29 Temmuz 2017 Cumartesi 14:45

MÜDÜRLER DEĞİŞİYOR...

MÜDÜRLER DEĞİŞİYOR...
16 Haziran 2014 Pazartesi 10:16

İl genelinde 60’ın üzerinde müdürün değişmesi bekleniyor

Milli Eğitim Bakanlığının teşkilat yasası ile ilgili yönetmelik Resmi Gazetede yayınlandı. Yasaya göre Isparta’da 4 yıl müdürlük ve müdür yardımcılığı yapan bütün idareciler değişebilecek.

DUMRUL
17 Haziran 2014 Salı 11:41

MÜDÜR DEĞİŞİKLİKLERİ SİYASİ İŞ KENDİ YANDAŞLARI GELECEK MÜDÜR ATAMALARINDA SENDİKA GÜNDEMDE KENDİ YANDAŞ SENDİKASINDAN OLANLAR GÖREVE DİĞERLERİ GERİYE EĞİTİMDE BAŞARI BEKLE NE KADAR BAŞARILI OLURSA OLSUN YANDAŞ DEĞİLSEN İŞİN ZOR

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi
16 Haziran 2014 Pazartesi 23:03

çok sürmez bu sistem çöker, anlaşılan sadece sistem değil hükümet yolcu. başta cumhurbaşkanı garanti gidecek.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

adil
16 Haziran 2014 Pazartesi 22:59

bu müdürleri 10 yıldır bu hükümet atamadımı? herhalde fatih projesi mütaahhidini kurtarma projesine tecrübesiz arkadaşları müdür yaparak karşılıklı iş bitirme protokolude mi var? yazık ediliyor memlekete.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

alirıza
16 Haziran 2014 Pazartesi 22:55

en başarılı müdürü dahi atasalar atama biçimi bakımından başarılı olamayacaktır. bu şartlar altında atama kamu görevi değil parti görevi olarak algılanmaktadır. bu sistem çok sürmez çöker ve çok kişinin kullanılıp atıldığı saçma sapan durumları çok yakında göreceğiz. tabi ilk görüntü cumhurbaşkanlığı seçimine yansımakla başlayacak.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla