visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 00:50

SONUÇLAR AÇIKLANDI

SONUÇLAR AÇIKLANDI
27 Ekim 2014 Pazartesi 22:47

Kıran kırana geçen mülakatın sonuçları açıklandı.

16-23 Ekim 2014 tarihleri arasında arasında yapılan, IspartaMüdürlük mülakat sonuçları açıklandı.


İŞTE O SONUÇLAR İÇİN TIKLAYIN 

YOZGATLI

KOLTUK SEVDALISI
09 Kasım 2014 Pazar 22:37

Dun 28 subatta irtica bahanesiyle sutçuler bölgesinde de mudurunu surduren adam bugun yine yalamadık el ayak bırakmayıp 70 puanı yine kapmış.Bazıları için koltuk namustan ve şereften daha kutsal olmalı...Dün 28 Şubatın tetikçisi,bu gün iktidarın yılmaz bekçisi...

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fiyasko

alim dil
30 Ekim 2014 Perşembe 18:39

yöneticilikten istifa edip başvurup barajı geçenler var,halbuki yasaya gore istifanın üstünden 1 yıl geçmeden idareci olamazlar ki

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

haya

öğretmen
28 Ekim 2014 Salı 18:32

Beklenilen sonuç. Bizden olsun da ne olursa olsun ve farklı düşünce ve sendikada olupta Refaransı olanların barajı geçtiği bir puanlama. Hiçbir Milli Eğitim yetkilisi bunun aksini iddia edemez. Referans getirmen gerekir diyenler vicdandan adaletten doğruluktan hiç bahsetmesinler.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Birde 70 üstü not almış

Hasannn
28 Ekim 2014 Salı 16:16

Eski Çarşamba pazarı civarındaki bir İöo nda müdür yardımcılığı yaparken okuldaki memure ile gönül ilişkisi kuran idareciyi şimdi hastane civarına müdür olarak atandı, şimdi de bakıyorum liste de 70 üstü puan almış, daha öncelerinin sıkı DYP'lisi, son 6 aya kadar cemaat toplantılarının müdavimi bu arkadaş şimdi de sıkı bir ... Lı oldu.Yarın başka iktidar gelsin sizi de satmazsa ben kaymakkapı da eşşekler gibi anıracağım?Çünkü bu adamın çizgisi yoktu, olmaz da hep gücün yanında yer alır.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTAYI DÜŞÜNEN HİÇ SİYASETÇİ YOK MU

AK PARTİLİ
28 Ekim 2014 Salı 14:33

Listeyi bakıyorum da. Adil gibi hiç de öyle değil. Elenenler arasında eğitimbirsenliler de var. Fakat zaten onlara koltuk verilmişti. Ayrıca etliye sütlüye karışmayan pek çok sendikacıya ya sınırda verilmiş ya da baraj altı kalmış. Bazı Türkeğitisenliler var. onlarda ahbap çavuş ilişkilerinden yararlanmış. en acısı ise birilerinin etrafında dönenlerin tamamı yüksek puan almış. hadi sorun bakalım. Adaletli davrandınız mı diye. Gögüslerini gere gere elbette diyecekler.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AYIP

Halil
28 Ekim 2014 Salı 13:41

Müdür yardımcısı yapma sözü verdikleri bazı sendika yönetici ve yağcılara düşük puan vermişler. H. Özçelik dava adamıydı. BU rwezalete nasıl ortak olur anlamak mümkün değil. Zadeoğlu en yüksek puanı alanlardan. bu arkadaş ve eşi yıllarca hangi davula tokmak salladı da bugün baş tacı oldu. valla ilk sendelemede yol değiştirir

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kepazelikl

adalet mi
28 Ekim 2014 Salı 13:16

ne değerlendrmesi ne adaleti allah aşkına. sendika değil çete olmuş. müdür ve görevlendirme müdür yardımcıları tam bir tetikçi havadında. okuduğunu anlamayan adamdan müdür yardımcısı yaparsanız başka ne beklerdiniz. Ya şu muhalifd sendikalar ne yapar. Güya diğer sendikalardan da 70 barajını geçenler var. yetmiş aldılar ama puanları yetmedi atanamadı ayaklarına yatacaklar. çooook ince çalışmışlar. bu değerlendirmeye imza atan komisyon üyelerini Allah yargılasın.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALNI SECDEDEN KALKMAYANLAR

DAVRAZLI
28 Ekim 2014 Salı 08:44

Allah anamdan ve babamdan razı olsun. Bana islamı iyi öğretmişler. Dinimize göre, birilerinin hakkını yemek haramdır. Amir tarafsız ve adil olmalıdır. Allah aşkına listeye bir bakın. Hak, hukuk,adalet,vicdan, dürüstlük nerede kaldı. Neyse, Ispartamıza hayırlı olur inşallah.

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla