visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 13:27

GÖZDE OKULLARIN KONTENJANI DÜŞÜRÜLDÜ

Gözde okulların kontenjanı düşürüldü
06 Haziran 2017 Salı 04:37

Gözde okulların kontenjanı düşürüldü

ISPARTA Valisi Şehmus Günaydın'ın talimatı üzerine gözde okullardaki kayıt yoğunluğunu azaltmak amacıyla kontenjanları düşürüldü.
Isparta Valisi Şehmus Günaydın'ın birkaç gözde okulda yaşanan kayıt yoğunlaşmasından şikayet edip, 2017-2018 eğitim öğretim yılında göstermelik adres taşıma uygulamasına izin verilmeyeceği açıklamasının ardından ilk adım atıldı. Vali Günaydın'ın talimatı üzerine Milli Eğitim Müdürlüğü çalışma yaparak gözde okulların kontenjanını düşürdü. Buna göre Ülkü İlkokulu'nun yeni öğrenci sınıf kontenjanı 7'den 3'e, Yılmaz Şener İlkokulu'nunki 5'ten 4'e, Ülkü Ortaokulu'nunki 6'dan 3'e, Nazmiye Demirel Ortaokulu'nunki de 5'ten 3 sınıfa düşürüldü.
Bu karar ile kayıt yoğunlaşmasının yaşandığı gözde okullarda gelecek sezon daha az öğrenci alınacak. Bu okullara yazılamayan öğrenciler başka okullara gitmek zorunda kalacak. Kayıt yoğunluğunun yaşandığı diğer okullarda da kontenjan düşürme uygulamasının yapılabileceği belirtildi.

Sinirli
06 Haziran 2017 Salı 23:04

Valilik konağı şehrin göbeğinde istasyon caddesinde. O bölgede trafik sıkışıklığına sebep oluyor. Bizce de o konağı şehir dışına çıkarın. Sonra adresinize uygun yerdeki okullara bir bakın. Mesela halikent mesela vatan mahallesi .

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veli
06 Haziran 2017 Salı 17:51

Vali beyin çocuğu ülkü de rahat tabi,o zaman oda bu gözde olmayan okullara çocuğunu yazdırsında görelim.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Siz öğretmen kalitesini artırın bence. Okulların oyuncağı olduk.

Veli
06 Haziran 2017 Salı 17:26

Her mahlleye ortokul yapın o zaman. Ayazmana ve Halıkent çocukları Sidre'ye gitmek zorunda kaldılar. Benim ortokul 1 snf. çocuğumun önünü eli bıçaklı çocuklar kescek bende çocuğmu burada okutacam öyle mi. Sokakta bulmadık çocuklarımızı. Ayrıca ilkokulu 1-5 arası okutan öğretmenler rotasyona tabi tutulsun. Aynı okulda sürekli görev yapmasın. Veliler okul değil öğrtmen arıyor. Kuru bina bi işe yaramaz Öğrtmenlerin performansını artırmaya yönelik çalışma yapın.Bu çileyi çekecek manyakmıyız yoksa

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bence
06 Haziran 2017 Salı 15:06

Bence bu hassas konuya bu kadar sert bir müdahale yapılmaması gerekirdi. Tahminimce yakında valiler kararnamesiyle bir değişiklik olur.milletten bir homurdanma başladı çünki. İsparta lı zorlamayi sevmez.

18 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vay bee
06 Haziran 2017 Salı 14:35

Ne okullarmis

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veli
06 Haziran 2017 Salı 14:20

Bu okullarımızda bildiğim kadarı ile öğretmen ve derslik açığı yok .amaç nedir açıklanabilir mi

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aa
06 Haziran 2017 Salı 13:26

Günün en güzel haberiymiş!!!!!! Eğitim kalitesi sıfır olduğu için bu duruma düşüyoruz, utanacağımız yerde adil olmayan şartlarda eğitim verildiği için gurur mu duyacağız şimdi güzel haber diyerek

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ortaokul

Hasan
06 Haziran 2017 Salı 13:02

O zaman yıllar önce kapattığınız Halıkent ortaokulun yerine bi ortaokul yapın.Siz işinizi tam yapın önce...

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

bağış

recep
06 Haziran 2017 Salı 12:38

getir yüklü bağışı yapalım kayıt fiyatlar artar artık yaşadın hadi ülkü yönetimi

20 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

güzel

hesna
06 Haziran 2017 Salı 11:52

hakikatten çok güzel bir haber, teprik ediyorum

4 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Physicist
06 Haziran 2017 Salı 11:10

Ne demek kontenjan dolarsa başka okula gidecek. Mahallemden başka hiç bir okula kayıt yaptirmam. Herkes kendi mahallesindeki okula bir şekilde kayıt olacak.

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kemal Kurt
06 Haziran 2017 Salı 11:09

Imam hatip aşkınız egitimi bitirecek. Bütün Türkiye'yi imam hatip mezunu yapamazsınız. Fetoden gecen okullardan imam hatip olmayan var mi? Kime ne ispatlamaya çalışıyorsunuz? Bir tarafta 40-50 kişilik sınıflar bir tarafta 15-20 kisilik imam hatipler. Imam hatip lazım bu ulkeye ama bu kadar çok değil bence..

21 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandas
06 Haziran 2017 Salı 10:23

Onca cemaat okullarini milli egitim bunyesine katip imam hatip okulu yapipda 80 ogrenciye hizmet edeceginize ****ari duz okul yapin cazibe okullar haline getirin cocuklarimiz faydalansin buralarali haber yapin o okullarda ogrenci yok insanlari kisitlayacaginiza fikir uretin

25 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mert
06 Haziran 2017 Salı 10:10

Güzel olmuş ama bu okullarda görev yapan öğretmenler ne olacak. Sınıf öğretmenlerinden norm fazlası durumuna düşen öğretmenler olacaktır.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veli
06 Haziran 2017 Salı 09:41

Isparta'da eğitimde yapılan yanlışlar bunu bu hale getirdi. Naşide Halil gelendost ortaokulu, Halıkent mustafa Şener ortaokulunu kapatan güç ülkü ortaokulu için tarihi liseyi boşalttırdı. Bu okulllar ısparta vatandaşına aittir. İsteyen istediği okulda okutur çocuğunu. Okul kalabalıksa şikayetçi olan çocuğunu başka okula alsın

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veli

Veli
06 Haziran 2017 Salı 09:19

bu okullar özeldi, şimdi tamamen özelleşti. Üst bürokrasinin çocuklarına zaten adres zorunluluğu yoktu, şimdi tamamen onlara kaldı. siz diğer veliler de okulun önündeki servisleri sayın, denetleyin diye yorum yazmaya devam edin artık.

27 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eşitlik nerde
06 Haziran 2017 Salı 08:52

Bu çözüm müdür şimdi eğitime ne katkısı olacak gozutok ort. sınıflar 40 kişi çocuklara eğitim mı veriliyor ahırda küçükbaş mı yetiştiriliyor her yere.15 kişilik imam-hatip okulu açmaktan diğer okulların sınıf kontenjanını yükseliyordu üzerinden.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eşitlik nerde
06 Haziran 2017 Salı 08:50

Bu çözüm müdür şimdi eğitime ne katkısı olacak gozutok ort. sınıflar 40 kişi çocuklara eğitim mı veriliyor ahırda küçükbaş mı yetiştiriliyor her yere.15 kişilik imam-hatip okulu açmaktan diğer okulların sınıf kontenjanını yükseliyordu üzerinden.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emine baykam
06 Haziran 2017 Salı 08:14

Birde gözde okul diyosunuz insanlara buna mecbur birakmayin ozaman diger okullarida gözde yaparsaniz imkanlar acisindan böyle sorun yasanmayacaktir

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın Valim
06 Haziran 2017 Salı 07:53

Şayet kontenjanı 3 verdiğiniz bir okulun yeni dönem için 150 kayıt olacak ve adresi tutan öğrenci olursa ne yapacaksınız? Sınıflar 50 kişi mi olacak? Yoksa bu duruma göre esnetilebilir mi?

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sadi
06 Haziran 2017 Salı 05:48

Kayıt yoğunluğu neden yaşanıyor? Çünkü, o okullarda eğitim kalitesinin daha iyi olduğunu veliler görüyor. Çözüm , diğer okulların da eğitim kalitesini yükseltmek. İyi yetişmiş öğretmenleri atamak. Öğretmenler de kendisini geliştirsin ve amacı öğretmek olsun.

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla