visitor analyticsvisitor analytics

ARICI HEM MÜDÜRÜ OLDU

ARICI HEM MÜDÜRÜ OLDU
16 Eylül 2014 Salı 11:11

ARICI HEM MÜDÜRÜ OLDU

ISPARTA Eğitim Bir Sen Şube Başkanı İhsan Arıcı, Halk Eğitim Merkezi Müdürü olarak görevlendirildi. 

kaç hafta oldu?

hani kurs?
18 Ekim 2014 Cumartesi 19:07

öğretmenler öğleye kadar oturup sonra dağılıyorlarmış. böyle giderse kurs açma değil boş yatma rekoru kırılacak.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dikkat!

can ali
28 Eylül 2014 Pazar 13:51

menfaatci diyorsunuz ya kendini yukseltmek icin ugrasti diyorsunuz ya bedavadan gelmis ya eski mudurluklerinde neler yaptigini bi arastirin calismis mi yatmis mi,bina yaptirdi kac yildir yapilmayan okula insaatlerinabile gitti hafta sonlari hangoi yillik iznini kullanmis sorun bakalim neyse meyve veren agac taslanir zaten bu dunyada kim iyi yere gelirse makam mevki yuzunden zaten gelemeyenler icin

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

isi olamayanlar icin
28 Eylül 2014 Pazar 13:38

yorumlari okudukca sasiriyorum işiniz olsa en kral adam isiniz olmadiginda etmediginiz laf kalmiyor,hayatımda tanidigim en calıskan insanlardan bir gorusun bakalim telefonlari hic susyor mu,ailesinin yakinindan biri olarak butun çabalari bu nankör insanlar menfaatci insanlar için boş oldugunu gordum,canı pahasına çalısan bir insana rutbe icin diye saçma sapan yorumlar yapilmis,hem muduru oldu ne icin oldu daha cok calisip ayni maasi almak icin mi oldu bu mu menfaatcilik

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

GEL TIPIŞ TIPIŞ

TAY TAY TAY
26 Eylül 2014 Cuma 01:32

RECEP AMCASI OTUR ŞURAYA DEMİŞ DE AMAN DA AMAN. HOPPALA HOPPALA. NEREYE GELDİĞİNİ BÜYÜDÜĞÜNDE ANLARSIN.SENİ HALK EĞİTİM KOCATIR DİRAYETLİ SAYIN MÜDÜR. KRAL ÖLDÜ YAŞASIN YENİ KRAL DİYENLER SANA YARDIM EDERLER, DAHA SONRA DA BAŞKA YENİ KRAL İÇİN SİZİ HARCARLAR.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zoruna gidenler icin

omt
21 Eylül 2014 Pazar 14:32

Yorumda sitem edenler ahitretten bahseden koltuk sevdali lari yok önceden yardım etmiş şimdi unutulduk diyenler şimdi ihsan beyin yanındaki kisilere acayip benzetme yapan kişiler demekki zamanında sizde menfaat için yanında idiniz hayırlı ugurlu olsun çekmeyen içinde fitne fesat olan kişilerin içinde paylaşın Allah yar ve yardımcı olsun ihsan arici

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

KRAL ÖLDÜ YAŞASIN YENİ KRAL

Malkoçoğlu
19 Eylül 2014 Cuma 12:39

""bir dost rumuz""luya. Arkadaşım. Dediklenirde çok haklısın. Fakat bu dünya etme bulma dünyasıdır. Sornu bakalım. Sayın İhsan ARICI"ya sorun. Yanından ayrılmadığı eski vekil Sayın Emin BİLGİÇ"e en son ne zaman aramış, Sayın Said DİLEK"i ne zaman hal hatır sormuş. Fakat daha önce küs olduğu sayın Recep ÖZEL"le bir hafta kaç kere konuşmuş Allah bilir. Peki sayın Recep ÖZEL liste dışı kalsın bakın hal hatır sorar mı.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DÜŞMEYE GÖR

Bir Dost
19 Eylül 2014 Cuma 08:35

İhsan bey şuan çok popiler olabilirsin. Etrafında bir sürü adam da var. Ama unutma bir gün o başkanlığın gidince bak o zaman etrafında kimler olacak. Şuan selam vermeye korktuğun bizler olacağız. Sen farkında değilsin ama etrafındakilerin çoğu menfaat için yanındalar. Etrafında o kadar yalaka sarmış ki, Sen bunu şuan farkedemiyorsun. Farkettiğinde de iş işten geçmiş olacak.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KALDIRIN ARTIK ŞU HABERİ

Eğitimbirsenli
18 Eylül 2014 Perşembe 18:53

Yeter artık be. Bu nedir arkadaş. Sanki Isparta'nın en önemli işi bu. İhsan da İhsan. Adam bir yere müdür olmuş. İyidir, kötüdür. Bundan sonra ki çalışmalarına bakın. Ispartamız için inşallah iyi şeyler yapar.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

UNUTTUKLARIN

90 YILLAR
18 Eylül 2014 Perşembe 18:45

Sizin ilk günlerini bilirim.Dün ağlıyordun Geresine verdiler birileri sizi Keçiborludan yollatmadı.Dün dua ettiğin insanı bugün tanımıyorsun.Sen o koltuklar bilmezken bizler o koltuktaydık.Bize selam verenler çok ama size selam vercek kimse yok.Ne oldum deme ne olacağını düşün.Tepeye değil ayağının altına bak düşme.Bir beklentim falan yok.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ben çok iyi tanırım

Keçiborlulu
18 Eylül 2014 Perşembe 16:39

İhsan beyi Geresinde ve keçiborluda çalışırken tanırım. Çok değişmiş. Ya bir de yola çıktığında beraber olduğu arkadaşların hiç birisi yok. Ya İhsan yanlış yola girdi. Ya da onlar yanlış yola girdiler.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİRİ GÖSTERMELİ

Karakatak
18 Eylül 2014 Perşembe 16:33

Bu yorumları sayın Recep ÖZEL okumuş mu acaba. Ya da memursen genel başkanına iletmek lazım.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mağrurlanma Padfişahım Senden büyük Allah Var.

Ali su
18 Eylül 2014 Perşembe 13:38

Ahirette hesab verilirken inşaalah adaletli olmuşsunuzdur.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kıskanmayalım Lütfen

hdogan
18 Eylül 2014 Perşembe 09:59

Kıskananlar çatlasın,yılların alın teri emeği var ısparta'da..

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

YETER ARTIK YA

Kerem
18 Eylül 2014 Perşembe 08:58

Bu ne ya. Sıktı artık. Ispartanın tek derdi İhsan Arıcı mı. O kadar problem var. Ispartalı neyle uğraşıyor ya. Kusura bakmayın ama mahalle karılarına benziyor. Olmuş bitmiş. Adam işini biliyor. Helal olsun. Siz meydanı boş bırakırsanız elbette birileri doldurur. Adam uyanık kardeşim. Almış yanına 3-5 kişi onlara istediği yerlere müdürlük vermiş. Sözlerinden çıkmıyorlar. Hadi bakalım yakında sendika seçimleri var. Görelim bizim gabakcılara ne yapacak.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

PES VALLA

Gülkent32
18 Eylül 2014 Perşembe 08:47

Demek Isparta'nın en etkili sendikanın temsilcisi bu arkadaş mı. Torpil var mı yok mu bunu konuşmaya gerek bile yok. Tayinim Isparta'ya çıkmıştı. Durmak için çalışacağım. Şanlıurfa'da kalmak daha iyi.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dava

aktivist
18 Eylül 2014 Perşembe 08:25

Yıllar önce ihsan beyle filistin mitingine katılmışltık.bizi sabah namazına camiye yetiştirdi ve cemaatle namaz kılmıştık. kendisine çok güveniyordum. seninle her yere gidilir diyordum. ne çok yanılmışım. allahım deni doğru yola ilet.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

hasan
17 Eylül 2014 Çarşamba 21:17

tam bir siyaset kokuyor bu kadar belli olur.arkadaş yapacaksa bir iş yapsın bir koltukta iki karpuz olmaz.hem rahatsızmış o koltuğa layık çok değerli kişiler var merkeze bakıldığında bütün müdürler eğitim bir sen.dan

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Realist

Realist
17 Eylül 2014 Çarşamba 19:28

Okuluna kendi evindeki eşyaları ****üren gittiği okulu güzelleştiren yeni okul yaptıran bir okul müdürü gördünüz mü? Görmediniz aslada görmeyeceksiniz özü sözü her zaman bir oldu kendi evlatlarıyla ilgilenmedi sendika üyelerinin işini yaptı ve şimdi hakettiğinin çok çok altına gitti böyle hizmet adamları bir daha gelmeyecek ve beddualar görüyorum siz sevgili eğitimciler dini imanı tam olan kişiler siz bunları demekten utanmıyor musunuz.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Realist

Realist
17 Eylül 2014 Çarşamba 19:23

Bu yorumları okudukça insanların nasıl nankör olduğunu görüyorum ben şahsen İhsan Arıcı'yı çok yakından tanıyorum ve şimdiye kadar o adamın ne bir kul hakkı yediğini gördüm nede hizmet sevdasından vazgeçtiğini siz hiç sendikadan aldığı parayı evine harcamayan hepsini sendikanın ihtiyaçlarına harcayan onu arayanların işini yapmaktan evine gidemeyen gitse bile telefonla sizlerin işini halledebilmek için yemeğini doğru dürüst yiyemeyen biri gördünüz mü!

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeterli çalışmadımı

can
17 Eylül 2014 Çarşamba 19:08

Mevlüt bey yeteri kadar çalışmadınız herhalde ki tam puan da alsanız istediğiniz olmamış tuttuğunuz dal kırılmış herhalde canın sağ olsun önemli değil sen çalış mükafatı gelir nasıl olsa.....

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

malallah

hadi
17 Eylül 2014 Çarşamba 18:37

hayırlı olsun. başarabilmiş ne mutlu uyuyanların gözü aydın...

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA DA HANGİ FAYDALI ,BAŞARILI BİR İŞ YAPMIŞ Kİ

HAMZA
17 Eylül 2014 Çarşamba 18:34

Isparta'da hangi kurumda başarılı işlerde bulunduğunu bilen var mı? sadece sendikalı olması her kim olursa olsun nereli olursa olsun başarılı çalışmaların önemi yok herhalde bu ildeki yetkililerce.........

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AYNAYA BAKIN

YOZGATLI
17 Eylül 2014 Çarşamba 15:07

Sayın İhsan arıcıyı tanımam görmem.Fakat bakıyorum baya popüler. Sevende var sevmeyen de. Fakat Ispartalıları anlamıyorum. Adama niye kızıyorsunuz ki.Demek gücü varmış müdür olmuş. Boş boş konuşuyorlar. Madem bir rahatsızlığı yüzüne söylesenize. Ya da çıkın vekillerin karşısına biz rahatsız olduk deyin. Tapa tutuyor mu. Diyemezler. Hatta yarın kuyruğa girerler tebrik için. Isparta böyle bir yer. Bizim Yozgat"ta böyle bir şey olacak, siyasiler yolda yürüyemezler,Buradaki vekiller çok efendi.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler

s.akdoğan
17 Eylül 2014 Çarşamba 12:33

kendisi şahsen hocam olur ..tebrikler başarılar diliyorum

1 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

borlu

ahmet
17 Eylül 2014 Çarşamba 11:31

100 puan alan okul müdürü oluyor... şakşakcılar onun yerine göz dikiyor.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla