visitor analyticsvisitor analytics

ATAMA LİSTESİ YAYINLANDI!

ATAMA LİSTESİ YAYINLANDI!
16 Eylül 2014 Salı 11:18

ATAMA LİSTESİ YAYINLANDI!

Isparta'da okul yöneticilerinin değerlendirilmesi sonuçlistesi açıklandı

75 ve üzeri puan alıp başka okulları tercih eden okul müdürleri listesi şöyle;

YÜZ PUAN ALANA NE OLDU.

HASAN
17 Eylül 2014 Çarşamba 09:33

Ya bu kendi kendine 100 veren ilçe milli eğitim müdürüne oldu. Ben 100 puan alacağımda neden en iyi okullara yazmayayım ki. Demek ki biraz salakmış. Ya da tehdit edilmiş.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HESAP ALINACAK

Muallim
17 Eylül 2014 Çarşamba 08:40

Listeye bir bakın Allah aşkına. Düşünün bir kere. Halıkent Anadolu lisesinin müdürü Hasan Ali Çetin 75 puan alamıyor. Yerine gelen kişiye bakın. Sinir olmayayım diyorum ama böyle şey nasıl oluyor ya. Ama bunun hesabı sorulacak elbet.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

fani işler

hoca
16 Eylül 2014 Salı 22:57

yalan dünya fani işler.. keşke herşey hakkaniyete liyakate uygun olsa ama imkansız..ama sonsuz değil keser döner sap döner...... nasıl dünkü müdürler öğretmen olduysa şimdiki krallarda birgün kapıkulu oluverir..ne oldum demiyeceksin ne olacağım..

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

dikkat

Eski Müdür
16 Eylül 2014 Salı 22:27

Yeni Müdür arkadaşlar! Sakın yürüyüşünüz değişmesin! Anladınız siz onu.)

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

FERMAN MİLLSİZ EĞİTİMNSE DAĞLAR BİZİMDİR

YALNIZ KURT
16 Eylül 2014 Salı 22:26

HAAVAN TOPU 32

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

( MİLLSİZ EĞİTİM )FERMAN PADİŞAHINSA DAĞLAR BİZİMDİR

YALNIZ KURT
16 Eylül 2014 Salı 22:23

EL ETEK ÖPEREK MÜDÜR OLUNMAZ.,! BEN AVŞAR BEYİ OLDUĞUMDAN BU YORUMU ATANAN MÜDÜRLERE AVŞAR TARİHİ OKUMAYA DAVET EDİYORUM., ( TAŞI DELER KILICIMIN KİRMANİ)

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

şube müdürleri

ıspartalı
16 Eylül 2014 Salı 20:28

arkadaş bu müdür olanların arasında milli eğitim şube müdürü olanlar var..bunlar puanlama sisteminde kendi kendilerine mi puan verdiler yani..eğer böyle ise bunların hakkaten vicdanı kalmamış ya..gerçi şimdiki eğitimin ve gençliğin durumu belli.e böyle eğitimcinin sonu böyle eğitim ve böyle gençlik olur.yazıklar olsun.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

AYIP BE

DOST
16 Eylül 2014 Salı 17:18

Arkadaşlar yorum yazarken neden isim veriliyor ki. onların gururlarıyla oynamayın. Mevlüt Avcıyı iyi tanırım. Özellekle 100 puan meselesi yüzünden milli eğitime uğramıyor. Oysa hiç bir suçu yoktu. Makam derdi de yoktu. Ben şahidim. İhsan Arıcı istiyorsa ben yokum demiş. Hala hakarete devam ediyorsunuz. Ayıp be.

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık olmuş

gltbtn
16 Eylül 2014 Salı 16:42

günler öncesinden HEM Müdürü M.AVCU diye söyleniyordu.Ne olduda İhsan efendi yi uygun buldunuz.bi şeyler döndü ama.Niğde Mardin Burdur arasında bi şeyler çevirdiniz.ha pardon M.AVCU Ispartalı değilmi.

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

müdüriyetsiz

eğirdir
16 Eylül 2014 Salı 16:39

Hasan ceylan nasıl olur da müdürlük görevinde devam eder, bu torpilden başka bir şey değildir. Bağlar okulunda hiç bir şey yapmayan seçimde bile kantini açtırıp kantinciye para kazandırma telaşında olan bir kişi ödül gibi bir puanla başka bir okula müdür oluyor anlaşılır gibi değil...

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aT izi İt izi...

YALVAÇLI
16 Eylül 2014 Salı 15:17

At izi it izine karışmışken bütün yağdanlıklar ağa paşa olmuşken kimi kime şikayet ediyorsun ki düne kadar gerekli oynamalar yapılmıştır merak etme. Cümle aleme HEM müdürü olduğunu ilan eden veya ettirilen AVCU golü yedi gerçi golü yiyen başkası da. Öğretmen evinde tezgah kuruldu madanın bi ucunda yeni PTENSLER BAY ZADEOĞLU diğer ucunda her pozisyona UYGUN oturmuş millete işaret parmağı göstererek tercih yaptrırdılar. Böyle görevlendirmeye evet diyenler şahsiyetsizce nasıl müdürlük yapacaklar

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İrtikap

Yalvaçlı
16 Eylül 2014 Salı 15:01

Hadi bilin bakalım: Hangi ilçenin milli eğitim müdürlüğüne bakan kişi irtikaptan hüküm giymiştir? Size ip ucu bu listede adı var! Valla adalet herkeze lazım adaletten bahsedenlerin sıra kendilerine geldiğinde nadıl takla attıukları görülsün. İktidar yalakalğ yapan sendikalra bi şi demem ama diğerleri ne yapar bu tür atamalara neden tepki vermezler anlamam. Keserin dönmesini beklicez artyık,

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gurur günü

Davrazlı
16 Eylül 2014 Salı 14:36

Ispartalı siyasetçiler bu listeyi görmüş mü acaba. Görmüşlerse ne düşünüyorlardır. Çok merak ediyorum.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla