visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:40

ISPARTA NÜFUSUNA GÖRE EN ÇOK ÖĞRENCİ BARINDIRAN İKİNCİ ŞEHİR

ISPARTA NÜFUSUNA GÖRE EN ÇOK ÖĞRENCİ BARINDIRAN İKİNCİ ŞEHİR
26 Haziran 2017 Pazartesi 20:23

ISPARTA NÜFUSUNA GÖRE EN ÇOK ÖĞRENCİ BARINDIRAN İKİNCİ ŞEHİR

Yüksek öğretim Kurulu (YÖK) tarafından yüksek öğretimdeki öğrenci, öğretim elemanı ve mezun sayılarına ilişkin veriler açıklandı. YÖK'ün2 016-2017 akademik yılına ilişkin verilerine göre Isparta, nüfusuna göre en çok öğrenciyi barındıran iller arasında ikinci sırada yer aldı.

Süleyman Demirel Üniversitesi öğrencilerinin, il nüfusunun yüzde 19,58'ini oluşturduğu görülüyor. 

102 üniversitenin değerlendirmeye alındığı tabloya göre Karabük, ilin adını taşıyan üniversitesiyle yüzde 20,9'luk oranla en çok öğrenci nüfusuna sahip il konumundayken, Kırıkkale, yine adını taşıyan üniversitesinde öğrenim gören yüzde 13,5'lik oranla en çok öğrenci nüfusuna sahip üçüncü il oldu.

2. üniversiteyi yapın

mehmet
28 Haziran 2017 Çarşamba 08:46

sonra öğrenci sayısına göre en fazla ıspartalı barındıran şehir olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalvaç
28 Haziran 2017 Çarşamba 00:49

Ispartanin nufusu 4 milyonmu

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğrenci
27 Haziran 2017 Salı 10:21

Bu kalabalık ısparta ya çok fazla haketmiyor.

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla