visitor analyticsvisitor analytics

12 YIL AYNI OKULDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENE TAYİN GÖZÜKTÜ...

12 YIL AYNI OKULDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENE TAYİN GÖZÜKTÜ...
06 Nisan 2015 Pazartesi 01:48

Aynı okulda 12 yıl görev yapan 60 bin öğretmenin yeri değiştirilecek. Yer değiştirme yöntemi her yıl yapılacak.

Milli Eğitim Bakanlığı, öğretmenlikte taşlar yerinden oynatacak bir kararı uygulamaya hazırlanıyor.

 

MEB, aynı okulda yıllarca görev yapan ve bu sebeple verimi düşen, yerini bırakmadığı için de genç öğretmenlerin önünü tıkayan binlerce öğretmenin görev yerini değiştirmeye hazırlanıyor. Bu kapsamda Öğretmen Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği'nde yapılacak değişikliklerle öncelikle aynı okulda 12 yıl ve daha fazla görev yapan öğretmenlerin okulları değiştirilecek.

Bu uygulamadan ilk etapta 60 bin öğretmenin etkileneceği öğrenilirken, bu yer değiştirme yönteminin her yıl yapılacağı kaydedildi.

Bu kapsamda yönetmelik değişikliğinin ardından ilk yıl 12yıl ve daha fazla bir yerde görev yapan ardından gelecek yıl 11 yıl aynı okulda görev yapan öğretmenler yer değiştirmeye tabi tutulacak. Daha sonra aynı okulda 10 yıl, ondan sonraki yıl 9 yıl, en son ise 8 yıl aynı okulda görev yapan öğretmenlerin okulları değiştirilecek. Aradan geçen beş yılın ardından ise aynı okulda 8 yıl görev yapan öğretmenler başka okullara gönderilmeleri kural haline gelecek.

Bu sayede özellikle büyükşehirlerdeki okullara genç öğretmenlerin gelmeleri sağlanacak ve değişen okul ve öğrencilerle öğretmenlik mesleğine yeni bir heyecan getirilecek.

Doğu ve Güneydoğu'ya her atama döneminde en büyük payı ayıran Bakanlık, bu bölgede deneyimsiz öğretmenlerin görev yapıyor olmasının da önüne geçecek.

Zorunlu hizmet bölgesinde görev yapan öğretmenlere, zorunlu hizmet süresinden sonra fazla çalıştığı her yıl için ek hizmet puanı verilecek.

ÇIRAKLIK EĞİTİM MERKEZİNDE NORM FAZLASI ÇOK

NORM FAZLASI ÇOK VAR
16 Mart 2016 Çarşamba 11:44

Bakanlığa sunulan müfettiş raporunda sadece İZMİR Mesleki Eğitim Merkezinde 250 norm fazlası öğretmen var. Rotasyon gündemde zaten bu yıl uygulanır, yeniden sandık gelirse uygulanmaz. Maliye bakanlığı norm fazlası öğretmenlerin branşlarında ihtiyaç oluşuncaya kadar kadro vermeyecek. Rotasyon veya Kurumlar arası nakil yoluyla fazlalıktan kurtulmanın yollarını arıyorlar. Temel Liselerde derse girecek öğretmenlere bile ücretsiz izin kullandırarak norm fazlası olduğu dönemde maaş ödenmeyecek.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kötü hemde çok kötü

1 yorumlukhesap
29 Mayıs 2015 Cuma 19:15

bune ya en sevdiğimiz öğretmenlerimizin yerine farklı öğretmenler getirerek nasl bir fayda sağlanacak öğrencilere 1.,2.,3. sınıfta aynı öğretmen okutuyor ama 4. de en sevdiğin öğretmen gidiyor bu nasıl iş olur

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

makine bölüm öğretmeni

matbaa bölüm öğretmeni
10 Nisan 2015 Cuma 00:00

metalürji bölüm öğretmeni, motorlu araçlar, mobilya dekorasyon, metal, grafik, adalet, giyim, gıda, turizm vs. il içinde başka okul bulunmadığından sistem çalışmayacak. diğer öğretmenler danıştaya gidecek ve iptal ettirecek. anayasanın eşitlik ilkesine aykırı bulunup kamu görevlileri arasında eşit uygulanamayınca iptal edilecektir.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

güle güle

güle güle yolun açık olsun
07 Nisan 2015 Salı 09:39

HELALOLSU AKPYE EĞİTİM SİSTEMİ BÖĞLE OLUR.30YILDIR AĞAÇ GÖLGESİNDE OTURANLAR VAR.EKMEK ELDEN SU GÖLDEN AMA ŞİMDİ TAYİN ÇIKTIMI EMEKL VE YENİ ARKDAŞLARIMIZA İŞ İMKANI

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Okul

Yağmur
07 Nisan 2015 Salı 02:25

Bence çok iyi gençlerin önünü tıkayan çok hoca var adam otuz yıldır ayını okulda düşününIsparta'nın ilçesinde

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HEP BANA RABENA

VATANDAŞ
07 Nisan 2015 Salı 00:56

12 YILI BOŞ VER EMEKLİSİ GELMİŞŞŞ BİR ÇOK ÖĞRETMEN VE MÜDÜR VAR.NERDEYSE YAŞDAN EMEKLİLİK BEKLİYORLAR SANIRIM.DIŞARIDA BU ÖĞRETMENLERE 1000 LİRA BİLE MAAŞ VERMİYECEKLERİNİ BİLİYORLAR NE YAPSIN.GÖLGEDE SICAKTA HALİYLE BENİM COCUKLAR IN COÇUKLARINI OKUTACAKLAR.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SÜPER ÇALIŞMA.

ÖĞRENCİ VELİSİ
07 Nisan 2015 Salı 00:48

OKUL AİLE BİRLİKLERİNE BİLE KARIŞAN MÜDÜRLER.ARTIK DUR DEMELİ KAFALARINA GÖRE LİSTE YAPIPOKUL AİLE BİRLİĞİNE KARIŞAN SENE SONUNDA DA BAK SONRA BAKILIYOR VERDİĞİNİZ OYLAR DİYE YORUMLAR YAPAN OKUL MÜDÜRLERÜ NE İSTEMEYEREKTE OLSA OY VERDİM.VE PİŞMANIM.OKUL AİLE BİRLİĞİNEDE BİR DAHA KATILMAMAYA KARAR VERDİM.BU KILIŞELENMİŞ MÜDÜRLERİ OKULUMUZDA İSTEMİYORUZ.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğitimci

ahmet
07 Nisan 2015 Salı 00:00

Sadece il içi değil iller arası yapılsın memleketine kapağı atan bazı arkadaşlar ya esnaflık yapıyor ya da yatış kendisini geliştirmeye zerre niyeti olmuyor. Veliler tarafından puan verilmeli veliler memnunsa o öğretmen okulunda devam etmeli

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olur mu??

Olur mu??
06 Nisan 2015 Pazartesi 13:44

aynı bölgedeki eğitim kurumları arasında değişklik olacak ve aynı durumdaki öğretmenler arasında. düşünün Yahya Kemal İOo daki öğretmenle Halıkent İOO daki yine 12 yıl ve üstü öğretmen değişecek. Tam sirkülasyonun olması için İl içi ile beraber aynı anda yapılmalı böylelikle genç öğretmenlerinde şansı olur.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olması Gereken

Olması Gereken
06 Nisan 2015 Pazartesi 10:53

Tüm kurumlarda var bizde niye olmasın öğretmen arkadaşım 22 yıldır aynı okuldayım diyor bir başkası 16 yıl bu haksızlığın önüne geçecek inşallah herkez tüm okullarda çalışma zevkini yaşamalı başarılıymış gittiği her okula başarısını ****ürsün fırsat eşitliği doğsun. Çok olumlu bir karar ben gitmeye hazırım. Saygılar.

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla