visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:46

ISPARTA SAHTE İKAMETGAH GÖSTEREN VELİLERE CEZA GELİYOR!

ISPARTA SAHTE İKAMETGAH GÖSTEREN VELİLERE CEZA GELİYOR!
04 Haziran 2017 Pazar 15:07

ISPARTA SAHTE İKAMETGAH GÖSTEREN VELİLERE CEZA GELİYOR!

Çocuklarını Sahte ikametgahla okula kaydettiren ailelere büyük ceza geliyor

Isparta’daki bazı devlet okullarında eğitim kalitesinin daha yüksek algısı,bazı vatandaşları olumsuz davranışlara sürüklüyor. Bunların başında ise sahte ikametgah ile bazı okullara yapılan öğrenci kayıtları. Konu ile ilgili Isparta Valiliği ve Milli Eğitim İl Müdürlüğü çalışma başlattı. Çalışmaları da İl Müdürü Şahan Çoker anlattı.

Isparta’daki bazı aileler, başta Ülkü İlkokulu ve Yılmaz Şener İlkokulu’nda eğitim kalitelerinin yüksek olduğu gerekçesiyle çocuklarını bu okullara kayıt ettiriyor.

Ancak bu kayıt işlemlerinde bazı usulsüzlükler yapılıyor. Bunların başında ise sahte ikametgah ile bazı bu okullara yapılan öğrenci kayıtlarıdır. Bu usulsüzlüklerin önüne geçmek için Isparta Valiliği ve Milli Eğitim İl Müdürlüğü çalışma başlattı. Isparta’daki okullarda derslik başına 16 öğrencinin düştüğünü ifade eden Milli Eğitim İl Müdürü Şahan Çoker, “Bu tür usulsüzlükler nedeniyle Ülkü ve Yılmaz Şener İlkokulu gibi bazı okullarda bu sayı 35 ila 40’ kadar çıkabiliyor” dedi.

Valimizin talimatıyla çalışmalarımız hızlı bir şekilde sürüyor, planlanan bölgelerin bazılarını değiştirme durumundayız sahte kayıtlar tespit edildiğinde de bunları gerekli mercilere de duyurusunu yapacağız bunların daha öncede belirttikleri bir cezası vardı bu cezayı ödeyerek devam edebiliyorlardı ama artık bunun ikinci bir boyutu da var bu biraz sahteciliğe giriyor bu anlamda da gerekirse duyuruları yapacağız. Buradan sayın velilerimize istirham ediyorum bu konudaki en iyi okul mahallenizdeki okuldur, oranın kaliteli olabilmesi için bizde elimizden geleni yapacağız.    

Veli
05 Haziran 2017 Pazartesi 17:21

İşiniz bu zaten "vatandaşa ağır ceza kesmek". Hiç şöyle durupda ya arkadaş bu iş niye böyle oluyor niye bu okullara talep var neden insanlar bu yollara başvuruyor kim hangi nedenden dolayı böyle bir yola başvurmuş bunun çözümü ne? Siz bunları hiç düşünmeyin hiç kafa yormayın bunlara siz en iyi bildiğiniz işi yapın vatandaşa ağır cezalar yazın.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok Yazık

Mustafa Şahin
05 Haziran 2017 Pazartesi 16:26

Sn valinin Ülküye ilgisi çocuğunun da orada okumasıyla ilgili olmasın...Sn valim parası olan çocuğunu zaten koleje gönderiyor. Olmayan da ne yapsın,doğru, sahte ikametle ülküye nazmiyeye yazdırmak için uğraşıyor. Kabahat vatandaşta değil, vatandaşı bu sisteme zorlayanlarda... Bütün okulları ülkü, Nazmiye yapın, aynı kalitede öğretmen ve imkan verin bakalım kaç öğrencisi kalacak...

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta
05 Haziran 2017 Pazartesi 13:28

Kimse kusura bakmasın aynı öğrenciyi uç mahalledeki bir okula getir.Basarilari yine yüksek olur.Basari ortalaması düşük bir okulu Ülkü ye ****ür başarı yine düşük olur.Sorun öğretmende değil.Sorunlarla , olumsuzluklarla dolu ,eğitim seviyesi düşük velilerin çocuklarına desteği ne kadar olur ki.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SORUYORUM SİZE???

ISPARTALI
05 Haziran 2017 Pazartesi 12:23

O zaman soruyorum siz Sayın Valim'e ve Sayın Milli Eğitim Müdürüne, herkes mahallesindeki okula gidecek madem, Ispartanın bütün zenginlerinin, siyasilerinin, kalburüstü insanlarının çocukları neden ÜLKÜ ve YILMAZ ŞENER'de okuyorlar??? Acaba milletin sahte ikametgahla mı yoksa gerçekten mi orada okuduğu konusunda tahkikat yaparken torpillileri de ayırın o zaman. Onlara da aynı cezai yaptırımlar uygulansın. GÜCÜNÜZ, SADECE ÇOCUĞU İYİ BİR EĞİTİM ALSIN DİYE OKUL TERCİH EDENLERE YETMESİN...!

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

un,şeker,helva

şaşkın vatandaş
05 Haziran 2017 Pazartesi 09:54

çocuğu etüde gönder, her türlü kaynağı al, öğretmenin açtığı kursa gönder. öğretmen ne derse yap sonrada okul başarılı. kendinide buna inandır sonrada nasıl hile ile gönderip çocuğunu geleceğini kurtardım diye mutlu ol. bi bakmak lazım bu okullardan mezun olan çocukların üniversiteye giriş başarılarına(% olarak).bu okullardaki öğretmenlerin çoğu enerjisi bitmiş emeklilik dilekçesi cebinde kızarsam emekli olurum havasındaki öğretmenlerdir. Başarıyı getiren sensin farkında değilsin okulun adı var.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğretmenler

Serdar
05 Haziran 2017 Pazartesi 09:53

Neden böyle yapılıyor acaba ,diğer okullardaki öğretmenler farkındaysanız hiç üzerine alınmıyor öğrencinin başarısı öğretmenin öğretisi ve ilgisi ile alakalıdır ,önce öğretmenleri denetleyin bankamatik gibi maaş almakla çözüm olmuyor ,kendilerini hiçbir şekil de geliştirmiyorlar yaşı ilerlemişleri emekli edin hiç olmazsa devletin yükü azalsın

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

haklı

HASAN
05 Haziran 2017 Pazartesi 08:56

okulun iyisi kötüsü olmaz bak batmanda sadece bir sınıftan 10 ögrenci türkiye ilk onun içinde 120 sorudan 120 doğru cevaplamış gine aynı okuldan 15 öğrenci 120 sorudan 119 doğru cevaplamış sonuç olarak toplam batmanda bir okuldan 25 öğrencimiz türkiye başarı sırasından ilk onlarda demekki okul değil çocuklarımız içinden gelecek.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

en iyi okul

gönen
05 Haziran 2017 Pazartesi 08:24

en iyi okul en yakın okuldur bir öğreemen olarak bunu bilir bunu söylerim

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

kolej lobisi

kolejli
04 Haziran 2017 Pazar 21:26

sayın ıspartam zamanlamaya bak birde bu işten kazanacak olana birde okulların adına sizce veliler bu okula bedava mı kayıt oluyo diğer okullar neden popüler değil orası doğuda öğretmen mi yok emek mi yok ****ret mi yok ruh mu yok denetleme mi yok neden diğer okullar yok para para para no kolej

20 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zengin fizandada olsa görün kaydını yaptırır.

selim
04 Haziran 2017 Pazar 20:14

Benim çocuğum bu sene başladı ilk günlerde sınıf mevcudu 24 ikinci hafta ise 32 oldu. Yiyiyorsa ikinci hafta hemde istediği öğretmene kayıt yaptıranlara bu restleri çeksinlerde alsınlar ağzının paylarını. Arkadaşlar olan yine garibana olur. Vekil veya il başkanı arayacakta müdür kayıt yapmayacak mümkünmü. Zengin zaten işini tepeden görecek bırakın orta sınıfa zulmü...

49 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halk
04 Haziran 2017 Pazar 19:23

Sayin valim ve milli eğitim müdürü önce okulun önündeki servis araçlarına araştırma yapılacak bu ögrenciler hangi mahalleden gelip hangi kaliteli okullarda okuyorlar gariplerde kendi mahallesinde okumaya devam etsinler neymiş o okuldaki ögretmen iyi değilmiş ülkü okulundaki ögretmen cok iyiymiş onun için o okula gönderiyorlar herkezin cocugu en iyi okul ve en iyi öğretmende okumak ister...

39 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Malumun ilamı
04 Haziran 2017 Pazar 18:14

Diger okullarda sinif mevcudu 35-40'a cikmis olsaydi ayni hassasiyet gösterilir miydi acaba? Yine belli bir kesimi korumak kollamak ve savunmak, bunlar dışında kalanları da cezalandırmak üzerine çalışılıyor, başka bir şey yok. Bunlar hep bilinen işler zaten, bu da malumun ilamı yani.

22 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla