visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 19:31

TED ÖĞRENCİSİ DÜNYA ŞAMPİYONU OLDU

TED ÖĞRENCİSİ DÜNYA ŞAMPİYONU OLDU
27 Kasım 2016 Pazar 16:10

TED ÖĞRENCİSİ DÜNYA ŞAMPİYONU OLDU

2016 Memoriad Las Vegas Dünya Beyin Olimpiyatlarında gösterdiği müthiş performansla TED Isparta Koleji Öğrencisi Açelya ÖZÇELİK dünya birincisi oldu.

Her yıl farklı bir ülkede yapılan hafıza ve zihinsel matematik olimpiyatlarının sonuncu Amerika'da LasVegas'da düzenlendi. Dünya'nın pek çok ülkesinden gelen hafıza şampiyonları,matematiksel işlemlerden, birkaç dakikada yüzlerce ismi ve yüzü hafızada tutmaya, çok basamaklı sayıları birbiri ile bölmeye kadar birçok hafıza oyunlarında kıyasa yarıştılar.Hafıza ve zihinsel matematik alanında dünyanın en prestijli yarışması olarak kabul edilen MEMORİAD Beyin Olimpiyatlarında "zihinsel karekök" kategorisinde Türkiye'yi TED Isparta Koleji Özel Lisesi 9.sınıf öğrencisi Açelya Özçelik temsil etti.

TED öğrencisi Açelya Özçelik gösterdiği müthiş performansla pek çok ülkeden gelen yarışmacıları geride bırakarak, Dünya birincisi oldu.

 

Optikçi
03 Aralık 2016 Cumartesi 21:05

Tebrikler kuzen

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahmet
27 Kasım 2016 Pazar 18:33

Tebrik ederim kardeşimizi.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla