visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 15:27

HANGİ OKUL İLKOKUL? HANGİ OKUL ORTAOKUL OLACAK?

HANGİ OKUL İLKOKUL? HANGİ OKUL ORTAOKUL OLACAK?
18 Haziran 2014 Çarşamba 02:37

Okulların kapanması ile birlikte yeni dönem için hazırlıklar da başladı. Milli Eğitim Müdürü İlyas Can, il merkezindeki bazı okulların yeni dönemde işlevinin değişeceğini açıkladı. Bu değişiklik yapılırken, ilkokul öğrencilerinin okula daha rahat ulaşımına dikkat edildi. İşte yeni dönemde yapılması düşünülen değişiklikler…..

Okulların kapanması ile birlikte yeni dönem için hazırlıklar da başladı. Milli Eğitim Müdürü İlyas Can, il merkezindeki bazı okulların yeni dönemde işlevinin değişeceğini açıkladı. Bu değişiklik yapılırken, ilkokul öğrencilerinin okula daha rahat ulaşımına dikkat edildi. İşte yeni dönemde yapılması düşünülen değişiklikler…..

müdürlere rotasyon yapmışlardı

rotasyon kurumlara sıçradı
11 Temmuz 2014 Cuma 01:04

rotasyon genişliyor. binalara da rotasyon uyguluyorlar. kim demiş bu adamlar Atatürkçü değil diye. Yalovanın Çınarcık ilçesine adını veren köşkün yanındaki Çınar ağacının dalları yüzünden Çınar Ağacı kesilmemiş ama Köşk bir kaç metre ileriye taşınmış.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

açık liseye kaydolun

açık lise engüzeli
11 Temmuz 2014 Cuma 00:52

Bazılarını duydum, Fen lisesinden açık liseye geçmiş, rahat rahat çarşının göbeğinde dershaneye gidiyor, istediği üniversiteye daha rahat hazırlanıyor.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ülkü

ticaret
07 Temmuz 2014 Pazartesi 17:39

eyitimle çok oynuyorsunuz allah iyidemez birgün sizlede oynarlar

3 Beğendim
42 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nazmi Toker Çok eski

Nazmiye
21 Haziran 2014 Cumartesi 23:18

Mahvolduk şu durumda.Çocuklarım çok başarılı ,abisinden küçüğü nasıl ayrı kalacak,nasıl gidecek çocuk.Baba ve anne zaten uzak mesfelere gidiyoruz.Hem o okul en az 40 yıllık ,depreme dayanıklı mı bilmiyoruz.Ulaşım dert.O civarda çok tehlikeli .İçkici insanlar var.Trafik çok tehlikeli.Yazıklar olsun bu duruma düşürenlere..

3 Beğendim
55 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu ne düzenbazlık ya

Hesabettin Alanoğlu
21 Haziran 2014 Cumartesi 23:13

Küçücük çoçuklar aynı tuvaleti kullanamazmış,kantin sırasında birbirini ittirmesinlermiş,kardeşim seni ittirdilerde ne oldu sanki.Toplayın bakalım bütün ergenleri biraraya,abisinden ablasından ayırın.insanların aile düzenini bozun.Yuva bozanın yuvası olmaz.Siz bunlara oy verenler utanmıyorsunuz bi de Eylem yapmaya .Kendin verdin oyu,kendinizi yaktınız .Bir de korkak çok çıkıp çocukların hakkını savunamayan .Siz nasıl ailesiniz koyunlar.Öde servis parasını şimdi ,al bakalım.Çocuklarınıİmam yap..

4 Beğendim
40 Beğenmedim
 
Yanıtla

ARTISI NE...?

ÖZGÜR
21 Haziran 2014 Cumartesi 23:06

Neymiş ,orta ve ilkokul çocuklarını ayrınca ne olacak kardeşim.Bak ne olacak oku.1-Ailesinden uzak kalacak 2-aile servis parası ödeyecek 3-Trafik kazaları artacak 4-Çocuklar daha çok hasta olacak 5-Aile okul işbirliği azalacak 6-Çocuk büyük kardeşiyle aynı okula elele gidemeyecek 7-Başarı düşecek 8-Ülke zarara girecek 9-Kötü alışkanlıkları artacak 10-Kontrol elden gidecek 11-SİZİN İSTEDİĞİNİZ OLACAK NE Mİ??? İMAM HATİPLİ ÇOĞALSIN DEĞİLMİYDİ İSTEDĞİNİZ İŞTE O...Siz yazın artılarını haydi cehalet.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HALIKENT MAHALLELİ
20 Haziran 2014 Cuma 12:46

bakanlık olarak eğitim ve öğretimi DÜZ ETTİNİZ. şimdi binaları değiştirerek DÜZ EDİYORSUNUZ .söylemediğiniz planlarınızla merkezi ve iyi durumda olan okulları İMAMhatip yaparak DÜZ EDİYORSUNUZ. inşaallah sizde DÜZ OLURSUNUZ.....

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

UMUT
20 Haziran 2014 Cuma 11:37

BİLİM SANAT MERKEZİ DE YİNE ESKİ YERİNE GİTMİŞ...KİMSE ORAYA ÇOCUK GÖNDERMEZ..ULAŞIMI SIKINTILI.BİR SÜRÜ MASRAF EDİLDİ YAZIK

3 Beğendim
82 Beğenmedim
 
Yanıtla

UMUT
20 Haziran 2014 Cuma 11:35

OY VERİRKEN KOŞA KOŞA GİDİYORSUNUZ....4+4+4 ÇIKTIĞINDA HİÇ İTİRAZ ETMEDİNİZ.BUNUN BÖYLE OLACAĞI BELLİYDİ.GİDEN VALİ ZATEN TRİBÜNLERE OYNADI ORTADA BIRAKTI GİTTİ. GÖZDE OKULLARI KORUDU. ADRES SİSTEMİ DELİNDİ. FİLAN FİLAN! ÖĞRETMENLER SÜREKLİ NORM FAZLASI OLMAKTAN BIKTI...

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

veli
19 Haziran 2014 Perşembe 14:52

çok güzel.herkesin dediği olması imkansız.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

veli
19 Haziran 2014 Perşembe 13:09

Nazmi Toker ve cevresi o kadar ogrenciyi nasıl kaldıracak? Allah korusun olacak kazalardan ve öğrenci yaralanmalarının tüm vebali müdür beye ve ekibine kalacaktır. binaya öğrenci sığdırmakla iş bitmiyor çevre faktörlerini de hesaba katmak lazım. zaten sabah saatlerinde trafik arap saçına dönüyor.

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakan güzel
19 Haziran 2014 Perşembe 02:05

kadir boylu ilkokul olarak yapıldı. öyle kalmalı çocuklarımızı süründürmeyin.

0 Beğendim
51 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilknur yakut
18 Haziran 2014 Çarşamba 23:57

VELİLER OLARAK MUSTAFA ŞENERİN İLKOKUL KALMASI İÇİN İMZA TOPLADIK.DİKKATE ALINMASINI UMUTLA BEKLİYORUZ.OKULUMUZUN YERİ KÜÇÜK ÇOCUKLAR İÇİN İDEAL.CADDE ÜSTÜNDEKİ İYAŞ İLKOKULU ÇOCUKLARIMIZ İÇİN TEHLİKELİ.SAYIN MÜDÜR UMARIZKİ İSTEĞİMİZİ DİKKATE ALIRSINIZ

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hoca
18 Haziran 2014 Çarşamba 17:22

bu sorun nasıl çözülür ilkoku günlük 5 saat yapıp sabahçı öğleci yaparsın sorun çözülür

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

aliihsan
18 Haziran 2014 Çarşamba 13:30

bu dönüşümden kalabalık sınıf veye sınıfımızı kaybetmiş olan veli olmak istemiyoruz

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

muhittin
18 Haziran 2014 Çarşamba 12:31

yeni yapılan ıkul kenarda kalıyor. orta okul öğrencileri yukarılardan gelecek. karda kışta yazda güneşte zafet mahallesinden çocuk nasıl yürüsün? halk asgari ücretli, servis ücreti nasılversin ? orta okula yakışan m. akif veya öğretmenler okulu olmalı. uygun seçim yapılmamış. öğrenci veli durumu değil başka hesaplar göz önünde tutuldu izlenimi veriyor.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zeki Seçkin
18 Haziran 2014 Çarşamba 09:52

ÇOK MAĞDURUZ, YETKİLİLERDEN YARDIM İSTİYORUZ Mustafa Şener İ.Ö. Okulu, Anadolu Mahallesindeki yerinde durmalı.Sırf çocuklarımız için Okula yakın yerlere taşındık. İyaş Selçukluya ufak çocuklarımız nasıl gidecek? Hiç mi merhameti yok bunları yapanların. ADALET İSTİYORUZ. ÇOCUKLARIMIZI İKAMET ETTİĞİMİZ YERDE OKUTMAK İSTİYORUZ!

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

zafer
18 Haziran 2014 Çarşamba 02:09

syn müdrm s. seçkin, öğretmenler, m. akif üçü karşı karşıya üçü de ilkokul yeni okul ilkokul olarak yapıldı bu nasıl denge nasıl adalet.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla