17 Ağustos 2017 Perşembe 00:42

ISPARTADA ÖĞRENCİLER ADRES SİSTEMİNE GÖRE KAYIT ETTİRİLECEK İŞTE DETAYLAR

ISPARTADA ÖĞRENCİLER ADRES SİSTEMİNE GÖRE KAYIT ETTİRİLECEK İŞTE DETAYLAR
05 Temmuz 2017 Çarşamba 21:09

ISPARTADA ÖĞRENCİLER ADRES SİSTEMİNE GÖRE KAYIT ETTİRİLECEK İŞTE DETAYLAR

2017– 2018 eğitim öğretim yılı okul kayıtları 1 Temmuz itibariyle başladı. Bu kapsamda Isparta’da 3 bin 300 öğrenci eğitim hayatına atılacak. Konu ile ilgili açıklamalarda bulunan İl Milli Eğitim Müdürü Şahan Çöker, Öğrencilerin nüfus adres sistemine göre okullara kayıt edileceğini söyledi.

2017 –2018 eğitim öğretim yılı okul kayıtları başladı.

Bu kapsamda Isparta’da 3 bin 300 öğrenci eğitim hayatına atılacak.

Ancak öğrenci kayıtları bu yıl adres sistemine göre yapılacak.

Konu ile ilgili açıklamalarda bulunan İl Milli Eğitim Müdürü Şahan Çöker, okulların yeni sistem için hazırlık yaptıklarını söyledi. Yaklaşık 3 bin 300 civarında öğrencimiz bu sene okul hayatına merhaba diyerek başlayacaklar, pazartesi günü bakanlığımız tarafından kayıt sistemi açıldı okullarımıza nüfus adres sistemine göre öğrencilerimizin isimleri sistemimize belirlendi şuanda da okullarımız bununla ilgili çalışmaları yapmakta ben bütün çocuklarımıza anne babalarına hayırlı olsun diyorum. Dedi. 

Adresler denetlenecek

Yeni kayıt olacak öğrencilerin adresleri kontrol edilecek

Isparta’daki her okulun kaliteli olduğunu ifade eden İl Müdürü Çöker, yeni kayıt yapılacak öğrencilerin adresleri Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü, İl Emniyet Müdürlüğü ve Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde denetleneceğini vurguladı.

Isparta’da bütün okullarımız güzel kaliteyi genele yaymak istiyoruz, belli sosyo ekonomik sınıfın sanki çocukları belli bir yerde toplanmış gibi görüntü zaten eğitiminde ruhuna milli eğitiminde amacına anayasaya bir çok şeye aykırı gibi duruyor, bununla ilgili yaptığımız çalışma aslında biz var olan kanun yönetmelik hukuki işleri devletin emrettiği hukuki işleri yerine getiriyoruz. Yeni bir şey yapmıyoruz kendimiz de yeni bir uygulama ortaya koymuyoruz zaten devletimizin emrettiği olması gereken şeyleri yerine getiriyoruz çünkü küçük çocuklarda okul her zaman söylüyorum evine en yakın olun okuldur. Bununla ilgili gerekli çalışmalar yapıldı, yüzlerce kaçak kayıt, misafir öğrenci kaydı, iptal edildi. Şu anda da sistemde gördüğümüz öğrencileri biz hem nüfus tarafından hemde bizim kendi komisyonlarımız tarafından ve emniyetimiz tarafından denetleniyor dedi.   

Vatandaş
07 Temmuz 2017 Cuma 00:01

İlkokullardaki Servislerde kalkar artık. Yadaklasın valilik.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali
06 Temmuz 2017 Perşembe 12:48

Sayın müdürüm ben halıkentte oturuyorum ancak çocuğumu mahallemdeki ortaokula? gönderemiyorum.Sistem başka mahalledeki bir ortaokula kaydediyor.Bunun suçlususu ben miyim...

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğitim

Vatandaş
06 Temmuz 2017 Perşembe 11:57

ben bu işin böyle çözüleceğine inanmıyorum. Ben çay boyunda oturuyorum ama mahalle okuluna giden yok, görmedim Servisler çayır çayır çalışıyor zengin işini her zaman halleder sadece gariban çocuklarını iyi okullardan ayıklamaya çalışılıyor. Zengin çocukları rahat okusun diye...Zengin işini bilir... Kim ne derse desin. Kısacası bu alt tabakaya yapılan bir uygulama gerisi **** zaten bu ülke bu yüzden gelişemiyor. İşte torpil , okulda torpil, askerlikte torpil, vs. vs.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kapanır o zaman

BİLGE KAĞAN
06 Temmuz 2017 Perşembe 10:05

Ülkü v Nazmiye Demirel okulları kapanı o zaman bu okulların önünde 20 tane servi oluyor,bu yirmi servi kalkmazsa demek ki başka mahallelerden öğrenci alınmış demektir.Bu iş ticaret lisesi ülküye devredilirken teşvik edildi zaten,simdi de yanlış beyan vermeyin diye vatandaşı suçlamanın anlamı yok

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

okul yok

okul yok
06 Temmuz 2017 Perşembe 09:10

Anadolu, Modernevler, Eski Sanayi Mahalleri için Anadolu Meydanlığında 1 Anaokul, 1 İlkokul, IYAŞ Karşısında 1 Ortaokul mevcut.İlkokul o kadar kalabalık ki ikili öğretim yapıyor. Modernevlere mümkünse çevre yolu tarafına bir okul şart.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

davrazlı

ali
06 Temmuz 2017 Perşembe 08:45

Eylül ayında bakalım Davraz da Gözütok'un ve Hafız İbrahim'in önünde hiç servis olmayacak mı?Göreceğiz haberin içeriğinin doğruluğunun ne olduğunu...

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VELİ

OKUL
06 Temmuz 2017 Perşembe 08:38

Mavikent sınıf mevcutları 45 kişi, Iyaş Selçuklu sınıf mevcutları 40 kişi ,Hızırbey sınıf mevcutları 40 kişi ,Mustafa Şener Sınıf mevcutları 40 kişi Mustafa Gözütok sınıf mevcutları 35 kişi Naşide Halil Gelendost Sınıf Mevcutları 40 kişi... Şimdi bunlar böyleyken sorun bu 4 okul mu yoksa....

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VELİ

OKUL
06 Temmuz 2017 Perşembe 08:34

Gözde okul olmayacak dediniz adresleri kontrol etmeye başladınız... O meşhur 4 okul için kontenjanlarının yarsını boş bıraktınız...Yani Ülkü ilkokulu için 7 sınıf açabilirken 3 sınıf açacaksın dediniz.Ortaokulu içinde aynı şey geçerli nazmiye demirel ve yılmaz şener içinde geçerli bu. PEKİİİ bu boş kalan sınıfların hemen hemen her okulda 4 sınıfın kime faydası var.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

okul

sengetli
06 Temmuz 2017 Perşembe 08:21

kim hangi mahallede oturuyorsa çocugu o mahallenin okuluna gitsin.dogrusu bu.sn.valime tşk.ediyoruz.kimseye ayrımcılık olmasın.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayşe uluhan
06 Temmuz 2017 Perşembe 04:05

Hisar Mahallesi'nde oturuyorum alaybey okulu olması gerekirken Kamile gürkan çıkıyor sistem kötü olmuş birde geçen sene çocuk u anaokula almadılar şimdi direk birinci sınıf öğrencisi diyorlar bide mecburi rapor alırsan anaokula alcaklarmis ortalik karışık eğitimi bile karistirdilar sabahtan beri uğraşıyorum

4 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Okul dönüşümü

Veli
06 Temmuz 2017 Perşembe 03:01

Emre Mahallesindeki Kamile Gürkan İlkokulu ve Ortaokulu Aynı binada hizmet vermektedir. Müstakil ilkokul yada ortaokul olsun Ortaokul öğrencileri ilkokulları olumsuz etkiliyor. Şehir merkezinde tek binada iki okula hizmet eden numune bir yer Üçkardeş ortaokulu boş ortaokul orayla birleşmeye uygun. Saygılar.

37 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

1

ihl
06 Temmuz 2017 Perşembe 02:54

Sayın valim birde hacı ahmet ersöz ihl ye baksanız sınıflar 40 kişiye vardı nasıl kaliteli eğitim yapılacak.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

dertli
06 Temmuz 2017 Perşembe 00:09

Sayin vali Ülkü okulunun sorunları cozulduyse birde diğer okulların sorunlarını cozuverseniz.mesela davraz mah. ortaokul yetersiz.cocuklarimiz 40 kisilik siniflarda eğitim görüyorlar.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan
05 Temmuz 2017 Çarşamba 23:02

Adresim halıkent ancak çocuğumu adresimdeki okula kaydedemiyorum.Neden acaba.Bırakın bu saçmalıkları...

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veli
05 Temmuz 2017 Çarşamba 22:43

Sayın vali sayenizde kaliteli eğitim için özel okulun yolunu tutan velilerin artışı doların artışını geçti.

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla