visitor analyticsvisitor analytics

CAN MÜDÜRDEN İDDİALARA CEVAP !

CAN MÜDÜRDEN İDDİALARA CEVAP !
03 Eylül 2014 Çarşamba 10:38

CAN MÜDÜRDEN İDDİALARA CEVAP !

İl Milli Eğitim Müdürü İlyas Can, okul müdürleri değerlendirmelerinde etkili olduğu söylenen Eğitim Bir Sen’den 34, puanlamayı beğenmeyip eylem yapan Türk Eğitim Sen’den ise 19 yöneticinin elendiğini bildirdi. İl Milli Eğitim Müdürü İlyas Can, okul müdürleri değerlendirmesi sonrası kamuoyunda dolaşan bazı iddialar üzerine açıklamada bulundu. Kamuoyunda buy konuda kirli bilgilerin dolaştığını belirten Can, “İlimizde 135 müdür değerlendirmeye alındı. Bunlardan 57’si hakkında devam kararı çıktı. Diğerleri ise devam vizesini alamadılar. Dün o arkadaşlarımıza görevlendirme yapacağımız sürenin son günüydü. 57 arkadaşımızdan 25’i kendi okulunda devamkararı verdi. Geriye kalan 32 müdür arkadaşımız kendi okulunu tercih etmedi.Bir kısmı başka bir okulda çalışacağını düşünüyor bir kısmı da zorunluluktan dolayı tercih etmedi. Daha önce ilkokulda olması gereken ortaokulda müdürdü. Ama şimdi yönetmeliğimizde bir yere müdür verilebilmek için o okula öğretmen olarak atanabilme şartını taşıması gerekiyor. Müdür, sınıf öğretmenliği kadrosundaysa onu ortaokula veremiyoruz. Branş öğretmeniyse onu da sınıf öğretmenliğine veremiyoruz. Eskiden devam edipgeldikleri noktada ortaokulda da müdür olabiliyorlardı. Onların bir kısmıtercih yapamadığı için ikinci aşamayı bekliyorlar. 3-5 Eylül tarihleri arasındada bu arkadaşlarımızın müracaatlarını alacağız. Yeterli puanı alıp da kendiokulunu tercih etmeyen arkadaşların müracaatlarını alacağız. Onlarıda takvimde yapılacak iş ve işlemlerinden sonra 11-12 Eylül arasında görevlendirmelerini yapacağız” dedi.

 

MÜDÜRLÜKTEN ELENEN TEKRAR ÖĞRETMEN OLACAK

 

Öte yandan okul müdürlüğüne devam kararı çıkmayanların norm kadro boşluğuna göre kendi istemeleri şartıyla ilk olarak il merkezinde yoksa ilçelerde öğretmen olarak atanacaklarını açıklayan Can, “15 Eylül’de okullar açılacak. Dolayısıyla bu tarihe kadar sıfırdan müdürlük alam durumumuz var.Onun tarihi de 13-18 Kasım tarihleri. O zamana kadar boşluk olmasın diyedirayetli müdür yardımcısı arkadaşlardan müdür görevlendirmesi yapacağız.Okulda müdür yardımcısı yoksa dışarıdan müdür görevlendirmesi yaparak okullarda hiçbir boşluk olmadan eğitim öğretime açacağız” diye konuştu.

 

EĞİTİM BİR-SEN’Lİ 34, TÜRK EĞİTİM-SEN’Lİ 19 MÜDÜR ELENMİŞ

 

Diğer taraftan müdürlerin değerlendirmeleriyle ilgili bir sendikanın ciddi yönlendirmelerinin olduğu, bunların yönlendirmeleri doğrultusunda bazı müdürlere düşük, bazılarına ise yüksek puan verildiği iddiasına da açıklık getiren Can, şöyle devam etti; “Bizi yönlendirdiği iddiaedilen sendika Eğitim Bir Sen. Bu sendikaya üye 34 müdür elenmiş. Bu sendikanınmilli eğitimde etkili olduğunu iddia eden sendika da Türk Eğitim Sen. Onlardanda 19 kişi elenmiş. Elinizi vicdanınıza koyarak yorumunuzu yapın. İnsanlarellerinde veri olmadan yorum yapıyor. Buyurun bunu nasıl izah edeceksiniz şimdi?

 

ASLINDA ONLARIN DA ELENMESİNİ İSTİYORLAR

 

Bu iddiaları ortaya atan sendikadan devam eden arkadaşlarvar. Değerlendiriciler kendileri açısından uygun gördükleri kişiye geçerlipuanı vermişler. Burada sendika ayrımı gözetmemişler. Ama benim bir şey dikkatimiçekti. Bu üyeleri aradım. Sendikaları tebrik etme ihtiyacı dahi hissetmemiş.Sendikanın kendi üyesi, müdürlüğe devam kararı çıkmış, arayıp tebrik etmiyor.Ama meydanlara çıkıp bizi elediler diye feryat ediyorlar. Siz mağduriyetler üzerinden propaganda yapıyorsunuz. Aslında onların da elenmesini istiyorlar.

Herkes elensin ki biz bu mağduriyetler üzerindensendikacılık yapalım diyorlar. Oysaki sendikacılık, üyelerinin menfaatini temin etmektir.

 

100 PUAN ALAN ARKADAŞIMIZ DEĞERLENDİRMEYE ALINMADIĞI ALANLARDAN OTOMATİK TAM PUAN ALDIĞI İÇİN BU SONUCA ULAŞTI

 

Son olarak değerlendirmede 100 tam puan alan yöneticinin de açıklamasını yapan İl Milli Eğitim Müdürü Can, şunları söyledi: “Kendileri açısından haklı olabilirler. Ama ne kadar haklı olup olmadıkları yaptıkları şikâyet sonucunda yapılan incelemede ortaya çıkacaktır. İddia edilen yerlerden birtanesi Keçiborlu İlçe Milli Eğitim Müdürünün 100 puan almasıyla ilgili.İlçelerdeki değerlendirmeyle ilin bir alakası yok. İlçeler kendideğerlendiriyor. Arkadaşımız İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bakıyor ama kadrosu Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünde. Kendisi Halk Eğitim Müdürü olarakdeğerlendirildi. Onu değerlendiren kişi de milli eğitimdeki şube müdürü. Şube müdürünün değerlendirmedeki soru sayısı 20. Oysa milli eğitimin toplam değerlendirme sayısı toplamı 60. dolayısıyla değerlendirilmeyen alanlar da sistem tam puan veriyor. Kendisi ilçe müdürü olduğu için kendisine puan veremedi. Şube müdürü onu Halk Eğitim Müdürü olarak değerlendirdi. Şube müdürü 20 soruda tam puan verince Milli Eğitim’in kalan 40 sorusundan tam puan gelince 100’e tamamlandı.Eğitim yönetimi alanında bilimsel çalışması var mı? sorusu sadece Milli Eğitim Müdürlerinin sütununda var.”

 

ASANSÖRE BİNDİRİLİP ZEMİN KATA İNDİRİLEN ISPARTA EĞİTİM SEVİYESİ NEREDE?

SBS DE ISPARTA KAÇINCI
26 Eylül 2014 Cuma 01:53

KONUŞAN ADAN DEĞİL DÜŞÜNEN ADAM LAZIM. DÜŞÜNMEDEN HAREKETLER DOLU. AJDA PEKKAN NEZAMAN SAHNELERİ BIRAKACAK? MÜZEYYEN SENAR KADAR BURUŞUP ÇİRKİN MÜDÜR OLMADAN KIRIKKALE DÖNMELİSİN. ISPARTAYI MERAK ETME. BİZ HANCIYIZ. KİMLER GELDİ KİMLER GEÇTİ, HİÇBİRİSİ SENİN KADAR SIYIRMADI. KAYALARIN ALTINDA KALMADAN KENARA ÇEKİL. SENİ KANDIRMIŞLAR.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSTİFA ET SAYIN MÜDÜRRRRRR

SİVİL VATANDAŞ
04 Eylül 2014 Perşembe 14:35

BENCE İSTİFA ET ISPARTANIN EĞİTİMDEKİ HALİ ORTADA İÇLER ACISI AYLIK ALDIĞINIZ 3500 TL CİVARI PARAYI HUZURLA HARCAYABİLİYORSANIZ HİÇ Bİ ŞE DEMİYECEĞİM ALLAH BÜYÜK

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

istisnalar kaideyi bozmaz

savlu
04 Eylül 2014 Perşembe 14:16

kırıkkalede kaç puan verirler diyen yorumcu bence tam puan verirler sen geldikten sonra sormusun ben gelmeden sordum referansı çok güzeldi. iyi birrehberlikçi ve eğitimci olduğunu biliyorum.Ne yaparsan yap baş oldunmu kimseye yaranamazsın.Eğitimci değilim ama yıllardır içindeyim.Zmanında tacettin beyede aynı şeyler yapıldı.Bizler veli olarak idareyi ehline bırakalım çocuklarımıza sahip çıkalım onlarla ilgilenelimki sevgiyi sokakta aramasınlar.Bu proğram kaç senedr uygulancaktı ama uygulamadılar

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hepsini alın

ali
04 Eylül 2014 Perşembe 13:49

enerjik olan öğretmenlerden atanmalıdır.adam okulu çiftlik haline getirmiş.25 senedir müdür.öğretmenliği unutmuş olanlardan atanmamalıdır.4 sene yaptımı öğretmenliğe geri dönmelir.birde yalakalara fırsat verilmemelidir.döneme göre değişim gösteren bukelemunlara hiç fırsat verilmemelidir.emekliliği gelmiş olanlar bir an önce emekli edilip gençlerin önünü açılmalıdır.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADALET

ADALET
03 Eylül 2014 Çarşamba 22:58

BİRGÜN SİZLERİDE BİRİ DEĞERLENDİRECEK, O ZAMAN HİÇ KIZMAYIN...

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

DÖNEK

MEMUR
03 Eylül 2014 Çarşamba 22:06

Eğitim iş ve Türk Eğitimsenden son 3 ayda kaç kişi istifa etti. Temsilciler bilgi verebilirler mi. İhsan beye de bir soru. Ak Parti iktidardan düşse üye sayınız yüzde kaça düşer.Biz yüzde 90'ı bulur dedik. Yazık çok yazık öğretmenlere ne hale getirdik. İhsan bey biz atama takviminde üye kabul etmiyoruz,daha önce neredeydin desene.Ama malesef demiyor.Denmediği gibi onlar daha çok itibar görüyor.Neymiş insanlar doğruyu göremezmiymiş.Ak Parti iktidardan bi gitsin. Görürsün eğriyi doğruyu sen.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİLLET BURNUNDAN SOLUYOR:

Ak Partili
03 Eylül 2014 Çarşamba 21:25

Yok canım o müdürü kesin yiyecekler.Müdür beyin demecinebakın.Ayrıca;Değerli müdürüm; siz basına çıkıp neden beyanat veriyorsunuz ki.Hiç bir mecburiyetiniz yok. Millet basıyor olumsuz yazılar yazmaya. bence hiç gerek yok abi. Kimse bir şeyler açıklamak zorunda değilsiniz.Siz vicdanen rahatsanız kim ne derse desin abi. Ya yorumlara bakıyorum da hepsi olumsuz. Hiç mi iyi oldu diyen yok. Sizde olumlu bir şeyler yazsanıza beyler. Bu yorumların çıktılar alınıp bir yerlere gittiğini bilmiyormusunuz.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KIRIKKALELİ KAÇ PUAN VERİRDİ

NECATİ SEVİM
03 Eylül 2014 Çarşamba 20:56

SAyın müdüre acaba Kırıkkaleli eğitimciler kaç puan verirdi çok merak ediyorum; aradım sordum soruşturdum; dediler ki "Kırıkkale Milli Eğitimde en son müdür olacak biri vardı, onu da size uygun gördük!" Hayrını görün...

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güzel

KEmal
03 Eylül 2014 Çarşamba 20:10

bir uygulama ama adaletsiz olduğu için iyi olmadı . sen ben kavgasını işin içine kattınız .nasıl puan verdiğinizi herkes konuşuyor çay içerken sarı sendikaya sorupta yazık

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

GELEN GİDENİ ARATMAZ

ALİ
03 Eylül 2014 Çarşamba 15:55

Sayın Müdür;İnşaallah gelen gideni aratmaz.Öyle alınan müdürler var ki her biri MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ olabilecek kapasitede.Yönetime yakın, paralele uzak müdürler.anlaşılır gibi değil.Umarım dağ fare doğurmaz.

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAKTAN AYRILMA

DAVRAZLI
03 Eylül 2014 Çarşamba 14:45

Sayın müdürüm dediklerin doğru ve samimi konuşuyorsun. İnşallah müdür atamalrında da adaletli davranırsın. Müdür atarken becerisini ve yapıp yapamayacağını bak lütfen. 100 puan alan bahsız bedevi meselesinde de o arkadaşla konuşan birisiyle konuştum. O müdür de sizin söylediklerinizin aynısını söylemiş. Aslında başarılı bir müdür deniyor. Tek suçu geçicide olsa o görevi kabul etmesi.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilo işin neresinde

bojuware 201
03 Eylül 2014 Çarşamba 14:42

Sayın müdür. Bilinmiyeni görünmiyeni söyle milli eğitim ve dersanelerden sorumlu görünmiyen zat sıfırlamacı bilal ve kuralları nedir. Onları anlat kimler nasıl sıfırlanıyor.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

oran açıklanmalı

serdar yakut
03 Eylül 2014 Çarşamba 12:05

Burada kritik bilgi eğitim bir den kaç kaç idareci üyesinden kaçı diğer sendika taç idareci üyeden kaçının yani sendikalara göre sona erme oranının açıklanmasıdır.

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla