visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 13:28

SDÜ'DE AÇIĞA ALINAN O İSİMLER

SDÜ'DE AÇIĞA ALINAN O İSİMLER
21 Ağustos 2016 Pazar 16:28

SDÜ'DE AÇIĞA ALINAN O İSİMLER

FETÖ/PDY soruşturmaları kapsamında Süleyman DemirelÜniversitesi’nden 11 isim açığa alındı.

Phillip de mi

Nazmi
24 Ağustos 2016 Çarşamba 07:08

Arkadaş phillip de mi paralelmis bak sen şu ise

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Bazı isimler
24 Ağustos 2016 Çarşamba 00:07

Eğitimde Y Alper fetoyla metoyla işi olmaz bunu kör sultan bile bilir fakülteden herhangi birine ya da formasyondakiere bile sorulabilir. Bi yanlışlık var arkidiş

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Bazı isimler
24 Ağustos 2016 Çarşamba 00:00

Eğitimde Y Alper fetoyla metoyla işi olmaz bunu kör sultan bile bilir fakülteden herhangi birine ya da formasyondakiere bile sorulabilir. Bi yanlışlık var arkidiş

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Azmi'ye

Sdü
22 Ağustos 2016 Pazartesi 18:44

Fetöcu olmayanı fetöcü diyee gammazlamak şerefsizliktir...Azmi rumuzlu yazan insancık adını yazda bir paket KINA yollasınlarr pek sevinmişsinn.bu ülkede hala adalet varsa? masumlar aklanır!!

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

O çeşme

Hala duruyor mu
22 Ağustos 2016 Pazartesi 17:45

İbicinin döneminde gelen herkes bir değil kardeş. Hepsini gerçek ile bir tutup da dikkatleri kendilerinden kaçırıyor olmasınlar acep bunlar. Üniversite içinde olup bu dönemde ballı kadro alanları unutturmaya çalışıyo bazıları

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ'deki fetö sanıkları

Neden?
22 Ağustos 2016 Pazartesi 16:37

Öncelikli olarak fetö sanıklarının açığa alınması gerekirken neden hala çalışmalarına izin veriliyor?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gizlemek suçtur

Bir akademisyen
22 Ağustos 2016 Pazartesi 15:20

Çoçuklarını FETÖnün okullarına gönderen ve eşleri bu örgütte ablalık yapmış personel neden açığa alınmıyor? Yoksa ipin ucu yukarıya mı dayanıyor? Bunları gizlemek de teröre yardım ve yataklık olmaz mı?

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hala duruyor

ibi ci ni dönemi
22 Ağustos 2016 Pazartesi 15:04

ibicinin kendisinin kadroya aldığı atadıkları duruyor dikkat dikkat

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dalgalar neden durdu?

5. Dalgayı Bekleyen
22 Ağustos 2016 Pazartesi 14:11

Darbenin ardından daha da artması gerekirken, Emniyetin SDÜ çalışanlarına Mayıs ayından beri fetö operasyonu yapmaması tuhaf değil mi?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel operasyon görünümlü cuntacı operasyon

SDÜ
22 Ağustos 2016 Pazartesi 13:33

Çalan çırpan iftiracı ve yönetimin bunlara dokunma cesaretini gösteremediği kesimler ile başörtüsü düşmanı 28 Şubat zihniyetli cuntacı kesimlerin paralelle mücadele görüntüsünde bir iç hesaplaşma operasyonuna döndü. Ama hiç merak etmesinler bunlarla mücadelem devam ediyordu ve bundan sonrada devam edecek. Hiç merak etmesinler.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

döneme dikkat

2010 dan sonra
22 Ağustos 2016 Pazartesi 12:38

Özellikle ibicioglu dönemi iyi incelenmeli Dikkat

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ibicinin zamani

zamansiz kadro
22 Ağustos 2016 Pazartesi 12:26

İbicinin kadroya aldıkları listede olmalı. Çok eksiklik var..

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Liste

Sdü
22 Ağustos 2016 Pazartesi 11:17

Listeleri kabartıpp masum insanları ekleyerek kendini saklayamaz yö....m..ergeç sıra sanada gelirr. Allahtan korkun!

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

balıkçı rıza

sdü
22 Ağustos 2016 Pazartesi 11:12

Bende Halim Cevizci yi iyi tanırım. hiç alakası yoktur.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alakası yok

Baki yeşil
22 Ağustos 2016 Pazartesi 10:24

Yusuf Keş hocayı iyi tanırım fetoş la ilişkisi yoktur,tahminim iftira var,bu fetoş ekibi C.başkanını seven ve takdir edenleri de işi sulandırmak için ispiyon ediyorlar tahminim. Yusuf Keş in bunlarla alakası olduğunu sanmam.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Komedi

Sdü
22 Ağustos 2016 Pazartesi 08:52

Bunların içinde masumlara var.konunun sulandığı açık Philip ne alaka?ajansı yoksaa?

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilginc

...
22 Ağustos 2016 Pazartesi 07:42

İsimde isim alın isimler ne meraklısınız insanların düştüğünü görmeye ki çoğu da suçsuz bu insanlarin

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kripto fetöcüler ve onları **** destekleyenler

nesin
22 Ağustos 2016 Pazartesi 02:15

kripto fetöcüler ve onları ****ce destekleyen ulusalcılar, sosyal demokratlar ve solaklar beraber hareket etmekteler. sağda solda suçsuz insanları şuçlamakta ve şikayet etmektedirler. dışarıda bunlar birbirlerine selam vermeseler de aslında aynı yoldalar. hepsinde erdoğan ve akp düşmanlığı hat safhayı almıştır. sevmedikleri, engel gördükleri şahısları rahatça şikayet edebilmektedirler. ne demişler kork allahdan korkmayandan.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tam isabet

azmi
22 Ağustos 2016 Pazartesi 02:13

orman fakültesinden tam isabet olmuş sanırım. bir hamlede bitirmişler. tebrikler iyi çalışmış rektörluk

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eskiyeni

khks
22 Ağustos 2016 Pazartesi 01:58

eski yönetici tekrar merkeze mi gelecek. nede olsa artık bos değil mi koltuk

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne olacak

khkz
22 Ağustos 2016 Pazartesi 01:33

ne olcak bu eski yönetici tekrar yeni yöneticimi olacak acaba. bakacaz görecez. bu alılanların hepsi feto mensumu çıkarsa kim serefsiz olacak acaba.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

süreci sulandıranlar

fetö üyelerini ayıklama
22 Ağustos 2016 Pazartesi 01:00

Fetö üyelerini ayiklama surecini sulandiranlar: 1. Fetö' ye üye olmayan sağ secmenin magduriyeti ile hukumeti zayıflatmak isteyen tum kesimler 2. inanç hassasiyeti olmadığı icin dini deger iceren herhangi bir şeyle irtibatı olmadığından fetö ayıklama kriterlerine hiç bir şekilde takılmayan, kisisel kin, nefret, kıskançlık duygulariyla iftira atmakta beis görmeyen, krizi fırsata çevirme hesabı yapan AKP hükümeti ve cumhurbaşkanına küfrederek dolaşan her dönemin çakalları...

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

takipci

takipci
22 Ağustos 2016 Pazartesi 00:49

sdü rektörü utandığı içinmi ****yor listeleri.ayıplarlar diyemi korkuyor.her kurum açıklıyor sdü neden ****yor.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Keser Dönüp Sap Dönecek

Hasip
22 Ağustos 2016 Pazartesi 00:44

Gerçek paralellere dokunmadan yada dokunamadan, paralelle mücadele adı altında iç hesaplaşmalara alet olup açığa almaların bir sonucu olacak.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla