visitor analyticsvisitor analytics

ODASINA ŞOK BASKIN!

ODASINA ŞOK BASKIN!
16 Mayıs 2016 Pazartesi 11:15

FETÖ/PDY Operasyonları kapsamında hakkında tutuklama kararı çıkan ancak yurt dışına kaçtığı öğrenilen SDÜ eski Rektör Yardımcısı firari Prof. Dr. Numan Tamer'in üniversitedeki kullandığı odaya Polis tarafından arama kararı çıkartılarak oda arandı.

FETÖ/PDY Operasyonları kapsamında hakkında tutuklama kararı çıkan ancak yurt dışına kaçtığı öğrenilen SDÜ eski Rektör Yardımcısı firari Prof. Dr. Numan Tamer'in üniversitedeki kullandığı odaya Polis tarafından arama kararı çıkartılarak oda arandı.

SDÜ Hastanesi’nde SDÜ Eski Rektör Yardımcısı Numan Tamer'in Odasında Yargı Kararı İle Arama Yapıldı.Yargı Kararı İle Numan Tamerin Odasına Girilerek Arama Yapıldı, Tamer'in Odasındaki Herşey Tutanak Altına Alınıp, Emniyet Bilişim Şubesine Götürüldüğü İddia Edildi.

günaydııın

ali ak
27 Ekim 2016 Perşembe 15:14

maşallah bıraz daha bekleyip oyle girseydiniz adam kaçalı yedi ay olmuş siz daha odasına yeni giriyorsunuz bravoo

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yasemin

1
17 Mayıs 2016 Salı 04:34

genelde kaçan insan delil olabilecek eşyalarını yanına alır ama siz gene de arayın tabi :)

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnine Girildi.

Vatandaş
16 Mayıs 2016 Pazartesi 14:10

İnine girildi diyecektiniz herhalde...

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Taparcasına bağlılık

Baki yeşil
16 Mayıs 2016 Pazartesi 13:25

Yahu bunlar nasıl Prof. nasıl bilim insanı,Allah bu aklı doğruyu bulsunlar diye verdi alt kademedeki okul mektep görmemiş insanları anlıyorum da bunları anlamıyorum insan bir ****iz yapar biz neye ve kime hizmet ediyoruz,40 yıldır trilyonlar toplandı bu milletten bu paralar nerde,hizmet adına ne var ortada,bu görünen görünmeyen o kadar çok destek köle gibi öğrt.ler sahi nerde hizmet,1cami,1medrese, 1kuran k 1hafız yok,okullar para kazanç yeri. Kedi buysa ciğer nerde,ciğerbuysa kedi nerde.

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla