visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:49

NE MERKEZDEKİ OKULLAR NE KOLEJLER! TEOG BİRİNCİSİ SÜTÇÜLER

NE MERKEZDEKİ OKULLAR NE KOLEJLER! TEOG BİRİNCİSİ SÜTÇÜLER
02 Haziran 2017 Cuma 16:19

NE MERKEZDEKİ OKULLAR NE KOLEJLER! TEOG BİRİNCİSİ SÜTÇÜLER

2017 TEOG sınav sonuçları açıklandı. Buna göre Isparta il genelinde TEOG'ta birinci merkez değil Sütçüler oldu. Sütçüler, Türkiye geneline başarı ortalamasında Isparta'nın önüne geçti.

Isparta'da binlerce öğrenci tarafından büyük bir merakla beklenen TEOG sınav sonuçları geçen günlerde açıklandı. TEOG sınav sonuçlarının açıklanmasının ardından öğrenciler başarı ortalamaları da hesaplandı. Isparta merkezdeki okullar ve kolejler TEOG'ta sınıfta kaldı. Türkiye genelinde başarı ortalamasına bakıldığında Isparta il geneline göre Sütçüler birinci oldu. İkinci Şarkikaraağaç İlçesi olurken Isparta üçüncü olabildi. 

TEBRİKLER ISPARTA

EZEL BAHAR
04 Haziran 2017 Pazar 02:09

GALATASARAY, KABATAŞ VE İSTANBUL ÇAPA FEN LİSESİ GİBİ EN GÖZDE OKULLARA HER YIL HATIRI SAYILIR ÖĞRENCİLER GÖNDEREBİLEN ISPARTAMIZIN TEOG SEVİYESİNDE BAŞARISI ÇOK YÜKSEKTİR. EĞİTİM CAMİASINDA BAŞARI İKİ SINAVDA 240 SORUDA SIFIR, BİR, İKİ, ÜÇ EN FAZLA 10/15 YANLIŞ YAPAN ÖĞRENCİ SAYISIDIR. YÜKSEK PUANLI OKULLARA GİREBLEN ÖĞRENCİ SAYISI NE KADAR ÇOK İSE BAŞARI DA O KADAR YÜKSEKTİR. KENDİ GÖRÜŞÜMDÜR, BAŞKALARININ ORTALAMA VS. HESAPLARINA KARIŞMAM.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fırsat eşitliği

can
03 Haziran 2017 Cumartesi 15:29

fırsat verseler, şampiyonluğu kimseciklere bırakmıyacaklar , benim mağdur halkım!!!!

29 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet Ortagoz
03 Haziran 2017 Cumartesi 10:27

Bu başarının arkasında yer alan değerli eğitim neferi okul aile birliği başkanı Mehmet Selim Müftüler başkanımızı da canı gönülden kutluyorum

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEVLET OKULLARININ KIRSALDAKİ BAŞARISI

ismailbarbar
03 Haziran 2017 Cumartesi 04:44

HIRSIZLIK YAPARAK SAHTE BAŞARI ELDE EDEN FETONUN OKÜLLARI KAPATILINCA DEVLET OKULLARININ BAŞARISI ORTAYA ÇIKTI ŞAŞALI ÖZEL OKUL VE DERS HANELER SINIFTA KALDI TUNCELİDE 17 TEOG BİRİNCİSİ BATMANDA ÇOBANLIK YAPAN BİR ÖĞRENCİNİN BİRİNCİ OLMASI ISPARTADADA SÜTÇÜLER İLÇESİNİN BİRİNCİ OLMASINI KUTLUYORUM

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GERÇEKLER ACI

rauf beytürk
03 Haziran 2017 Cumartesi 02:50

ISPARTADA TEOG SINAVINA GİREN YAKLAŞIK 4 988 ÖĞRENCİDEN , 30/40 SIFIR YADA 1 YANLIŞI OLAN ÖĞRENCİMİZ VAR. İLK 500 E GİRME BAŞARISI GÖSTERENLER ÇOK İYİ BİR OKULA YERLEŞECEK. İLK 1000 E GİRENLERİ DE DAHİL EDERSEK, GERİYE KALAN 3988 ÖĞRENCİ UMDUĞU DEĞİL, BULDUĞU BİR BOŞ KONTENJANA YERLEŞECEK. YANİ İLİN VEYA İLÇENİN ORTALAMASI KAÇ OLURSA OLSUN, İLK 1000 ÖĞRENCİNİN İÇİNDE MERKEZDEN VE İLÇELERDEN KAÇ ÖĞRENCİ VARSA BAŞARI O ÖĞRENCİLERİN VE AİLELERİNİNDİR. GİREMEYENLER SUÇU ÖĞRETMENE YÜKLER GEÇER.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MEHMET Okutan
03 Haziran 2017 Cumartesi 01:31

Nerede zor hayat orda başarı var

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğitimci
02 Haziran 2017 Cuma 22:05

Değerlendirmede öğrenci sayısı barem alınıyor.Başarı Isparta'nın başarısı Isparta'yla gurur duyulması gerekirken eğitim adına bu yorumlar üzücü gerçekten çocuklarımıza ne güzel örnek oluyoruz. Bu değerlendirme verileri öğrenci sayıları baz alınarak yapılıyor. Sütlüleri Şarkikaraağaçı merkezi ıspartası Mardin'i Tekirdağ'ı her yeriyle işalllah TÜRKİYEM birinci olur. Duamızda beklentimizde o olmalı acizane şahsımca.

13 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sonuçlar Yanıltmasın
02 Haziran 2017 Cuma 21:44

Merkezde Fen Lisesine ve Istanbul Izmir, Ankara daki yüksek puanlı okullara yine merkezdeki öğrenciler yerlesecek. Köylerde hali vakti yerinde insanlar kaldı. Şehirde ortalama yi düşüren , yine köyden şehire göç eden biz garibanlar.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başarı

Selamaleyküm
02 Haziran 2017 Cuma 21:12

İlçelerdeki öğretmenler başarılı hırslı ve de!!! torpilsiz öğretmenler bu yüzden eğitime çocuklara önem veriyorlar yeteri kadar ilgi gösteriyorlar. Şehirdekiler öğrenci-veli-örğretmen in hepsi de AVM de mağaza geziyor. Sonuç normal.

26 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan önder
02 Haziran 2017 Cuma 20:53

Sütçüler ilçemizle ve değerli öğretmenlerimizle gurur duyuyoruz.sevgili öğrencilerimize başarılar diliyoruz.

23 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Huseyin Öztaş
02 Haziran 2017 Cuma 20:17

Sütçüler milliegitim müdürü nezninde ögretmenleri ve öğrencilerini kutluyorum

24 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

normal

tecrübe
02 Haziran 2017 Cuma 19:07

Gayet normal, ilçeler genç ve dinamik öğretmenlerle dolu, merkez öylemi.

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

LIYAKATIN BIRINCI ADIMI!

vatandas
02 Haziran 2017 Cuma 18:41

DEMEKKI NEYMIS; FETÖNÜN DERSANELERI HEP SAHTE BIRINCILERI CIKARMAZ; SORULAR ÖNCEDEN CALINMADIGI TAKDIRDE; GERCEK CALISAN VATAN EVLATLARI HAKKINI ALIRMIS! VE BUDA LIYAKATLI DÜRÜST CALISAN INSANLAR IS BASINA GELMESININ BIRINCI ADIMIDIR VE LIYAKATLE IS BASINA GELIRSE BIR ÜLKEDE INSANLAR; SANAYI VE BILIMDE CIGIR ACACAKTIR INSEALLAH!

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla