visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 19:37

SDÜ MEMNUNİYETTE BÜYÜK BAŞARI

SDÜ MEMNUNİYETTE BÜYÜK BAŞARI
28 Aralık 2016 Çarşamba 02:25

SDÜ MEMNUNİYETTE BÜYÜK BAŞARI

 ISPARTA Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) 177 devlet ve vakıf üniversitesi arasında yapılan memnuniyet araştırmasında 14'üncü sırada yer aldı.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nden Prof. Dr. Engin Karadağ ile Prof. Dr. Cemil Yücel, Türk Yükseköğretim Sistemi'nin gelişimine katkı sağlamak amacıyla Türkiye'deki üniversitelerin memnuniyet araştırmasını yaptı. İlk aşamada Yükseköğretim Kurulu istatistiklerine bağlı olarak 2015- 2016 yılında lisans öğrencisi bulunan devlet ve vakıf üniversiteleri belirlendi. İkinci aşamada ise her üniversiteden belirlenen öğrencilere veri toplama aracı uygulandı. Bu kapsamda 2016 yılında 106 devlet ve 68 vakıf olmak üzere 174 üniversitedeki 10 bin 894 öğrenciden elde edilen veriler kullanıldı.
Araştırmada, öğrenim deneyiminin tatminkarlığı, yerleşkenin ve yaşamının doyuruculuğu, akademik destek ve ilgi, kurumun yönetim ve işleyişinden memnuniyet, öğrenme imkan ve kaynaklarının zenginliği ile kişisel gelişim ve kariyer desteği konularına cevaplar arandı.
Araştırma sonuçlarına göre SDÜ; öğrenim deneyiminin tatminkarlığında 79 puanla 26'ncı, yerleşkenin ve yaşamının doyuruculuğunda 88 puanla 11'inci, akademik destek ve ilgide 81 puanla 18'inci, kurumun yönetim ve işleyişinden memnuniyette 86 puanla 9'uncu, öğrenme imkan ve kaynakların zenginliğinde 83 puanla 27'nci, kişisel gelişim ve kariyer desteğinde ise 84 puanla 21'inci sırada yer aldı. Sonuç olarak SDÜ, 106 devlet üniversitesi arasında topladığı 501 puanla 14'üncü sırada yer aldı.

Emeklilik kategorisi

Kategori
30 Aralık 2016 Cuma 19:46

Mük****l rakamlar pırlanta yüzdeler, bununla birlikte fetö sanığı çalışanlarını emekli etme kategorisinde de bu güzide üniversitemizin kaçıncı sırada olduğunu yazmalısınız.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HİÇ DEGİLSE

sdü lü
29 Aralık 2016 Perşembe 09:02

HALA EGİTİMDE DÜŞÜNCE FARKLILIKLARI VAR. SEN 13.5 TRİLYONMU MİLYONMU YENİ PARAYLA PARAYI BUHARLAŞTIRIP HALA NEREYE HANGİ TERÖRE KAYNAK OLARAK AKTARILDIGI BELLİ OLMAYAN. PARALAR KAYBOLMUŞ BİR. SDÜ. BİR ISPARTALI OLSAYDI ELİNİ TAŞIN ALTINA SOKAR BU BENİM ISPARTA SDÜ. ÜNV. MİNDER BİR ÖNLEM OLURDU.VEDE ÜNİV. TEMİZ 5. SIRADA OLURDU.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TÜMA 2016

TÜMA
28 Aralık 2016 Çarşamba 23:25

Sayın Çarıkçı ülkemizin entellektüel rektörlerinden. SDÜ için büyük bir şans. Dikkat çeken önemli bir kıymet.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla