visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 17 ÖĞRETMEN FETÖ/PDY'DEN AÇIĞA ALINDI

ISPARTA'DA 17 ÖĞRETMEN FETÖ/PDY'DEN AÇIĞA ALINDI
23 Aralık 2016 Cuma 10:38

ISPARTA'DA 17 ÖĞRETMEN FETÖ/PDY'DEN AÇIĞA ALINDI

ISPARTA'da 17 öğretmen FETÖ/PDY terör örgütüne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında açığa alındı.

SON DAKİKA HABER

Kel Ali
25 Aralık 2016 Pazar 15:46

Türkiyeyi Amerikaya teslim edebilecek fetoşlar.Fetoşcüların hepsini ABD ye sürmek lazım.REİS Allah yolunu açık etsin.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
24 Aralık 2016 Cumartesi 00:02

Hala düşünmeyen var hala biat eden var amerikadaki sizleri düşünse çıkıp gelir bırakın arkadaş bunları çoluk çocukları var aileleri var benim bişeyim yok bunları ben kışkırttım ben yaptırdım deyip astırması lazım kendini sahte ruyalarla içerde kalın demek yerine kendi çeker kendi cezasını bir eli yağda balda sabredin demez amerikalardan

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hulusi
23 Aralık 2016 Cuma 20:18

OSMANLIYA OLAN KİNLERİ HİC BİTMEDİ, HEP İNTİKAM HESAPLARI YAPTILAR; adamlar tam bir Müslüman Türk düsmanıdırlar. Sizden görünüp iyi takiyye yaparlar, yalanın her türlüsü vardır. Orduyu polisi dagıttılar, gercek anlamda ilim ve fikir adamı olan aydınları iceri attıllar.... Hergün sehit geliyor bigün stad açıyorlar bigün mac yapıyorlar bigün ayran iciyorlar. Tüm Türk milleti ve askeri yansa umurlarında olmaz, yarında şarap icerler. Uyanmak bilmeyen bu milletin tepesinde daha cok tepinecekler.

13 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

cumhuriyet

atatürk
23 Aralık 2016 Cuma 19:00

mustafa kemal atatürk'ün önderliğinde cumhuriyet devriminin neferlerinden şehit kubilayın gerici şeriatçı dinci yobazlar tarafından şehit edilişinin yıldönümünü anıyoruz,fetöyle beraber kumpas kurup atatürkçü askerlerimizi tasfiye edip yerine fetöcüleri yerleştirenleri lanetliyoruz.yaşasın mustafa kemal atatürk yaşasın cumhuriyet.

12 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali Polat
23 Aralık 2016 Cuma 18:55

Rus elçisi vuran da sessiz sakin masum görünüyor ama beyni yıkanan insanlar her kötülüğü yapabilirHala destek veren insanlar oluyorsa acı....Allah devletimizin yardımcısı olsun

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yetmez Dahası Var

Hakan
23 Aralık 2016 Cuma 14:36

Açığa alınanlarla ihraç edilenler hepsi birbirlerini çok iyi tanıyanlar. Biri açığa alınınca diğeri beklemeye başlıyor yakında bana da sıra gelir diye.Açığa alınan İhraç edileni, İhraç edilen açığa alınanı normal karşılıyor. Demek ki hepsi zamanında aynı oluşumun parçalarıymış. Hepsinin ortak serzenişi birilerinin siyasilerin söylemi ile kayırıldığı Ama nedense itirafçı olup O birilerinin ismini veremeyecek kadar da zavallılar.

9 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet
23 Aralık 2016 Cuma 13:58

altinbasak korfezde cocuk okutan ogretmenler mudurler var. Aciga bile alinmadi. Asil beyni yikanan bu veliler ve ogretmenlerdir bence. Hain feto.

5 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla