visitor analyticsvisitor analytics

SDÜ'DE 32 KİŞİ AÇIĞA ALINDI

SDÜ'DE 32 KİŞİ AÇIĞA ALINDI
08 Ağustos 2016 Pazartesi 12:05

FETÖ soruşturması kapsamında Süleyman Demirel Ünivesitesi'nde açığa alınan 32 kişinin isimleri.

 

Begüm Akça

Bülent Akbuğa

Dursun Çın

Emine Beydilli

Emre Çiçek

Erkan Güzel

Ezgi Cevher

Fatih Karatuğ

F.Özdemir Kısacık

Güngör Serin

Halit Çetiner

Hatice Karakuş Kaya

Hülya Uysal

Hüseyin Alkış

İbrahim Çetiner

İbrahim Şanlıalp

İsmail Düz

Mehmet Akgönül

Mehmet Deniz

Mehmet Güven (teknik bilimler)

Nurdan Alkan

Ömer Güler

Ömer Kuşçu

Rasim Önder

Safiye Tüzün

Seher Derya Kula

Semiha Ergin

Süleyman Ün

Tuğba Güler

Uğur Burak Temel

Vasfi Arslan

Yunus Makas

ASP

ASP
05 Eylül 2016 Pazartesi 11:02

ÖZELLİKLE KÖRFEZ DERSHANELERİN kurucusu varmış bu kurumda kim gitsin itirafta bulunsun yoksa ben şikeyat edecem bu isim valiliğe neden bildirilmiyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çiftçi TV'deki Devlet Memuru

Vatandaş
10 Ağustos 2016 Çarşamba 14:38

Geçen sene ulusal Çiftçi TV'de pazar günleri yayınlanan bir programda sunuculuk yapan SDÜ'den bir memur vardı. Bir devlet memurunun başka bir işte, dahası ulusal bir televizyon k****ında çalışması yasakken o kişi bu rahatlığı kimlerden alıyordu? Araştırılmalı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

keyfi açıga almalar

sdü
09 Ağustos 2016 Salı 22:00

Burada keyfi olarak açığa alınan, iftira ve çamur atma yoluyla etiketlenmeye çalışılan insanlar da var.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SSS'ler gitsin

Vatandaş
09 Ağustos 2016 Salı 14:09

"Bilgi İşlem" rumuzlu arkadaş haklı, Bilgi İşlem Daire Başkanlığında ve diğer birimlerdeki tüm SSS'ler artık gitsin.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olamaz

Hadi canım sen de
09 Ağustos 2016 Salı 13:26

İbicioğlu'nun tedviren daire başkanı yaptığı, Çarıkçı'nın da onları daire başkanı kadrosuna atadığı kişiler var mı?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

artık

yok
09 Ağustos 2016 Salı 12:29

fetöcü olmayan hariç,diğerleri akp olduğu sürece mesleğe geri dönmeyi rüyanızda görürsünüz.. o iş artık yaşşş...güle güle. torpille girerken düşüncektiniz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dost ve arkadaş olanlar

SDÜ Temizlenirken
09 Ağustos 2016 Salı 12:28

Hz Muhammed (s.a.v.) der ki "Kişiyi arkadaşından tanıyın." Bu itibarla fetöcü teröristlerle dost ve arkadaş olanlar da ciddi bir elekten geçirilmeli.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah hangi sabredenlerle beraberdir?

Pakize
09 Ağustos 2016 Salı 10:32

Sizler gibi dini bilmeyen, Allah'ın emirlerini hizmet adına her şey mübahtır şaçmalıklarıyla yeni bir din oluşturmaya çalışan, Allah düşmanlarıyla açıkça dost olan ve müslümanları onlara şikayet eden, kendi ülkesini hem bir vampir gibi emen ama arkasından da bomblayan, müslümanları ve insanları rahatlıkla hizmet adına katleden bir güruha Allah yardım edecek ya da sabırlarından dolayı mı başarı verecek? Tam tersine sizin zülümlerinizden dolayı Allah sabreden bu millete yardım ediyor. Hainler!

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu da adalet

gerçekçi olun
09 Ağustos 2016 Salı 10:07

EĞER SİZ MEYDANLARDA C.BAŞKANI BUNLARLA İLİŞKİNİZİ KESİN PARA YATIRMAYIN SENDİKADAN AYRILIN ÜYE OLMAYIN TOPLANTILARINA KATILMAYIN ALTINBAŞAK VE BENZERİ FETO OKULLARIYLA İLİŞKİYİ KESİN VS VS DERKEN.........17-25 ARALIKTAN SONRA YUKARIDAKILERİ YAPTIYSANIZ HİÇ KUSURA BAKMAYI ALENI BUNLARA DESTEK OLLMUSSUNUZ DEMEKTİR. APTAL YERİNE KOYMAYIN İNSANLARI ULKEYİ ZATEN BİTİRMİSSİNİZ HIRSINIZA VE AKIL ALDIGINZ BAGLATILARA UYUP DARBEYE KALKISTINIZ.......HAYATINIZDA BIR KERE MERT OLUN

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KHK var

B.Ç
09 Ağustos 2016 Salı 08:49

Kamu kurumundaki bu alımlar şarttır masum olanlar geri dönsün ama olmayanlar mutlaka temizlensin ki Türkiye feraha ersin bıktık şu sinsi yılanlardan bu ülkeye düşman halkın seçtiği C.başkanına düşman olup ilk fırsatta devirmeye çalışanlar mümkünse def olup gitsin. Normal şartlarda açığa alınanlar geri dönebilirdi ama arkadaşlar şu an normal şartlar yok O.halde yiz Kanun hükmünde kararnameler ile ciddi bi temizlik yapılacak inanıyorum tüm asalaklar hak ettiğini bulacak...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖCÜLER

GENÇ SENİRKENTLİ
09 Ağustos 2016 Salı 08:45

ÖZELLİKLE BU SENE KÖRFEZ DERSHANELERİNE GİDİP KPSS DE ATANAN PERSOENELLERİN TESPİT EDİLMESİNİ İSTİYORUZ.. DERSHANE FİŞ MAKBUZ VB. KAYITLARDA İSİMLERİ MUTLAKA VARDIR.. BU ADAMLAR HALA MAAŞ ALIYOR.. 17/25 ARALIKTAN SONRA DURUMU BİLDİKLERİ HALDE DERSHNAEYE DEVAM ETTİLER !!!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

F.Daldal

Personel DB
09 Ağustos 2016 Salı 05:30

2 yıllık mezunu Genç yaşta bilgisayar işletmen iken ibicinin yanın dan ayirmayip makam verdiği kripto ve hızlı makam yükselişi göze batmasin diye herkesi paralel listesini oluşturan arkadaş o başkanlık şemsiyesi açılacak çıkacak gölge bile yapacak sen kendini sadece kafani gömerek kimse gormuyorsan

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

S.s.s

Bilgi işlem
09 Ağustos 2016 Salı 05:05

Bilgi işlemde durup akpli görünen kendini kamufile etmeye çalışan paralel yapının aksudaki yurtlarında maklube partilerinden çıkmayan 3 S.S.S. Virusu ibicicigimin gözbebeği ve bilgi işlem o dururken üzerine kurulan ve kendini çok iyi gizleyen her devrin adamı olan bu 3 S virusu üniversitede tanımayan yok ama ne hikmetse rektör hoca bilgi işlemin 19 yıllık bu elemanlara dokunmuyor milletin ne açıklarını biliyor da listelerde görmüyorum SDU de kendini son zamanlarda paralel avcisi gibi görünen kri

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah sabredenlerle beraberdir

ne dem baki ne gam baki
09 Ağustos 2016 Salı 02:00

Kamu kurumlarindaki aciga almalar tamamen usulsuzdur. Hukuki olarak catir catir geri donecekler hem de tazminatlar ile...

3 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlginç

Kazım Kartal
08 Ağustos 2016 Pazartesi 20:01

Asıl ele başları ya yurtdışına kaçtı ya da elini kolunu sallaya sallaya geziyor. Arada olayla alakası olmayan masumlara olacak olan. Yazık.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kalitesizlik dizboyu

q
08 Ağustos 2016 Pazartesi 18:08

Bu kadar kalitesiz yorumu bir arada görmedim.ilim bilim yapmaktan uzaklaşmış, işi gücü dedikodu yapmak ve birbirini suçlamak olan SÖZDE akademisyenlerin olduğu böyle kurumlar tümden kapatılmalıdır.Hiçbir genç bu üniversiteyi tercih etmesin.Bu kalitesizlik içinde kendine yazık eder.

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

vakit

ay_yıldız
08 Ağustos 2016 Pazartesi 17:56

Bu kadar kişinin açığa alınması için darbe mi olması gerekiyordu sorarım size.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hasanın prensesleri

Abuze Kadayıf
08 Ağustos 2016 Pazartesi 16:56

Ezgi hanım Kimin zamanında kadroya girmiş?

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum

bir
08 Ağustos 2016 Pazartesi 16:53

resimlerine baktım çoğununda yaşı küçük ama maşallah araştırma görevlisi yok biri bilmem ne yükselmişler. gerçekten alakaları yoksa ayrı ama alakaları varsa açığa falan almayın bunları drekt men edin... nedir ya , her yeri kaplamışlar bize alan bırakmamışlar..allah biliyor suçlulara iyi olmuş

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilgi kirliligi

ahmet
08 Ağustos 2016 Pazartesi 16:40

Oturdukları yerden şu alınmadı bu niye alınmıyor şu vardı bu vardı be vicdansızlar o kadar basitmi bu işler bir sürü kritere bakılıyor çok biliyorsunuzya klevye başından yorum yapmaya bi işe yaramıyorsunuz bari bilgi kirliligi yaratmayın

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

1453 e cevap

3232
08 Ağustos 2016 Pazartesi 16:21

Sen ne bekliyordun sence bu secilenler tam paralelcimi degilmi ibicioglu 700 e yakin kisi aldi sen nekadar uakindan ilgileniyorsun bilmiyorum bu konularla ben yakindan ilgileniyorum

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

b.
08 Ağustos 2016 Pazartesi 15:47

göndermiş olduğum uygunsuz içeriği olmayan mesajımı yayınlarmısın sayım sistam sorumlusu kardeşim.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

akıl hocaları

ablalar
08 Ağustos 2016 Pazartesi 15:17

o ablaları olmaza tıp fakültesinde okuyan ögrencilerle kim ilgilenecek! onları kim amerikaya gönderecek! onlara kim tombaladan eş bulacak! o ablalar! onlara kim sen şu bölüme gideceksin diyecek! allah köklerini kurutsun ve bu milletin başından def eylesin!

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

b.
08 Ağustos 2016 Pazartesi 15:05

Korunanlar keserler tabi onlarınki yayınlanırsa insan hakkı olur. ama yıllardır namusuyla şerefiyle çalışan alın teriyle belli yerlere gelmeye çalışan ve bu hain çeteyle ilgisi olmayan insanların isimleri belki birilerinin iftiraları yüzünden afişe edilir ama. ALLAH çok büyük şerefiyle çalışanla vatan hainleri birbirinder ayrılacak inşallah.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Korunanlar2

Adalet
08 Ağustos 2016 Pazartesi 14:35

Yorumları inceleyen arkadaş neden ****çü(**** hastalıkları doktoru) kelimesini kesiyorsunuz? Siz de mi birilerini korumaya çalışıyorsunuz???

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla