visitor analyticsvisitor analytics

ŞANTAJ MONTAJ ÜSSÜ GÖRÜNTÜLENDİ

ŞANTAJ MONTAJ ÜSSÜ GÖRÜNTÜLENDİ
06 Nisan 2016 Çarşamba 00:39

Siyasilere yönelik şantaj kasetleri ile gündeme gelen Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü Hüseyin Çarıkçı önemli açıklamalarda bulundu. İlk kez kameralar karşısına geçen yeni rektör, montaj kasetlerinin hazırlandığı bilgi işlem dairesinin kapılarını da A Haber için araladı. İşte yeni rektörden önemli açıklamalar.

Isparta Emniyet Müdürü Halil Altan’ın yönettiği en büyük FETÖ/PDY operasyonunun ardından yankılar devam ediyor. A Haber, FETÖ örgütünün  montaj üssü SDÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Merkzezi’ni görüntüledi.

İŞTE O HABER

kirli imaj

ispartali
07 Nisan 2016 Perşembe 12:00

Kasetlerin SDÜ'de hazırlanıp hazırlanmadığı hususu netleşmeden bu şekilde bir haber yapılması, üniversitenin saygınlığına zarar vermekten başka bir şey yapmadı maalesef. Yarın birgün montajın SDÜ'de yapılmadığı anlaşılsa bu kirli imaj nasıl düzeltilecek !?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fol yok yumurta yok

Bilen biri
06 Nisan 2016 Çarşamba 23:30

Haftalardır iftiralar başını aldı gidiyor, kimsede Allah korkusu da yok. İçeridekilere ne MHP kasetleri, ne yolsuzluk olayını sordular. Neden çocuğu koleje gidiyor, Zaman gazetesine abonemisin diye soruyorlar. Elde tutulacak delil yok suç yok. 12 milyonluk yolsuzluk maliye bakanlığı ona bağlı olan saymanlık ve Halkbank ile ilişkili. Hastanenin alakası bile yok. Müfteriler sizi

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdü

Sdü
06 Nisan 2016 Çarşamba 21:50

Rektör bey neyin peşindesin, adamları tutukladılar, yargılanacaklar,bizde göreceğiz suçlularımı ? Şov yapma, yukarda Allah var. Herşey zamiren tahminen . Kaç evin içine Ateş düştü biliyormusun, Herkezin çoluğu var çocuğu var, Allah kimsenin başına vermesin. Madem dindarsın allahtan kork.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güç güç diye diye ahlak namına birşey kalmamış

Yazık
06 Nisan 2016 Çarşamba 13:31

Sınav sorularını örgüt elemanlarına önceden vermeleri ve kamu kurumlarındaki torpiller (ki bunları kimse inkar edemez) bile tek başına bu yapıyla mücadele edilmesi için yeterli sebeplerdir. Kaldı ki, seçilmiş başbakana darbe girişimleri, yurt dışı merkezli derin devlet ilişkileri, pkk severlikleri, şantaj-montaj iddiaları, yasa dışı dinlemeler... suçlar uzayıp gidiyor. Bütün bunlara rağmen hala bu örgütü savunan varsa, ya akıl yoksunudur, ya da kötü niyetlidir, bunun başka bir izahı olamaz.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Montaj üssüne bak!

Hakan Türk
06 Nisan 2016 Çarşamba 06:13

Hakkaten işin cılkı çıktı. Habere bak sanki süper donanımlı bir bilgisayar üssüne giriyormuş gibi bir hava ile dalmışlar, top topu birkaç bilgisayar ve alet var görüntüde, çoğu da eski. Montaj filan demiş, la ben evdeki bilgisayarda yapsam daha kalite olur. Yok retina, yüz tanıma demiş üniversitenin her tarafından bulunan basit kart okuyucu o! Rektör olaydaki salaklığın farkında, kaldırmışlar filan diyor durumu kurtarmak için.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla