16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:41

ISPARTA'DA GÖZDE OKULLARDAKİ ÖĞRETMENLERE ROTASYON!

ISPARTA'DA GÖZDE OKULLARDAKİ ÖĞRETMENLERE ROTASYON!
02 Ağustos 2017 Çarşamba 17:04

ISPARTA'DA GÖZDE OKULLARDAKİ ÖĞRETMENLERE ROTASYON!

ISPARTA Valisi Şehmus Günaydın, yeni eğitim-öğretim yılı öncesinde kent merkezinin gözde okullarında görev yapan öğretmenlere rotasyon ile tamamını değiştirecek. 

Isparta'da çoğu zaman şikayetlere konu olan ve bir çok veli tarafından gözde okul olarak nitelendirilen kent merkezindeki okullarda görev yapan öğretmenler rotasyona tabi tutulacak. 

Vali Günaydın, bir süre öncede adres değişikliği beyanı ile o okullara öğrenci kaydı yaptıran velilere uyarmış ve tüm velilerin kendi adreslerindeki okulları öğrencilerini kaydettirmelerini istemişti.

Şimdi ise o okullarda öğretmen kadrosunda rotasyon yapacağını söyledi. 


Sizin Çocuğunuz Olsa Ne Yapardınız Vali Amca

ÖĞRENCİ
13 Ağustos 2017 Pazar 12:03

Yapmayın etmeyin. 180 öğrencinin ahını almak hayatınızda neler değiştirecek. Ve o 180 öğrenci çocuk. Rotasyon yapmayın! Dokunmayın huzurlu giden okul hayatımıza. DOKUNMAYIN!

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sizin Çocuğunuz Olsa Ne Yapardınız Vali Amca

ÖĞRENCİ
13 Ağustos 2017 Pazar 12:01

Bu yıl Ülkü Ortaokulunda 9. senem (anasınıfı, ilkokul, ortaokul) ve bu yıl 8. sınıfa geçtim. Eğer öğretmenlerimizi değiştirirseniz 180 öğrencinin hayatını karartırsınız. Değişim olursa hakkımı helal etmiyorum. Sizinde bizim okulumuzda çocuğunuz var. Ona yazık değil mi? Bize yazık değil mi? 3 senedir başımızı kaldırmadan o rotasyon yapacağınız öğretmenlerle ders çalıştık. Neden mi? 8. sınıfta TEOG'da başarılı olabilmek için. Siz şimdi gelmişsiniz bize 3 yıllık öğretmenlerinizi değiştirecez.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gözde okul denilen okullara öğretmenler nasıl atanıyor

Veliler
04 Ağustos 2017 Cuma 21:55

Gözde okul denilen okullara öğretmenler puan esasına göre mi yoksa torpille mi atanıyor. Bildiğim kadarıyla bu öğretmenler hizmet puanına göre atanıyor. Yani güya gözde okul olmayan okullarda çalışa çalışa puan biriktiriyor sonrada 20 yıl sonra istedikleri okula atanıyorlar. Ayrıca rotasyon adı altında öğretmeni başka bir okula göndermek öğretmen tarafından cezalandırılmak anlamında değerlendirilirse gittiği okulda sadece gününü doldurur.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK DOĞRU

EĞİTİM
03 Ağustos 2017 Perşembe 18:35

sayın valim gerçekten doğru yapıyorsunuz...birde şu emekliliği gelmiş zaman geçirmek için okula gelen öğretmenlerede bir el atsanız..genç öğretmanler dışarıda boş geziyor

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

gözde okul değil , gözde öğrenci

vatandaş
03 Ağustos 2017 Perşembe 17:46

şehrimizin en degerli okulları daha doğrusu en yüksek puanla öğrenci kabul eden okullar ; fen lisesi ,tenzile erdoğan , milli piyango lisesi diye devam ediyor.Bu güzide öğrencilerin okuduğu okullarda aynı yerde 25 yıl görev yapan öğretmen var, heyecanını tamamen kaybetmiş sadece adres olsun diye devam edenler. demem o ki bu okulları iyi yapan oradaki idareci ve öğretmenler mi yoksa öğrencinin kendi değeri mi.GELEN BEGENİLERE GÖRE YAZININ DEVAMI GELECEK!!

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

görev

adil
03 Ağustos 2017 Perşembe 14:16

sayın valim Gözde okullar TENZİLE MİLLİ PİYANGO buralarda ortalama 22 - 25 yıllık aynı okulda çalışan öğretmenler var.siz düşünün artık bu öğretmenlere diğer okulların ihtiyacı var.AYRICA ÇİFT görevli camilerimiz var kendi aralarında anlaşıp birbirlerini idare ediyorlar.Bir an önce bunların durumunun değerlendirilmaesi lazım

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Erk
03 Ağustos 2017 Perşembe 12:59

Ahmet Melih doğan lisesinde böyle öğretmenler gelir ve eğitim her okulda aynı olur

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANINI seven
03 Ağustos 2017 Perşembe 12:10

Ve kendine güvenen her yerde çalışır.ülkü Nazmiye vatan toprağında diğer okullar değil mi Bu ülke için can verenler var siz yerler değişiyor diye ağlıyorsunuz

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkür

güzel
03 Ağustos 2017 Perşembe 11:30

sayın valım cok cok teşekkür inşallah bozmazlar her mh coculları eşit güzel olanı bu saygılar

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğitim için

iyi
03 Ağustos 2017 Perşembe 10:12

Sosyal bilimler,fen lisesi,tenzile erdoğan lisesi müdürlerini de meslek liselerine göndermeli.

26 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAV KASABASINA DA BEKLİYORUZ BU ÖĞRETMENLERİMİZİ.

savlı
03 Ağustos 2017 Perşembe 10:08

Sayın Valim Sav Kasabasında 2 tane ilköğretim okulu var bu okullara takviye olarak bu öğretmenler gelsin. vatandaşın aklında bir soru var eğitim sisteminde görev alan öğretmenler acaba farklı bir eğitim sistemiyle mi yetişiyor neden derseniz gittikleri okullarda eğitimi üst seviyeye çıkaranlar var bir de suya sabuna dokunmadan gününü dolduranlar ve eğitim seviyesine katkı yapmadığı gibi düşürenler var.kesinlikle bu uygulamanızı destekliyorum.Kaliteli eğitim istiyorum.

10 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kenan
03 Ağustos 2017 Perşembe 09:50

Kanun yasa boşuna o zaman bu ülkede. Yasayla güvence altına alınmış hakkı bir idare amiri ben böyle olmasını istiyorum diyerek YÖK sayabiliyor . Eğitimin oradan al buraya ver ile değiştiği değişeceğini hangi akıl akledebilir. Şu bir muhakkak ki bu uygulamalar sadece ve sadece yine vatandaşa yine bu ülkeye zarar verecektir.

5 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

akkent

samimiyet
03 Ağustos 2017 Perşembe 08:49

sayın valim akkente gönderin ilkokul öğretmeni

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğitim

eunal
03 Ağustos 2017 Perşembe 08:40

ÜLKE OLARAK EĞİTİM SİSTEMİMİZ ÇOK BOZUK HİÇBİR ŞEKİLDE DE Bİ DÜZENE GİRMİYOR SÜREKLİ DEĞİŞİKLİK YAPILARAK Bİ YERE VARILMIYOR. ZATEN İYİCE ANLAŞILMADAN DA YENİ BİR SİSTEM HEMEN DEĞİŞİYOR. VALİ BEYİN YAPMIŞ OLDUĞU BU DAVRANIŞI ŞİDDETLE KINIYORUM. ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETME ŞEVKİNİ KIRIYOR BÖYLE DURUMDA ÖĞRETMEN ÖĞRENCİYİ TANIYAMADAN YERİ DEĞİŞECEK. BUDA EĞİTİM İÇİN BÜYÜK SIKINTI Bİ DÜZEN KALMAYACAK. BÖYLE GİDEREK EĞİTİM İYİCE TİCARETE DÖKÜLÜYOR ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMENE ÖZEL OKUL İŞARET EDİLİYOR

11 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bahane Yok
03 Ağustos 2017 Perşembe 08:34

Hiçbir okulun başarısızlık için bahanesi yok artık. Bundan sonraki adımın tüm okullarda başarı olmalıdır. Iyi öğrenciler Ülkü'ye gidiyor, bahanesi son buldu. Teşekkürler.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mustafa
03 Ağustos 2017 Perşembe 01:32

Sayin valim iyi hoş ama benim cocugum ilkokul 3. Sınıf öğretmenin değiştirirseniz bu çocuklar bo çalar. 4. Sınıfı bitirsinler. Öğretmenlere yeni sınıf vermeden değiştiriniz

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Değişmeyen tek şey
03 Ağustos 2017 Perşembe 00:12

DEĞiŞiMdir.Değişim çanları tüm gücüyle çalıyor ve bazılarını korku sarıyor.Ama korkunun ecele faydası yok.Ispartamıza hayırlı olsun

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aile birliği ferdi
02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:55

Gözde okul geri kalan okul değil idareci süresi uzun tüm hepsinin yeniden değerlendirip.Rot ayarını verin Valim.Siz aldıkları puanlara inanmayin çoğu kurgu puan

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nasıl olacak?

hayırlısı
02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:55

rotasyon nasıl olacak ? uygulama yargıdan döner gibime geliyor.bakanlık bile erteledi.bakalım göreceğiz hayırlısı artık.

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorgun savaşçıya cevap
02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:41

Yok işine gelmedimi .ben prasoduru anlatır geçerim derken iyiydi. Hade ordan işine gelmeyosa senin gidersin

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorgun savaşçı
02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:15

Bu adamın başka işi yokmu

9 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğru karar

Bayram ALHAN
02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:10

Sayın valimizi aldığı cesur kararlar nedeniyle kutluyoruz.Keşke bütün okullarımızın eğitimi ve başarısı aynı olsa.Bazı okullara rağbet olması öğretmen kadrolarının iyi olmasından ama öğrenci portveyide önemli tabi.Öğretmenlerin rotasyonu sayesinde diğer okulların başarılarıda inşallah artarda bir kaç okul yerine her okul gözde olur.

16 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Serdar Ca
02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:00

Bu yıl sınava girecek öğrencilerimizi üç senedir alıştığı öğretmeninden ayrılmak bu çocuklarımıza yapacağımız en büyük adaletsizliktir. Umarım bu yanlıştan bir an önce dönülür...

11 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖZEL

AZN
02 Ağustos 2017 Çarşamba 22:48

BAŞARILI OLAN OKULLARIN DÜZENİNİ BOZMAK ÖZEL OKULLARIN ÖNÜNÜ AÇMAKTIR.

19 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla