visitor analyticsvisitor analytics

FAKÜLTE İÇİN BİNAYI YAPACAKLAR

Fakülte için binayı yapacaklar
20 Nisan 2016 Çarşamba 11:14

Ş. Karaağaç'a Veterinerlik Fakültesi açılması için hayırseverler 8 milyon liralık binayı yapmak için harekete geçti

Ş. Karaağaç'a Veterinerlik Fakültesi açılması için çalışmalar başlatıldı. Fakülte'nin fiziki şartlarının oluşması için ilk etapta bina yapılacak.

Binayı Ankara'da yaşayan hayırsever Ş. Karaağaçlı işadamları yapmak için girişimlere başlandı. Yaklaşık 8 milyon TL'ye mal olacak binanın yapımı ile ilgili Ş. Karaağaç MYO ve Ş. Karaağaç Turizm MYO Müdürü Şakir Aksöz Ankara'da temaslarda bulundu.

Ş. Karaağaçlı işadamı Ali Ünal tarafından yapılacak organize ve çalışmalarla Ankara ve İstanbul'da yaşayan Ş. Karaağaçlı işadamları biraraya gelecekler.

Çalışmaların Temmuz - Ağustos aylarında başlamasının hedeflediğini belirten Ş. Karaağaç MYO Müdürü Şakir Aksöz şu bilgileri verdi:"Ali Ünaldı abimizin girişim ve organizasyonu ile ilçemizin hayırseverleri bir araya gelecek.

Sayın Vekilim iz, Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç, Rektörümüz ve hayırseverlerimiz in destekleri ile ilçemize Veterinerlik Fakültesini kazandıracağız inşiallah. Veterinerlik Fakültesinin alt –yapısı olarak BAKA desteği ile "Hayvan Hastanesi" yapacağız. Hayvan Hastanesi ile ilgili proje çalışmaları devam ediyor. 1 milyon liralık bir proje olacak ve 24 saat hizmet verecek. Bölgenin önemli bir ihtiyacı da karşılanmış olacak.

Ş. Karaağaç bölgesi hayvancılık alanında çok iyi bir noktaya gelmiş durumda. Hayvan Hastanesi hayvancılığa büyük katkı sağlayacak. İnşallahŞ. Karaağaç ve ilimiz için iyi gelişmeler olacak."

Yeni bina Ş. Karaağaç MYO yerleşkesindeki eski lojman binalarının yerine yapılacak.

abbas

çiçek
21 Nisan 2016 Perşembe 14:23

herkese benden çay.şakir'e yok :)

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fesatlık

Nedim
20 Nisan 2016 Çarşamba 23:18

Çatlayın, fesatlıktan ne hallere düşüyorsunuz. Şakir kardeşim adamlar ****uyor. Üzme fazla bunları.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fakülte

Ayşegül
20 Nisan 2016 Çarşamba 23:16

Ş. Karaağaç'ın hayvancılık alanındaki potansiyeli yüksek. Doğru bir tercih olur. Şakir beyi ve emeği geçenleri tebrik ediyoruz.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

veterinerlik fakultesi

sparta
20 Nisan 2016 Çarşamba 20:38

ilcede böyle bi fakultenin ne isi var. bu kadar para harcamaya deger mi. yaptik oldu mantigi ile hareket etmemek lazim. madem gonulluler bu parayi vermeye razi farkli ve yararli daha cok kisiye istihdam saglayacak yatirim yapsinlar. bir kez daha dusunup oyle adim atilmali. sosyal anlamda ilcede ogrencileri bogmanin bir anlami yok. illa bu fakulte acilacaksa merkezde acilmali...

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fark

Ahmet
20 Nisan 2016 Çarşamba 20:35

Şakir beyin farkı hissediliyor. Teşekkürler. İnşiallah öğrenci sayısı da artar.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veterinerlik için geç bile kalındı

sdu
20 Nisan 2016 Çarşamba 18:43

ama şarkikaraagaç çok uzak. şehre bir faydası olmaz. millet yine burdura ****ürür.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne iş yaparsınız

bilirkişi
20 Nisan 2016 Çarşamba 18:33

bu şakiri herkes bi b... sanıyor ama tam bir bal yapmaz arıdır kendisi.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla