visitor analyticsvisitor analytics

ÖZEL REŞHA ANADOLU MESLEK LİSESİ MÜHÜRLENDİ

ÖZEL REŞHA ANADOLU MESLEK LİSESİ MÜHÜRLENDİ
01 Eylül 2016 Perşembe 14:05

ÖZEL REŞHA ANADOLU MESLEK LİSESİ MÜHÜRLENDİ

Isparta'da faaliyet gösteren Özel Reşha Anadolu Meslek Lisesi, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişimine ilişkin sürdürülen soruşturma kapsamında mühürlendi. Alınan bilgiye göre, Isparta'da FETÖ'nün darbe girişimine ilişkin başlatılan soruşturmalar devam ediyor. Soruşturma kapsamında FETÖ'ye irtibatlı olduğu belirlenen Reşha Anadolu Meslek Lisesi, Maliye Müdürlüğü ekiplerince mühürlendi.

 

 

Bu okulu kayserili imiş Abdullah Gül destekliyor muş demişlerdi.

Buda mi?
03 Eylül 2016 Cumartesi 10:25

Kapıdan kovsan bacadan giriyor misali imiş bu hain terör fetö örgütü.Bu okulun kayserili eski cumhurbaşkanı destekliyormuş diye bir imajı vardı.Bu tür okullara eğitim izni verilmesin.Vatandaş ne bilecek, memur ne bilecek bank asyadan havalen geldi çektin suç işledin.Bankayı kapatın.Okulu kapatın. OHAL olmadan kapatılmalıydı.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dikkat

Murat
01 Eylül 2016 Perşembe 17:26

bir veli olarak diğer velileri uyarıyorum. şu an yeni açılan bazı okullarda ve daha önceden var olan bazı dersanelerde hala fetöcü öğretmenler çalıştırılıyor. ileride bu sebepten okul kapanırsa çocuklarınız mağdur olur. öğretmen kadrosunu iyi araştırın.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Come on hoca

Bir zamanlar
01 Eylül 2016 Perşembe 16:59

mağdur edebiyatı yapmayın bu saatten sonra, yemezler. bu ülke yollarda beraber yürüyenlerden çok çekti. farkına yeni vardık edebiyatı da yapmayın. (Bkz: Ağustos 2006 ve öncesi Rusya fetö okullarını kapatıyor.) Araştırın, ezbere konuşmayın. size okutulanları değil, okutulmayan haberleri görün. Yollar ayrılmasaydı bu terör örgütü başımıza öğretmen, hakim, savcı, polis olmaya devam edecekti. İyi ki aralarında çıkar çatışması çıkmış.

22 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

m

Damla
01 Eylül 2016 Perşembe 16:13

Eee öğrenciler ne olacak

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

anti
01 Eylül 2016 Perşembe 15:51

Bunlarda mi paralel yoksa bu iste bir gariplik mi var bilgisi olan bizleri aydinlatsin

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

peh...

mağdurmuş
01 Eylül 2016 Perşembe 15:50

Onca öğrenci o okulu bitirince ne olacakti.. VATAN HAİNİ mi... bence iyi düşünsünler.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla