visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 20:36

ISPARTA’YA İKİNCİ ÜNİVERSİTE

ISPARTA’YA İKİNCİ ÜNİVERSİTE
12 Haziran 2017 Pazartesi 23:52

ISPARTA’YA İKİNCİ ÜNİVERSİTE

Isparta’ya yeni bir üniversite mi kurulacak yoksa mevcut üniversite ikiye mi bölünecek sorusuna Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç net bir dille yanıt verdi. Isparta’ya tematik yeni bir üniversite kurulacağını açıklayan Bilgiç, “SDÜ’deki bazı bölümlerin yeni üniversiteye aktarılması ve yeni bölümlerle sağlık üniversitesi açılması yönünde planlamamız var” dedi.



Ispartali Ogrenci velisi
13 Haziran 2017 Salı 17:14

Nedir derdiniz disaridaki illerde evi olanlar esnaf olanlar düşünülüyorda Nedir fesatliginiz be arkadaş..Hadeee ordann Allah esas size firsat vermiyor.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eski Isparta

Denizli Hakan
13 Haziran 2017 Salı 15:00

Sizce Isparta'ya ikinci bir üniversite açmanın gereği var mı zaten şu anda 40 bin civarında öğrencisi bulunan bir üniversitesi varken orta büyüklükteki bir şehir için ikinci bir üniversitenin açılması tamamen saçmalıktır.Isparta'nın üniversiteye ihtiyacı yok Isparta'nın sanayileşmeye üretime ve istihdama ihtiyacı var.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

EĞİTİM KALİTESİ YOK

TAZEDAMAT
13 Haziran 2017 Salı 13:29

Üniversite yıllarında hocalarla arasını iyi tutan, sağlam da torpili olan gençler, mezun olunca birkaç yıl içinde kadrosunu alıyor(Kadro koşulları da kişiye özel tabi). geleceğe yönelik öğrenci yetiştiriyor teoriyle. Egolar tavan yapıyor ancak, örneğin ömründe bir tane simit bile satmadan pazarlama hocası olduğunu unutuyor. üniversiteler İstanbul üniversitelerinde olduğu gibi çeşitli sektörlerde kariyer yapmış kişilerce donatılmalı ve yerlerde sürünen eğitim kalitesi arttırılmalıdır.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Raziye Urgancıgil
13 Haziran 2017 Salı 12:55

Ne açarsan aç yurtdışında üniversitelerimizin denkliği yok ilk amaç eğitimi uluslararası geçerliliği olan şekle koyabilmektir gerisi göz boyama

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yusuf Pekbilgi
13 Haziran 2017 Salı 12:52

"Eşeğe altın semer taksan eşek yine eşektir" bu sebeple kafalar değişmesi lazım binalar değil

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KALİTE DÜŞÜK KİRALAR TAVAN

GENÇ SENİRKENTLİ
13 Haziran 2017 Salı 10:08

ÜNİVERSİTEDE LİSE EĞİTİMİNİN AYNISI VERİLİYOR.. KİRALAR TAVAN YAPTI.. ISPARTA ESNAFI KAZANIYOR ÖĞRENCİ HER ŞEKİLDE KAYBEDİYOR.. İSTERSENİZ 10 ÜNİVERSİTE AÇIN ULUSLAR ARASI LİTERATÜRDE İSTANBUL ÜNİVERSİTELERİ HARİÇ ANADOLU ÜNİVERSİTELERİNİN ADI BİLE YOK HA LİSEYE GİTMİŞSSİN HA ÜNİVERSİTEYE.. APARTÇILAR KAZANSIN GERİSİ SORUN DEĞİL MANTIĞI İŞLİYOR

31 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

stajerlemi?

ıspartalı
13 Haziran 2017 Salı 08:58

sayın vekilim çok güzel düşünüyorsunuz da hangi kadro ile olacak bu? tıpta hocalar para vermeden yüzüne bakmıyor hastaların, stajerlere yönlendiriyor. 11 de gelip 3 te giden hocalarla olmaz bu iş. herkes özele gidiyor artık. sadece tabela değişir hepsi bu.

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

korkmayın

esnaf
13 Haziran 2017 Salı 08:30

yalvaca yapılacak tedirgin olmayın üzülenler üzülmesin sevinenlerde sevinmesin

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

EV fiyatları

Vatandaş
13 Haziran 2017 Salı 08:28

Sayın Bilgiç şu ev fiyatlarına da bi el atsın lütfen. Ya da uygun fiyatlı konut yapılsın. İsteğimiz bu, ev fiyatları uçuk ıspartada.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ikinci

üniversite
13 Haziran 2017 Salı 01:49

birisiyle ısparta başa çıktı şimdi ikincisi en düşük kira 700tl kurun ikinciyi halk göç etsin yeni yeni fetöcüler gelsin ilk önce birinciden fetöyü temizleyin ikinciyi öyle düşünün

24 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üniversite

Muzaffer Zafer
13 Haziran 2017 Salı 01:45

Her yer karanlık, çünki her yer üniversite oldu.Adı üniversite fakat liseden ktü bir eğitim ve ööğretim veriliyor buralarda.Üniversitelerimizin dünyadaki sıralamalarına göz atın göreceksiniz rezaleti.YÖK yok olmalı,liyakata göre öğretim üyesi yetitirilmeli,bilimsel ççalışmanın önüneki engeller kaldırılmalıdır.Ispartaya yeni üniversite yerine mevcut olanı Dünyada iyi bir noktaya getirecek çalışmaya ne dersiniz?Tıp fakültesine bakın gerisinidüşünmeyin bile(Bu üni.bunoktayasizin anlayışınız getirdi

32 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KALITELI , EGITIMLI NESILLER YETISIR UMARIZ!

VELI
13 Haziran 2017 Salı 00:40

UMARIZ BIRBIRLERIYLE UGRASMAKTAN BASKA BIR SEY YAPMIYAN DEGILDE; BILIMDE CIGIR ACAN EGITIMLI NESILLER YETISSIN ARTIK!

29 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla