visitor analyticsvisitor analytics

GEÇ KALINMIŞ BİR UYGULAMA

Geç kalınmış bir uygulama
27 Haziran 2014 Cuma 01:28

Geç kalınmış bir uygulama

İl Müdürü : 'Geç kalınmış bir uygulama, yapmak zorundayız'

Bakanlığın, 2014-2015 Eğitim Öğretim yılına kadar okulların statüsünün net şekilde belirlenmesi istemesi üzerine İl Milli Eğitim Müdürlüğü, şehir merkezindeki okul dönüşümleri için son aşamaya geldi. Velilerin büyük tepkisine yol açan dönüşümle ilgili İl Milli Eğitim Müdürü İlyas Can, Kanal 32 ekranlarında önemli açıklamalarda bulundu

ZATEN EĞİTİM SİSTEMİ YAZBOZ

NEREDE ESKİ GÜNLERİMİZ
01 Ağustos 2014 Cuma 16:06

BİR DE ISPARTADA OKULLARI BİRBİRİNE KATAN VE YÖNETTİĞİNİ İDDİA EDENLER VAR. BUMU BAŞARI? bU ADAMLAR GELMEDEN ÖNCE BAŞARI İLK SIRALARDAYDI. BU ADAMLAR EĞİTİMİ RAYINDAN ÇIKARTTI. HERŞEYİ ALLAK BULLAK EDYORLAR. SAÇMA SAPAN BİR DURUM VAR. HER KURUM BİRBİRİNE DÜŞMÜŞ.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bazılarınız uzağı görmüyor

gözlükcü
11 Temmuz 2014 Cuma 10:32

Bazıları uzağı görmez, bazıları da tuzağı görmez. Sayın Müdürüm size komplo kurmuşlar. Klavuzu karga olanın burnunun vay haline. Danışmanlarınızı değiştirin. Bir halt getirtecekler ya sizin başınıza ya da bir çok arkadaşınızın başına. Sonra da sizi çabuk satarlar, yeni ekip kuruluyorken hep böyle olur. Bir dost tavsiyesi olarak dikkate alın ve görün sizi yanlış yola koyanları fark edin. Gemiyi ilk onlar terkeder.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

n ülküymüş

bkm
07 Temmuz 2014 Pazartesi 10:25

ben böyle bir okula çocuğumu asla göndermeyeceğimkız çocuğunun sanayi sokaklarında ne işi var okulun bir bahçesi bile yok hizar seslerinde nasıl ders görülür

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

peşkeş

sim
07 Temmuz 2014 Pazartesi 09:56

ticaretin taşınacağı yeri dün gördüm köy okulu gibi küçük avlusu var bahçesi deyil kız çocukları tenefüste sanayi sokaklarında turlayacak o gürültüde nasıl ders yapılacak ben bu şartlarda çocuğumu kesinlikle böyle bir okula göndermem otursun evde kız çocuğunun sanayide ne işi olur sanayi ye en uygun okul sanaat okuluydu neden o gitmedide ticaret gitti tabi oradaki çocuklar gariban kesimin çocukları

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAL DEĞİLİZ

RAGIP
28 Haziran 2014 Cumartesi 18:54

SAYIN MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ; Ülkü İlkokulunun imtiyazlı okul zannedilerek akın akın taşımalı öğrenci toplandığını önündeki 30 - 40 servis aracından anlayın. gözlüksüz göremiyormusunuz? yoksa görmek istemiyormusunuz? yarısı mahallenin dışından ülküye geliyor. malum bir zümrenin çocukları değil bunlar. malum zümrenin yerini bugün başkaları almış ve matah zannediyorlar ülküye gelmeyi. nüfustan adres denetimi yapın ülkünün ve her okulun sorunu kalmayacak.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

önce okulları personelleri denetliyin

gonen
28 Haziran 2014 Cumartesi 14:00

degiştirin bakalım neler olucak daha yapılan tek şey degişim ensesi kuvvetli olan yakın iyi yerler ya diger vatandaşın evlatları siz önce ilçelerde bulunan kurumları denetliyin millet 9 10 da işe geliyor milli egitim desen orasıda öyle gücü yeten yetene habersiz gidip denetleseniz ya

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalan

sidreli
28 Haziran 2014 Cumartesi 10:47

bir ere herşey yanlış ticaret meslek lisesinin taşınması ülkünün ayrıcılıklı olması.. Ve bu dönüşümlerde sınıf bütünlüğü korunacak hiç bir öğretmen norm fazlası olunmayacak dediğiniz halde bu laflar havada kalırsa yüzyılın yalancısı olmaya aday olursunuz demedi demeyin. bu yalancılığı bu halk affetmez

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

cırak

gülsanayı
28 Haziran 2014 Cumartesi 00:42

sayın mdrüm cırak okullarını sızler bitiriyorsunuz cunku orta okul ssonu göstermelık 5 tane okula gidilmiş ama yarınlar pişmanlık ortahalli cocuklar nolacak cırak var egitim ciler calişmıyor bilhasa orta son rehberciler ay 30 maaş cepte bana verın orta kısımı bakın nasıl rehbercilik yapılıyor

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ticaret melek lisesi

Feride nur yildirim
27 Haziran 2014 Cuma 21:04

Ülkünün çocuklarina eğitim hakki diyorsunuz ama bizim eğitim hakkimizi elimizden aliyorsunuz 55 yıllık ticaret lisesini o ülkü için değiştirmezsiniz okulumuzu vermeyiz çınari yikamassiniz.

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ticaret meslek lisesi üvey evlat mı?

ali
27 Haziran 2014 Cuma 19:05

Ülküye orta okul için koskoca bir çınarı yok ediyorsunuz oysa memlekette orta okulmu yok tarih bilincine ne oldu

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

t icaret meslek üvey evlatmı?

yaban
27 Haziran 2014 Cuma 19:03

bizler okula taa nerelerden gelip gidiyoruz. servisimiz özel aracımız yok okulumuz tek araca uygun mümkünse siz çocuklarınızı bi gönderin iyneyi kendine çuvaldızı ele b

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmaz

sanayici
27 Haziran 2014 Cuma 13:26

ya müdürüm, ticaret meslek lisesinin sanayi deki çıraklık eğitim okulunda ne işi var, orayı gidip gördünüzmü, etrafında imalat yapan sanayici esnaflarımız var orada gencecik çocuklarımız rahatsız eğitim görürler bu karar yanlış inşallah pişman olmazsınız.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla