visitor analyticsvisitor analytics

EN ÇOK İHRAÇ SDÜ'DE

EN ÇOK İHRAÇ SDÜ'DE
11 Şubat 2017 Cumartesi 11:55

EN ÇOK İHRAÇ SDÜ'DE

Olağanüstü halin ilanından sonra çıkartılan 672, 675, 677 ve 679 sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile devlet üniversitelerinden toplam 4475 akademisyen ihraç edilmiştir.

Bununla birlikte, 7 Şubat'ta yayımlanan 686 sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile devlet üniversitelerinden 319 akademisyen daha kamu görevinden ihraç edilmiştir. Devlet üniversitelerinden toplam ihraç edilen öğretim elemanı sayısı 4794 olmuştur.

Son kanun hükmünde kararnameyi incelediğimizde, özellikle, Ankara Üniversitesi, Anadolu Üniversitesi, Marmara Üniversitesi ve Yıldız Teknik Üniversitelerinden ihraç edilenlerin yoğun olduğunu göze çarpıyor.


Tebrikler
12 Şubat 2017 Pazar 20:28

Tebrikler Sdü yönetimi..ihraç rekotmeni olduk...İlişigi bulunamamıştır raporu olan,ama yalaka olamayann! akademisyeni ihraç ettin ama fetöcüler hala görevde tebriklerrrrr .Bu listeler yeniden incelendiğinde söke söke dönecek masumlarrr! Davacıyım iki cihandada o kuruldakilerden..

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler
12 Şubat 2017 Pazar 20:26

Tebrikler Sdü yönetimi..ihraç rekotmeni olduk...İlişigi bulunamamıştır raporu olan,ama yalaka olamayann! akademisyeni ihraç ettin ama fetöcüler hala görevde tebriklerrrrr .Bu listeler yeniden incelendiğinde söke söke dönecek masumlarrr! Davacıyım iki cihandada o kuruldakilerden..

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İhraç rekormeni sdü
12 Şubat 2017 Pazar 20:14

YÖK açıkladı bizimle ilgisi yok ihraçları üniversite yapıyor diye...Olmayan ilişikle .kriterle o dasyama ne yazıpta ihraç ettiniz çok merak ediyorum? Gerçekten nasıl başınızı yastıga koyup uyuyorsunuz?Allahın adaleti var elbet.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö ve Askerleri

Vatandaş
12 Şubat 2017 Pazar 15:06

Biraz zaman geçince Fetö askerleri sağdan ve soldan yazı yazıp acınma taktikleri yapmaya başladılar. Doğru sizin elebaşlarınızdan biri 'bizde geri vites yok' diyordu. Doğru yıllar yılı siz katil güruhunun yaptığı zulüm ve haksızlıklar unutulmadı. O hak ettikleri halde bizden değildir denilenler bir konuşsa! Yalan, baskı ve hırsızlıkla milletten din adına aldığınız paralar nasıl amerikalı ve avrupalı siyasetçilere yalakalık için harcanıldığı bir dile gelse! Size az bile. Masumlar müstesnadır.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatansevere
12 Şubat 2017 Pazar 13:14

Biz vatanımızı sevmiyormuyuz?Ne okullarına ne dersanesine ne bankasına yolum düştü...Ama sonuç ihraç!!Neden yalakalık yapıp ağam paşam demedim!Dememde Allaha görüyor bu yapılan adaletsizliği zulmü ..Yök te açıkladı bizle alakası yok diye...Hepsini atalım dönebilen dönsün diyerek insanların hayatını karartmaya kimsenşn hakkı yok .söke söke dönecem inş.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güçlü Türkiye Rüzgarı

Güçlü Türkiye
12 Şubat 2017 Pazar 13:09

Madem Fetöyle mücadeleye meraklıydınız, bunun için bir darbe olması mı gerekiyordu, darbe olana kadar hangi mücadeleyi verdiniz? Hiç bir ihraç olmaması dikkat çekeceği için kamu oyununu ikna edecek bir sayı vermek istediniz. Mağdur ettiğiniz insanların ahı sizi en fazla ne kadar yürütebilirdi? Maskeleriniz düştü beyler. Türkiye prangalarından kurtuldu, rüzgar milletten yana esiyor; GÜÇLÜ TÜRKİYE RÜZGARI.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorumlara bak yorumlara

vatansever
12 Şubat 2017 Pazar 12:18

Tabi biz suçluyuz bunların dersanelerine gitmedigimiz için bunların okullarına gitmedigimiz için bunlara himmet parası vermedigimiz için 15 temmuzda vatanımızı savundugumuz için..yıllarca çabaladık çocuklarımızı okuttuk para harcadık ama birşey olmadı neden çünkü onlardan degildik...

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hiç kimse hakkında durup duruken işlem yapılmaz

Vicdansızlar...
12 Şubat 2017 Pazar 11:54

15 Temmuzda şehit olanlar sakat kalanlar ne olacak???Onların hakkı ne olacak elinizi vicdanınıza koyun bakalım..Bana neden dokunmuyorlar nedenmi çünkü hainlerle hiç bir ilgim alakam yok.sizleri ve aglayanları acaba boşunamı ihraç ettiler şimdi çıkmışşsınız Allahin adaleti tecelli edecek ve masumlar dönecek diyorsunuz o gece şehit olanlar hiçmi aklınıza gelmiyor..

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ

SDÜ
12 Şubat 2017 Pazar 10:13

Sayın rektör! seni rektörlük seçimlerinde seni destekleyen Fetö elebaşlarını bilinçli olarak neden koruyorsun?

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

A.c.
12 Şubat 2017 Pazar 09:24

Bircok sucsuz bilim insanini aciga aldilar, ihrac ettiler hicbir delil sunamadan sirf ucunun kendilerine dokunacagini bildikleri icin. Kendileri korkudan "Biz yapmiyoruz YOK'den cikiyor kararlar" demisti ama kimse de inanmadi zaten. Hak hukuk bilmeyen insanlar degil akademisyenler bu ihraclarin aciga alinmalarin hesaplari da sorulacak. Sagda solda hicbirine rast gelmedim merak ediyorum acaba insan icine cikabiliyorlar mi?! Bunca insan, aileleri ve hatta sulaleleri ates puskuruyor kendilerine.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler
12 Şubat 2017 Pazar 02:02

Verdiği dersin adını bile bilmeyen yeni mezun öğrencilerin derse girdiği....kaliyeli bir üniversite oldu sdü sözde fetöcü temizligi....yalakalık yapmayanı ihraç eden ihraç şampiyonu sdü sözün bittiği yerdeyiz

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yakalansınlar mı, yakalanmasınlar mı?

Şampiyon
12 Şubat 2017 Pazar 00:25

İhraç klasmanında SDÜ şampiyon, fakat en önemli “Henüz Yakalanmamış Fetöcüler Klasmanı”nda SDÜ kaçıncı, işte asıl merak edilen bu.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet
11 Şubat 2017 Cumartesi 22:50

Evet 1. olduk tebriklerrrr...adil öksüz'le boy boy fotosu olanlar hala görevde..ama ilisigi bulunamamistir raporu olanlar ihraç!!! Göstermelik temizlik yapiliyor..rahat uyuyabiliyormusunuz merak ediyorum Allahin adaleti tecelli edecek ve masumlar dönecek elbett !

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Diğerleri

Mühüm Deil
11 Şubat 2017 Cumartesi 22:25

Az bile.. Sıra ne zaman Esatçılara Sülaymancılara gelecek? şimdi bide bu sülüklerle mi uğraşılacak.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hukuk döndüğünde...

Süleyman G.
11 Şubat 2017 Cumartesi 20:24

Birkaç gün önce YÖK listeleri üniversiteler hazırlıyor diyerek tüm üniversite yönetimlerini sattı. Bu yönetim, özellikle hastane ve tıp fakültesi yönetimleri, bireysel kin ve nefretleri olan insanları suçlu suçsuz ayırmadan terörist havuzuna koyarak ihraç etmenin bedelini yıllarca mahkemelerde, hapishanelerde sürünerek, binlerce tazminat yükünün altında ezilerek ödeyecek...Azıcık basireti olan mevcut durumun sürdürülemez olduğunu görüyordur, ben olsam uykularım kaçardı...

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nermin
11 Şubat 2017 Cumartesi 19:52

YÖK topu kendi üzerindenkomisyonlara ve rektörlere attı, biz karışmıyoruz açıklaması yaptı. Dolayısıyla işlemler dikkatli yapılmalı,

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Can Yılmaz
11 Şubat 2017 Cumartesi 19:17

Hepsini ihraç etsinler vatan evlatları şehit oldu Gazi oldu , bunlar onun bunun hakkını yer güya hoca olur maaş alır lar haram yere askerlik yapmazlar inadına doğru yapıyorlar güya akedemisyenlere, ne kariyeriniz var kopyala yapıştır yağcılık yaşakalık particilik

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

.
11 Şubat 2017 Cumartesi 18:43

her taşın altında gördüğü güzel delikleri ya doldurDular ya da kendilerinden birinin girme ihtimali için ellerinin altında tuttular. Biz allahın yazdığı tarihi görüyoruz . Bence herkes ibret alsın Allahin Adaleti er yada geç tecelli eder diye düşünüp ayağını denk alsın.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ak hak
11 Şubat 2017 Cumartesi 18:26

Milli eğitimdee Altinbasak korfezde çoçuk okumaya devam edenler aciga bile alinmadi. ne is mem muduru.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yüzbaşı
11 Şubat 2017 Cumartesi 18:25

Bu gurur Şehmus günaydın, sabun, Çarıkçı ve Isparta halkının

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emanet ehlinde mi?

Teyakkuz
11 Şubat 2017 Cumartesi 18:09

İçimizdeki hainler ve uyuyanlar hariç, hepimiz fetöcü teröristlerin devlet kurumlarından ihraç edilip cezalandırılması konusunda hem-fikiriz. Peki kaçımız bu açığa alma ve ihraç yetkisinin doğru kişilere verildiğinden emin?.. Darbe sonrasında varlık mücadelesi veren ve her kılığa giren Fetö, fetöcüleri tasfiye sürecini sabote etmek isteyebilir.. Bu yüzden kurumlardaki açığa alma ve ihraç komisyonları sürekli denetlenmeli, varsa fetöcüler tespit edilip ayıklanmalı.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Men Dakka Dukka
11 Şubat 2017 Cumartesi 16:54

Ali bilmez Allah bilir. Cehennemde de birinci olacakları malum. Çünkü kul hakkı af kapsamına girmiyor vaadi var Rabbin. Men dakka dukka.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Men Dakka Dukka
11 Şubat 2017 Cumartesi 16:51

Ali bilmez Allah bilir. Cehennemde de birinci olacakları malum. Çünkü kul hakkı af kapsamına girmiyor diye uyarı var KK de. Men dakka dukka.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ de asıl Fetöcüler halen görevde

SDÜ
11 Şubat 2017 Cumartesi 14:28

Peki SDÜ yönetimi tarafından halen bilinçli korunan ve göreve devam eden, SDÜ Fetö beyin takımındakilere ne demeli.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla