu Yuksel Arslantaş ta Türkiye derecesi yaptı bu altın kalpli başarılı çocuklarımızda Nazmi Toker'den mezun oldular..Eeeee tabi takdir etmek zor is ama eleştirmek kolay!!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nazmi tokerin başarısı değil bu başarı

hakkı
23 Haziran 2016 Perşembe 08:46

yapılan TEOG sınavlarında daha önce Isparta'nın başarı sıralaması yapılan okullarında esamesi geçmeyen okul;4+4+4 le Naşide Halil Gelendost'un öğrencilerinin gelmesiyle birden iki yıldır atağa kalkıverdi. bu başarı kesinle okul bu okulun değil. Naşide Halil Gelendost'un. Kaldı ki Naşide Halil Gelendost'un birçok iyi öğrencisi de Ülkü, Nazmiye Demirel gibi diğer okullara gittiği halde kalanlar bile çook sıradan bir okula derece yapma şansı yakalatıverdi. Ben de çocuğu Nazmi Toker'deokuyan veliyim

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler

ileri
22 Haziran 2016 Çarşamba 12:51

Nazmi TOKER ortaokulunda öğrencisi eğitim gören bir veli olarak öğrencilerimize bundan sonraki eğitim hayatlarında başarılar dilerim. İnşallah Rabbim Yar ve yardımcıları olsun. Bu başarıda emeği geçen başta okul idaresi olmak üzere öğretmenlerimizden Allah razı olsun. Darısı bizim öğrencilerin başına.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrik

şövalye
21 Haziran 2016 Salı 15:59

%2 lik dilimdeki bir babanın oğlundan beklenen sonuç.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEŞEKKÜRLER

Mustan
21 Haziran 2016 Salı 13:32

Başarılarından dolayı öğrencilerimizi tebrik eder ve başarılarının devamını dilerim.Öğrencilerimizin başarısında büyük emekleri olan tüm öğretmenlere ve ailelerine teşekkür ederim.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla