visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:42

DEVRİM GİBİ! 180 ÖĞRENCİ VELİSİ KAYDINI ALDI

DEVRİM GİBİ! 180 ÖĞRENCİ VELİSİ KAYDINI ALDI
21 Haziran 2017 Çarşamba 23:12

DEVRİM GİBİ! 180 ÖĞRENCİ VELİSİ KAYDINI ALDI

ISPARTA Valisi Şehmus Günaydın, adres taşıyarak okullara öğrenci kaydettiren velilere isyan etmişti. Ve bu konunun üzerine giderek, eğerveli, adres taşımayla kanuna aykırı bir şekilde işlemle çocuğunu o okula kaydetmişse kaydı silinecek demişti. Bunun üzerine 180 veli öğrencisinin okuldan kaydını aldırdı. Ve tekrar mahallesindeki okullara geri döndü.

Yıllardır hiç bir idarecinin cesaret edemediği hatırı sayılır kişilerin çeşitli yöntemlerle ikamet değiştirerek torpil bularak kayıtettirdikleri öğrenciler artık yok.

BU VALİ BAŞKA VALİ

Bomba 32 olarak 'Bu Vali başka vali' diyorduk. Demeye de devam ediyoruz. Biz 'Bu Vali Başka Vali' derken bu tür olayları kasdediyoruz.Bu vali tamamen halk endeskli ve kuralcı bir vali! İşte bunu için Bomba 32 'Bu Vali Başka Vali' diyor.

 

valiye reklam ve yaranma derdi

Türk
22 Haziran 2017 Perşembe 20:23

Gerçekten çocuğunun kaydını almış hatrı sayılı kişiler varsa bel****le ispat isterim, yok sa valiye yalakalık tan başka bir şey değil bu haber...

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Servis
22 Haziran 2017 Perşembe 17:06

Herkezin derdi servis arabalarının orda durması başka kimsenin bi sıkıntısı yok galiba okul kalabalık diye kayıt yaptıramayan sakin görünmüyo birde şakkarakçı ıspartalıları görüyoruz sahnede .insanlar artı masraf edip sırf çocuklarının geleceği için bu okula gitmesini sağlamaya çalışıyo diğer yandan hiç caba göstermiyen veli buna yeltenmiyo çaba gösteren velide 3300 tl ceza ödüyo ğstüne şakkarakçılar vali beyi övüyo ooooo çok iyi oldu savın kokusuda bitti tabi 3 senedir vaad verilen

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TORPİLİNİ BULAN AYNI USUL DEVAM.....ADALET HERKESE LAZIM....

ADİL OLMALI
22 Haziran 2017 Perşembe 16:05

hala kaç kişi aynı şekilde çocuklarını adres değiştirip okulunu ayarladı benim gördüğüm...görmediklerimi hayal bile edemiyorum... olan torpili olmayanlara olacak yine....ama ben ben çocuğumu istediğim okula göndermek için taşınmam gerekiyor.... BUNUN NERESİ ADİL....

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

okul

eğitim eşitsizliği
22 Haziran 2017 Perşembe 15:18

Tüm okullar aynı seviyede olsa hatta arada uçurum olmasa da insanlarda böyle alen****i işlerle uğraşmasa.Kim ister yanı başında okul varken uzağa gitmeye.Okulları okul yapacak projeler lazım bize.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK

rabia
22 Haziran 2017 Perşembe 11:46

Hiç kimse çocuğunu başka okullara gönderip servis ücreti ödeyip, yemek parası vermek zorunda kalma heveslisi değil. Bu konuyu böyle çözmek yerine diğer okullarında eğitim seviyesini yükseltme çabasına girilse daha güzel olurdu. 3300 TL ceza ödedi insanlar. Suçları da sadece çocuklarının daha iyi bir eğitim seviyesi görmelerini istemek. Herkes haktan hukuktan bahsediyor ya. Adalet, eğitim kalitesini sadece sözde elit bir tabaka var diye bir kaç mevkide mi yükseltmektir? Cevabı yüreğinizde...

28 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sorun öğrenciler mi?

öğretmenler
22 Haziran 2017 Perşembe 11:34

Bir yanılgı rumuzlu arkadaş anladığım kadarıyla öğretmensiniz.Keşke Meslek lisesindeki İDARECİ ve ÖĞRETMENLER de idealist olsa Meslek lisesindeki öğretmenler ve hele hele idareciler de misyon ve vizyon sahibi olsalar değil mi

1 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş 32
22 Haziran 2017 Perşembe 10:52

Sayın valimize sonsuz teşekkürler özellikle Ülkü ilkokulun birinci sınıflarında sahte kayıtla dolan sıralar boşalsın inşallah layıkıyla bu karar uygulanır servislerden araba parkedecek yer bulamaz hale geldik

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkür

velı
22 Haziran 2017 Perşembe 10:49

SAYIN VALIM ALLAH RAZI OLSU İNŞALLAH BIRDE MÜSAFIR ÖGRENCI OLAYI GELEN SERVIZLER 1 RINCI SINIF BAKILSIN KIRA TELEKOM NUFUZ ÖRNEKLERI ISTENSIN TEŞEKKÜR

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yok
22 Haziran 2017 Perşembe 10:37

Mahallemden en az 20 kisi biliyorum baska okulda daha bitanesi bile aldırmadı kim aldirmis acaba ayrica zenginde değiller onun için mi arastirilmiyor

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

FASO FİSO

FASO FİSO
22 Haziran 2017 Perşembe 10:22

PEKİ NEDEN SEÇİLİ ÖĞRETMENLER BU OKULDA ONLARIDA DAĞITIN.....

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadece ülkü mü

davrazlı
22 Haziran 2017 Perşembe 08:54

sadece gözütok a 20 ye yakın servis geliyor.bu da yaklaşık 400 öğrenci eder....

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

mustafa şener ilkokulu

mehmet
22 Haziran 2017 Perşembe 08:50

mustafa şener ilkokulunun tekli öğretime geçmesi adres taşımanın engellenmesi ile çözülecek gibi durmuyor. Okul derslik sayısı tam gün için yetersiz kalıyor. Konuyla ilgili gerekli tedbirin alınması elzem. ( adres taşımanın engellenmesi, yeni derslik yapılması yada yeni okul ) Bomba 32 'nin de konuyu gündeme getirmesi yararlı olacaktır.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mustafa şener ilkokulu

mehmet
22 Haziran 2017 Perşembe 08:44

adres taşıyarak belirli okullarda yığılmanın önlenmesi çabası güzel bir uygulama ve takdire şayaan. Ancak bildiğim kadarıyla Isparta 'da tam gün eğitime geçemeyen tek okul Mustafa Şener İlkokulu. İlkokul 3 ve 4. sınıf öğrencileri sabah 7:40 'da derse başlıyor öğlen okul bitiyor. 1 ve 2. sınıf öğrencileri 12:50 'de derse başlayıp akşam okul bitiyor. Etütlerin kapatılacağı bir ortamda çalışan veliler çocuklarını sabahçıysa öğleden sonra, öğlenciyse öğlene kadar ne yapacağını kara kara düşünüyor.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aa

aa
22 Haziran 2017 Perşembe 07:59

sayın valimize hakikaten teşekür ederiz

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Özel
22 Haziran 2017 Perşembe 03:52

Zengin fakir ayrımı değil. Zengin çocuğunu özel okula gönderiyor. Burayı da genellikle memur aileler tercih ediyor.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Okullar açılsın

Atilla Mayda
22 Haziran 2017 Perşembe 02:01

Okullar açılsın görürüz servisleri, inşallah vali bey galip gelir.

22 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
22 Haziran 2017 Perşembe 01:51

Eğerki herhangi bir okul önünde servisler olursa! Bu birilerinin hala imtiyazlı olduğunu gösterir! Bu kadar uğraşacağına servisleri kaldırmayı akıl etse bu iş zaten çözülürdü! Bu arada insanlar okullardaki öğretmenler için öğrenciyi oraya göndermiyor kenar mahallelerde ilk ve ortaokul önlerinde polis ekipleri ve caydırıcı kuvvetler olmadığı için oraya gönderiyorlar! Örnek Batıkent ve binbir evlerdeki okullar bir tane sivil polis göremezsin ama bir dünya tinerci vede doğancı şahinci görürsün!

23 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir yanılgı

öğretmen
22 Haziran 2017 Perşembe 01:15

şimdi ısparta fen lisesindeki öğrencileri endüstri meslek lisesine alsak en başarılı okul meslek lisesi olur mu? evet olur.Okulu okul yapan zeki öğrenci,ilgili veli,azimli öğretmendir,vizyon misyon sahibi müdürdür.Yoksa bina çocuğa birşey katmaz .birbirimizi kandırmayalım.

30 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

algı operasyonu

ıspartalı
22 Haziran 2017 Perşembe 00:07

hakkıyla uygulanırsa sayın valimizin kararı oldukça isabetli,eğitime önem veren genetiksel olarak zeki öğrencilerin bir araya toplanması ile o okul başarılı olmaz.başarıyı etkileyen bir çok etken vardır.bence okulların ve öğretmenlerin kendilerini geliştirme ve ifade etmelerine önem verilerek nitelik ve nicelik artırılmalıdır.

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yaman
21 Haziran 2017 Çarşamba 23:57

Sayın Valimiz önceki yıllarda aynı usulsüzlüklerle kayıt yaptıran öğrencilere ve verilerine de yaptırım bekliyoruz. Bundan dolayı oluşan 40 kişiye varan sınıflar bizim hakkımızı gasp ediyor sadece Ülkü değilki Davraz da gözüküyor ortaokulu da önünde servis kalabalığı olan okullardan. Bu durumu bilip bana ne diyen idarecileri cabası.

11 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla