visitor analyticsvisitor analytics

BU SINIFTA SADECE 2 ÖĞRENCİ VAR!

Bu sınıfta sadece 2 öğrenci var!
17 Eylül 2014 Çarşamba 12:50

Bu sınıfta sadece 2 öğrenci var!

İl Milli Eğitim Müdürlüğü bütün mahallelerde İmam Hatip Ortaokulu açmaya çalışırken  ve bu okulların öğrencisiz kalması ayıp olarak nitelendirildi.

Gülistan İmam Hatip Ortaokulu’nu yeni eğitim dönemin desadece 2 öğrenci tercih etti. Bu kapsamda teşvik amacıyla hayırseverler tarafından okula gelecek her öğrenciye 70 TL’lik kıyafet yardımı yapılacak. 850 öğrenci kapasitesine sahip Gülistan İmam Hatip Ortaokulu’nda şu anda 346 mevcuduyla Gülistan Lisesi bulunuyor. Dönüşüm kapsamında buna bir de Gülistan imam Hatip ortaokulu eklendi. Ancak yeni eğitim-öğretim yılında ortaokulu sadece 2 öğrenci tercih etti.

 2 ÖĞRENCİYE BİR SINIFAÇILDI

Edinilen bilgiye 2 öğrenci için ortaokul kısmında bir sınıf oluşturulmuş durumda. Hatta öğretmenlerin, öğrenciler derslerinden geri kalmasın diye derse girdikleri öğrenildi.

GÜLİSTAN İMAM HATİP ORTAOKULU’NU TERCİH EDECEK HERÖĞRENCİYE70 TL KIYAFET YARDIMI YAPILACAK

Öte yandan Gülistan İmam Hatip Ortaokulu’nu daha cazip hale getirmek ve sınıfları doldurmak adına hayırseverlerin kampanya bile başlattığı öğrenildi. Bu kapsamda okulu tercih edecek her öğrenciye 70 TL  kıyafet yardımı yapılacağı bildirildi.Mahalle sakinleri de kampanyaya destek verdiklerini açıkladılar.

 KAYIT YA DA NAKİLLETERCİH EDİLEBİLECEK

Bu arada Gülistan İmam Hatip Ortaokulu’na 28 Eylül’e kadarkayıt yöntemiyle daha sonra da nakil yöntemiyle başvuru yapılabilecek.

KLAVUZU KARGA OLANIN BURNU MOKTAN KURTULMAZ

EĞİTİM YANLIŞ PLALANIYOR
10 Kasım 2014 Pazartesi 21:30

DÜĞME YANLIŞ İLİKLENMİŞ. GÖBEK AÇIK KALMIŞ. YENİDEN DOĞRU DÜRÜST PLANLAMA YAPIN.

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HANİ HALK İSTEMİŞTİ?

SAYIN MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ?
02 Ekim 2014 Perşembe 13:25

TİCERET LİSESİNİ TAŞIMAYI DA MI, SANAYİ TEKNİK LİSESİNİN TAŞINMASINI DA MI HALK İSTEDİ. ÜLKÜ OKULUNUN VELİLERİNE ISPARTAYI PEŞKEŞ ÇEKMİŞSİNİZ. BU SİZİN MARİFETİNİZ. YÜZÜNÜZE DE SÖYLEDİK HALKIMIZA DA İLAN EDİYORUZ. GÜRKAN TİCARET MESLEK LİSESİNİ VE MERYEM ALBAYRAK TİC MES LİS KORSANLAR TAŞIMADI SİZ DEVLETTEN HABERSİZCE TAŞIDINIZ

24 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAHALLELİ

GÜLİSTANLI
18 Eylül 2014 Perşembe 11:59

BU OKULUN MÜDÜRÜ O MAHALLEDE ORTAOKUL VARKEN VE DE BİNASI DA VARKEN GİTTİ MİLLİ EĞİTİME DİLEKÇE VERİP O İMAM HATİP ORTAOKULUNU AÇTIRDI.İŞTE ADAMIN KAFA O KADAR ÇALIŞIYOR NORMAL BÖYLE OLMASI LİYAKATSİZ MÜDÜR.İLERİSİNİ GERİSİNİ DÜŞÜNMEYEN MÜDÜR.DAHA HALA MÜDÜR OLUCAM DİYE SİYASİLERİN VE SENDİKANIN PEŞİNDE BİRDE HER HAFTA AK PARTİ ZİYARETİNDE AMA ONLARDA BİLİYOR ONDAN BİR ŞEY OLMAYACAĞINI SEN PAZARDA MEYVA SAT EN İYİSİ ONUDA YAPABİLİRSEN TABİ.

22 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU kadar da ucuz değil imam hatipler

yazık olur .
17 Eylül 2014 Çarşamba 23:35

her yere imam hatip okulu açmak demek bu okulları dinamitlemek demek çünkü önüne geleni bu okullar da okutmaya kalkmak yarın dine zarar vermektir. imam hatip okulları bu kadar ucuz değil.

23 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir okul müdürü kadar okuldur

Ahmet Mert
17 Eylül 2014 Çarşamba 20:53

Gülistan İmam Hatip müdürü Gelendostta bahçesinde meyve sebze yetìştiren bir çiftçi.Okulla alakası yok.Fen lisesi müdürüne bir bakın Allah aşkına Fen lisesine hiç yakışıyor mu?Okulda bir anket yapın kaç öğrenci öğretmen ve VELİ den geçer puan alacak..Çok mu zor bunu yapmak.Lütfen yeni müdür atamalarında ehliyet liyakat biraz da karizmaya bakın Allah aşkına !! Vebal altındasının ey yetkililer.....Allah size bunu sorar...

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BÖYLE ANDAVALLARIN

Bojuware 201
17 Eylül 2014 Çarşamba 18:00

NERESİNE SÖVSEN CENNETLİKSİN. MİLLİ EĞİTİM İFLAS. DEĞİŞİM DÖNÜŞÜP DERKEN MEZBERELİK BODRUMLAR SINIF. OKULLAR KODUMUN HATİP OLMUŞ. DİN DERSEN DİN DEĞİL. DERSE ŞEYTANIN KUCAĞINA OTURMUŞ VAKIF DAN GİRECEKLER BİLAL DERSE GİRECEK. ÖĞRETMENLER KIYIM OLDU. ŞİMDİ KÖMÜRE SATAN ANDAVALLAR BÜTÜN KÜFÜRLER ALAYINIZA GİDER.ALAYINIZA

16 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

neymiş

demek ki
17 Eylül 2014 Çarşamba 17:27

demek ki neymiş her yere imam hatip açmakla herkes imam olacak değilmiş. demek ki neymiş nasıl daha önce zorla kapatılması yanlıştıysa şimdi de zorla açılması ve insanlara dayatılması da yanlışmış. gerçi bu yorum sizin hoşunuza gitmez ama hayırlısı...

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Utanç Verici

Ahmet Boyan
17 Eylül 2014 Çarşamba 16:48

Dünya uzaya çıkar, biz M.Ö.'ye geri dönmeye çalışıyoruz. Her mahalleye imam hatip açmaya çalışmak, ileride şeriatı getirmeye çalışmaktan başka hiç bir şey değildir. Bir an önce halkımız kendine gelmeli. Bu ülkenin başı sarıklı insanlara değil, bilme, ilme, fene, fiziğe, uzay bilimlerine ihtiyacı var. Dünyanın en geri teknolojilerini kullanıyoruz. Başka bir deyişle ithalat ürünü kullanmaktan bıkmadınız mı?

15 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAHALLELİ

GÜLİSTANLI
17 Eylül 2014 Çarşamba 14:39

O OKULUN ÖNCE MÜDÜRÜNÜ BİR DEĞİŞTİRİN.DAHA DİRAYETLİ BİRİSİ ATANSIN ORAYA.ADAMA BAKSAN MÜDÜR DEMEYE BİN ŞAHİR LAZIM.KONUŞTUĞU BİLE ANLAŞILMIYOR.MÜDÜRE BAK OKULUNU SÖYLEYEYİM.TABİ ÖĞRENCİ GELMEZ ADAM KENDİ NEREYE MÜDÜR OLUCAM DİYE SİYASİLERİN PEŞİNDE OKUL UMRUNDA DEĞİLKİ.

30 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla