16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:41

İLK ROTASYON NAZMİYE DEMİREL OKUL MÜDÜRÜNE!

İLK ROTASYON NAZMİYE DEMİREL OKUL MÜDÜRÜNE!
02 Ağustos 2017 Çarşamba 17:56

İLK ROTASYON NAZMİYE DEMİREL OKUL MÜDÜRÜNE!

Isparta Valisi Şehmus Günaydın, kent merkezindeki gözde okullarda okul idarecileri ve öğretmen kadrosunda rotasyona gidileceğini açıklamasının ardından ilk rotasyon gerçekleşti.Nazmiye Demirel Ortaokulu Müdürü Halil Kaya, liseden ortaokula dönüşen Meryem Albayrak Ortaokulu’na müdür olarak atandı.

Isparta’da okullarda rotasyon süreci başladı. İlk rotasyon Nazmiye Demirel Ortaokulu Müdürü Halil Kaya oldu. Kaya, Nazmiye Demirel’den, Meryem Albayrak Ortaokulu’na atandı.

Kaya açıklamasında ise, bilgi, birikim ve becerilerimi her okulda aktarmaya devam edeceğim. Sayın Valimiz iyi bir düşünce ve iyi bir karar almıştır. Sonuna kadar destekliyorum dedi. 

Gerçekler

Ali
05 Ağustos 2017 Cumartesi 11:16

Bu başarılı diye lanse edilen müdürler yönetmelik gereği girmeleri gereken haftada 6 saat derslere girmişlermidir.İncelense iyi olur.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçekler

Ali
05 Ağustos 2017 Cumartesi 11:02

Sayın valim Fen Lisesi müdürü ile ilgili ne düşünüyorsunuz.Fen Lisesinin eski durumu ile şimdiki başarısı arasında uçurumlar var.Bu okulumuza yazık oluyor.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçekler

Ali
05 Ağustos 2017 Cumartesi 10:58

Bu Haliller Ispartamızın hangi kenarmahalle okulunda çalışmışta başarı elde etmişlerdir.Çalıştıkları okullarda kim olsa başarılı görülürdü.Haydi Selehattin Seçkine gitsinler esameleri okunmaz. Bu Haliller vekillerin koltukların girerek gözde okullara müdür olmuşlardır. Sayın valimiz çok iyi bir iş yapmıştır. Halil Kaya görelim şimdi seni.Emekli olmayı düşünüyormusun. 5 yıl önceden emekli olacağım diyordunda.Gözde okula gidincemi vazgeçmiştin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fen lisesi

Deha
03 Ağustos 2017 Perşembe 15:26

Kimse çocuğunu fen lisesine göndermek istemiyor. Ya da mecburiyetten gönderiyor. Ülkenin %1 i içine girmiş çocukların eğitimi için fen lisesi kadrosunun acilen değişmesi şart. Kaliteli öğretmen istiyoruz.

20 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Verimsiz Okul Müdürleri İçin..

Kadirgiller
03 Ağustos 2017 Perşembe 12:53

ISPARTA / MERKEZ - Isparta Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ve Bilim Sanat Merkezi Müdürleri için ne düşünülüyor acaba..

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarı

mehmet boyacı
03 Ağustos 2017 Perşembe 11:38

halıl hocam nere gıtse başarı saglar egıtımı sever halk adamıdır başarılar dılerım

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

özel

azn
03 Ağustos 2017 Perşembe 10:35

başarıyı ödüllendirin düzenleri bozup özel okulların önünü açmayınız. başarılı olamayanlara rotasyon uygulayın,

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çocukların duasını alanlar

dostangelen
03 Ağustos 2017 Perşembe 10:01

Sayın Valim,Yedişehitler Mahallesine çok büyük bir iyilik yaptınız.Yeni oluşum içinde olan bir okula tecrübesiz bir müdür yerine başarılı ve kabul görmüş bir müdür atayarak mahallelinin ve özellikle çocukların duasını alacaksınız.Bu radikal karardan dolayı sizi tebrik ve takdir ediyorum.Ayrıca bu okulun mahallemizde açılması için girişimlerde bulunan Hüsamettin Çelik ve Yedişehitler Mahallesi Muhtarı Alper Yıldırım beyefendilere mahalle sakinleri olarak şükranlarımızı sunarız....

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaaaa
03 Ağustos 2017 Perşembe 06:10

Ispartadan hiçbir cacık olmaz boş işler yapiyor işini yuzduren yine yuzduruyor...

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cami cemaatı
03 Ağustos 2017 Perşembe 05:58

İmamlara da rotasyon istiyoruz sayın valim

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sinasi
03 Ağustos 2017 Perşembe 00:43

CAPSİZ ALİNMİSMİİİ

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şinasi 07
03 Ağustos 2017 Perşembe 00:38

Halil sana gideceksin demistimm

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı yerlisi
02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:47

Bu Halk 'ın takdirini aldınız Valim Allah senden razı olsun.Vallahi doğru yoldasın bunu bilEğitimci mesaisi sabah 8 akşam 5 olmalı tam gün dersim var yok olmamalı.Gelecek neslinin ve şu günde tatile ihtiyacı yok çalışacak herkez..Egitimde herşey çözülecektir.Saygi ve selamlar

11 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartali
02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:27

Idareciside emeklisi geçmişlerin emekli olmasını yeni nesil öğretmenlerde daha iyi perfor.as olacağını istiyoruz.Ozel okullarda cüzi maaşlarla çalışanlarda görüldüğü gibi

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğrenci velisi
02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:22

Gözütok okulu ne zaman rotasyonlu neyse değişecek.Merakla bekliyoruz Değişikliği .Arzu ediyoruz.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veli
02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:18

Okul aile birliği olarak oyları dikkate almayın.verdigim puana çok pişmanım.mudur kurgusuyla okul aile birlikleri istemiyoruz..

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok güzel hareket bunlar SÖZÜM hayıflanan öğretmenlere gelsin

Karanlıpğa küfredeceğine bir mum yak valimiz gibi
02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:15

Evet memleketin kanayan yarasına parmak basan Valimizi tebrik ediyorum öğretmenlik kariyerini merkez okullara demir atıp yıllarca kök salan idare ve öğretmenlerin başka topraklarda ürün verip vermediği ROTASYONDAN anlaşılacaktır Okulun imkan ve çevre oluşum standartlarını kendisinin zanneden bütünleşen merkez öğretmenleri bakalım değişiklikte kariyer katabilecek misiniz .Bakalım nam sizin mi yoksa merkez okulların merkezde olmasını bu anlaşılacaktır.Öğretmenler her yerde öğretmendir unutanlara

22 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:15

Idareci idare ettigi zamanlar feto cü eğitmenlerde idare ettiyse idare kandilini elinden alınması gerekir.diye düşünüyorum.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçekler

Ali
02 Ağustos 2017 Çarşamba 22:33

Sayın Halil Kaya şimdiye kadar Ispartanın gözde okullarında torpillerle müdürlük yapptın.Kendini başarılı yerine koydun. Hadi bakalım yeni okulunda başarı sağlada görelim.

19 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tatar ramazana

Tatar hasan
02 Ağustos 2017 Çarşamba 21:15

Sayın Tatar Ramazan kardeşim bilgi eksikliğin var ilk rotasyon ülkü den başladı Ülkü'nün Müdürü Halil bey sağlık sorunları nedeniyle emekli oldu

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
02 Ağustos 2017 Çarşamba 20:36

Ver sayın hocam dilekçeni bak ülkünün ki verdi sizin başarınızı Isparta halkı biliyor saten

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

rotasyon

veli
02 Ağustos 2017 Çarşamba 20:34

öğretmen ve idarecilere rotasyon şart. herkes kapağı atmış, kıpırdayan yok.sanki babasının malı.

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

OKUL TADİLATLARI

yalnız kurt
02 Ağustos 2017 Çarşamba 20:06

Bırakın bu boş yorumları aldığımız okul tadilatları ihalesinin Bu fetö haininin yüzünden 2 ayda emniyet soruşturması çıkmıyor onu yazın kardeşim boş konuşmayalım.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla