visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DAN CERABLUS'A 2 TIR EĞİTİM YARDIMI

ISPARTA'DAN CERABLUS'A 2 TIR EĞİTİM YARDIMI
12 Haziran 2017 Pazartesi 18:04

ISPARTA'DAN CERABLUS'A 2 TIR EĞİTİM YARDIMI

OKULLAR AYNI ZAMANDA İYİLİK KAPISIDIR

Isparta İL  Milli Eğitim Müdürlüğü olarak daha önce Cerablusa 3 kamyon eğitim malzemesi göndermişti şimdi de ihh katkısıyla Cerablus'a ulaştırılması için 2 tır daha Eğitim Malzemesi yola çıktı. 

Ayrıca eğitim malzemesinin yanında öğrencilerden toplanan 23 Bin TL gönderildi. 

Milli Eğitim Müdürü Şahan Çoker kısa bi açıklama yaparak şu görüşlere yer verdi; 'Isparta İL  Milli Eğitim Müdürlüğü olarak daha önce Cerablusa 3 kamyon eğitim malzemesi göndermiştik. Son olarak yola çıkan 2 tırlarımızı İHH Isparta Şubesi ayarladı. Bizler de içini doldurduk ve tırlarımızı uğurladık.  Kahraman ordumuzun şehit vererek terörden temizlediği Cerablus, El-Bab hattına dualarla iki tır daha eğitim malzemesi göndermeyi başardık. Ayrıca okullarımızda öğrencilerimiz oradaki kardeşlerine 23 Bin TL topladılar. Emeği gecen herkese teşekkür ediyor öğrencilerimizin gözlerinden öpüyorum. Rabbim kabul etsin dedi. 


 


Allah(cc) kabul etsin

idareci
13 Haziran 2017 Salı 10:08

İstenince oluyor.Maddi yardım için öğrenci ve ailelerinden Allah razı olsun.Sayın İl Müdürümüzün başta öğretmen ve okul idarecileri başlattığı biz bir aileyiz ruhunu pekiştirdiğinde Ispartamızın eğitim ailesinin daha ne güzel çalışmalara imza atacağına canı gönülden inanıyorum.Emeği geçenlere sonsuz teşekkür.

2 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi olmuş ama

esnaf
13 Haziran 2017 Salı 08:33

allah kabul etsin iyi olmuş ama keşke ramazan dolayısıyla gıda yardımı yapsaydınız diye düşünüyorum

1 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kamil Ahmet Çörekçi
12 Haziran 2017 Pazartesi 23:58

Allah kabul etsin.Bu işlerde kimin emeği varsa Allah razı olsun.

2 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mevlüt Erdinç
12 Haziran 2017 Pazartesi 21:10

Emeği geçenlerden Allah razı olsun

5 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal olsun. Adalet yardımseverlik bizde
12 Haziran 2017 Pazartesi 18:36

Helal olsun. Dünyaya örnek. En yardımsever. Adaletli ülkeyiz

5 Beğendim
42 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet
12 Haziran 2017 Pazartesi 18:28

Helal ola. Mudur gerçekten varlığını hissettirmeye başladı. Böyle hayır severler idarecilerin çoğalması lazım.

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla