visitor analyticsvisitor analytics

TABELALARI TAKILDI

TABELALARI TAKILDI
30 Ağustos 2014 Cumartesi 02:57

Anadolu Öğretmen Lisesi'nin ismi 'Tenzile Erdoğan' oldu

Isparta'da bulunan 4 Anadolu Öğretmen Lisesinin kapatılmasının ardından Anadolu Lisesi'ne dönüştürülmüştü. Dönüşümle beraber okulların isimleri de değişti. Isparta Anadolu Öğretmen Lisesi'ne Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın vefat eden annesi Tenzile Erdoğan'ın ismi verildi...



Yalakalık

bojuware 201
01 Eylül 2014 Pazartesi 10:05

Liyakat denen kavramı bilmeyenler şovculuk ve yalakalık dünyasında acizliklerini böyle ucuz mantıktan uzak metotlarla uygularlar. RTE anası kim şehirle alakası ne cahil zavallı km doldurmuş insan. Bumu okula adını verdiğiniz. Bunu yapanlar canlı gömülmeli. Yaptıkları yapacakları olumsuzlukların örneğidir.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu kadarına da pes!

oooof of!
31 Ağustos 2014 Pazar 17:59

Bu isim değişikliği hangi akıllının aklına geldi de teklif etti? Çok merak ettim. Bu üstün akıl sahibi zatı iyi yerlerde değerlendirmek lazım. Vakfıkebir'e müdür olur artık.

5 Beğendim
33 Beğenmedim
 
Yanıtla

ama isim koymak boşuna

havadan sudan bahane
31 Ağustos 2014 Pazar 12:55

Başbakan Edasıyla Gezen Siyasi Milli Eğitim Müdür ve Yardımcıları Var. Isparta nın Milli Eğitimine hiç bir katkıları olmadığı gibi husumet sergileme yerine dönüştürmüşler. Bir birlerinin kuyusunu kazıyorlar. ölü eti yemek gibi gıybetlerini de ediyorlar. velileri kandırıp yanlış tercih yaptırmışlar. görevlerini yapmayıp bakanlıktan gelen olumsuz yazıları saklamışlar. okul birleştirmeleri iptal olmuş haber vermemişler.

39 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Efendiler

Bakınız
30 Ağustos 2014 Cumartesi 19:58

Ispartamızın bugüne gelmesinde yardımcı olan, o kadar çok büyüğümüz varki,gülcüsünden,halıcısına,paşasından,alimine onların isimlerini koymak varken.Eğer sen Tayyip Erdoğanın annesinin ismini vermek istiyorsan,bu okulu bizzat kendisinin yapması gerekmezmi.

52 Beğendim
48 Beğenmedim
 
Yanıtla

vaybe

ıspartalı
30 Ağustos 2014 Cumartesi 11:33

okulun adını değiştirdik ama yinede bakanlıl ümüdümüz vardı oda olmadı şimdi acaba kimin ismini koysak da ısparta ya bir bakanlı alabiliriz?

7 Beğendim
34 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlyas Can Eline Yüzüne Bulaştırdı.

Tacettin nerdesin?
30 Ağustos 2014 Cumartesi 03:38

İlyas Can, eline yüzüne bulaştırdı !Isparta’da uygulanan okul birleştirmelerine Bakanlıktan veto geldi. Milli Eğitim Bakanlığı Genel Müdürlüğü Isparta’da ki bazı okulların birleştirilme kararlarını iptal etti. İptal yazısının ise Isparta İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından kamuoyundan ve velilerden saklandığı iddia edildi

14 Beğendim
25 Beğenmedim