visitor analyticsvisitor analytics

KİTAP KAFE PROJESİNİ KENDİSİ ÇİZDİ

KİTAP KAFE PROJESİNİ KENDİSİ ÇİZDİ
18 Mayıs 2017 Perşembe 10:19

KİTAP KAFE PROJESİNİ KENDİSİ ÇİZDİ

Ülkü Orta Okulu’nda düzenlenen kermesten elde edilecek gelirle muhteşem bir projeye imza atılacak. Okulun Mimar Okul Aile Birliği Başkanı Zeynep Günaydın, Kitap Kafe Projesi’ni kendisini tasarladı. 

Isparta’nın eğitimdeki ve sportif faaliyetlerdeki gururu Ülkü Orta Okulu’nun Aile Birliği Başkanı Mimar Zeynep Günaydın ve yönetimi kurumları için elinden geleni yapıyor. Okul ve öğrencilerin ihtiyaçları için sık sık etkinlik düzenleyen Okul Aile Birliği Başkanı Günaydın, şimdi de örnek bir çalışmaya imza atıyor. Okul bahçesinde 15-17 Mayıs tarihleri arasında Kermes düzenlendi. Kermesten elde edilecek gelirle Ülkü Kitap Kafe yapılacak. 

Okulun alt katında bulunan alana yapılacak Ülkü Kitap Kafe’nin projesini çizen Mimar Günaydın, güzel bir projeye imza atacak.

ÜLKÜ’YE HAYIRLI OLSUN 

Kermesten elde edilecek gelirle bu projeyi hayata geçireceklerini belirten Ülkü Orta Okulu Aile Birliği Başkanı Zeynep Günaydın, “Okulun alt katı bir hayli kullanışsızdı. Çocuklarımız burada yemeklerini yiyecekler, içeceklerini içecekler. Ayrıca kitaplardan yararlanabilecekler. Boş vakitlerini burada değerlendirip kitap okuyabilecekler. Yönetim kurulumuzla birlikte çocuklarımızın daha modern şartlarda yetişmesi için elimizden geleni yapıyoruz. Ülkü Orta Okulu’na hayırlı olsun” dedi.



 

 

MAYGUN
18 Mayıs 2017 Perşembe 20:32

Zeynep Hanım, güzel projelere imza atıyor. Teşekkür ediyoruz.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ülkü

Tunç
18 Mayıs 2017 Perşembe 19:14

Mimar GÜNAYDIN herhalde başkanın kızı yada soyadı benzerliği var..demekki çocuğu orda okuyor...zaten eli paralı durumu iyi herkesin çocuğu orda okuyor.bir bağış ikin tl...köy kasaba kitap imkan bulamıyor ülkü cafe yapıyor.nasıl gelir dağılımı...o kermeesin gelirini fakir okullara vereydiniz.hayrınız olurdu.ülkü ülkü..ısppartada başka okul yokmu..diğer okul öğretmenleri kötümü yani...zaten anası babası paralı her imkanı olan özel dersli çocuklar o okulda...hayırlı olsun gafeniz

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aksu mehmet
18 Mayıs 2017 Perşembe 17:37

Elinize sağlık çok güzel bi çalışma tbr ederim

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kalabalık

he
18 Mayıs 2017 Perşembe 17:08

kafe yerine sınıf yapın 50 kişilik sınıflarda eğitim olmaz

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorumcu

yoruldu
18 Mayıs 2017 Perşembe 14:02

zaten Isparta da başka okul yok... en iyi hocalar ülküde en iyi eğitim ülkü de en iyi kafe ülkü de ... haaa bir de en iyi bağış ülkü de .. çocuk yazdırmaya git 2 bin liradan mı açarlar artık kapıyı bilmem.... bu Isparta şehrinde başka ilkokul yok mu da herşey ülkü de!!!!!!

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla