visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE ISPARTA'DA MÜDÜR DEĞİŞİKLİKLERİ

 İŞTE  ISPARTA'DA MÜDÜR DEĞİŞİKLİKLERİ
16 Nisan 2016 Cumartesi 12:26

Geçtiğimiz yıl büyük tartışmalara yol açan MEB’de okul-kurum müdürlüğü atamaları için takvim işlemeye başladı.

 Geçtiğimiz yıl büyük tartışmalara yol açan MEB’de okul-kurum müdürlüğü atamaları için takvim işlemeye başladı. Isparta Milli Eğitim, müdürlük koltuğu boş olan 93 kurumun listesini yayınladı. Öğretmenevi, Süleyman Demirel Fen Lisesi, TOBB Meslek Lisesi gibi kurumlar o listede yer aldı. Müdürlük görevi biten 21 isim de açıklandı

Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Eğitim Kurumlarına Yönetici Görevlendirme takvimi işlemeye başladı. Takvim gereği, Isparta Milli Eğitim Müdürlüğü, adayların müdürlük için başvurabileceği boş durumdaki 93 kurumun listesini yayınladı. Listede il merkezinden 14 eğitim kurumu yer alıyor.

O kurumlar arasında vekaleten müdürlük görevi yürütülen Isparta Öğretmenevi, Süleyman Demirel Fen Lisesi, bu yıl eğitim öğretim yılında hizmete açılan TOBB Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Isparta Bilim ve Sanat Merkezi, Isparta Rehberlik ve Araştırma Merkezi, Atatürk İlkokulu, Fatih Anaokulu, Güldeste Anaokulu, Hızırbey Ortaokulu, Isparta Rehberlik ve Araştırma Merkezi, Işıkkent Anadolu İmam Hatip Lisesi, Naşide Halil Gelendost İlkokulu, Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu, Süleyman Demirel Anaokulu, Şehit Koray Akoğuz Ortaokulu, Şevket Demirel Ana Okulu’da bu yıl müdürlük görevi için başvuru yapılabilecek okullar arasında yer alıyor.

21 İDARECİNİN GÖREV SÜRESİ BİTTİ

Öte yandan Milli Eğitim Müdürlüğü müdürlük görevi son bulan idarecilerin listesini de yayınladı. Isparta il merkezinde 6 olmak üzere il genelinde 21 idareci için müdürlük görev süresi sone eriyor. O listede merkezde Süleyman Demirel Fen Lisesi Müdürü Mehmet Çete, Bilim Sanat Merkezi Müdürü Hasan Baran, Süleyman Demirel Anaokulu Müdürü Mehmet Sağlam, Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü Muhittin Ekiz, Güldeste Anaokulu Müdürü Ayşe Doğan ve Fatih Anaokulu Müdür Ejder Çakır’ın isimleri bulunuyor.      

TAKVİM NASIL İŞLEYECEK ?

Takvime göre 2-3 Mayıs tarihleri arasında boş kurumlar için başvuru yapılacak. Müdür adaylarının değerlendirilmesinden sonra 6 Mayıs tarihinde değerlendirme sonuçları ilan edilecek. 9-13 Mayıs tarihleri arasında adaylara itiraz süresi tanınacak İtiraza ilişkin sonuçlar 16-17 Mayısta duyurulacak. Adaylar için sözlü sınav 23-31 Mayıs’ta yapılıp 1 Haziran’da sonuçlar duyurulacak.16-20 Haziran arasında başvuruların alınmasının ardından, 22-30 Haziran tarihleri arasında da başvuru sonuçları açıklanacak ve görevlendirme yapılacak.

GEÇEN YILLARDA TARTIŞMA KONUSU OLMUŞTU

Geçtiğimiz yıllarda görev süresi dolması nedeniyle yapılan müdür atamaları da tartışma konusu olmuştu. İl Milli Eğitim Müdürlüğünde, 4 yıllık görev süresini tamamlayan il genelinde 138 idareciyi ilgilendiren yönetici atamaları ile ilgili eylem yapan Türk Eğitim – Sen, söz konusu puanlamayı yapan Müdürlük yöneticileri hakkında Savcılığa suç duyurusunda bulunmuştu.

FEN LİSESİNDE ISPARTA VE ÜLKE ÇAPINDA NİYE BAŞARI YOK

FEN LİSESİ
18 Nisan 2016 Pazartesi 22:46

Fen Lisesinden öğrenci niye kaçıyor, niçin bir il çapında ve Türkiye çapında bir başarı yok. Isparta'nın TEOG'DA en yüksek öğrencileri bu okula gidiyor da niçin bu okuldan Isparta'nın birincileri çıkmıyor? Gerçekten öğrencileri hem akademik olarak hem de maneviyat olarak başarıya taşıyacak bir müdür bekliyoruz.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

geleceğe yazık oluyor

gölbaşıyı kurtarın
18 Nisan 2016 Pazartesi 11:25

Gölbaşı köyünde 3-5 beş tane eğitim-öğretim seviyesi sıfır öğretmenler var lütfen bu hocaları mecburi emekli edin. hele bir tane hoca var dayımı okuttu beni okuttu şimdide yeğenimi okutuyor. yaşı kemale ermiş sadece para için gelip giden bir zat onu istemiyoruz artık gitsin başımızdan.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadece

çete değil ki
17 Nisan 2016 Pazar 08:22

çete ile beraber değişmesi gereken fen lisesi öğretmenleri de var. adı fen lisesi öğretmeni ama anlatım bilgi aktarma öğretim sıfır. öğrencileri dersten soğutmuşlar öğrenci ya bu hocanın dersini dinlemiyor ya da derste uyuyor. başarı düşmüş.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çete

...
17 Nisan 2016 Pazar 01:48

Çete gidiyor mu be olleyyy

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eziyet

Lylk
17 Nisan 2016 Pazar 01:45

Okula gitmeye korkar olmuştuk, işimiz düşse diğer çalışanlarla halledip suratsız kaba saba,lafını bilmez müdürle hiç muhattap olmadan okuldan ayrılmaya çalışıyorduk. Fen lisesine geçmiş olsun.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdfl

Ahmet mkn
17 Nisan 2016 Pazar 01:04

Fen lisesine büyük geçmiş olsun. Bu sefer çileniz bitiyor.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fen Lisesi

Bıktık
17 Nisan 2016 Pazar 00:57

Süleyman Demirel Fen lisesi öğrenci ve velileri olarak bu adamdan bıktık. Tez zamanda kurtulmayı diliyoruz.Okulun tüm çalışanları da aynı sıkıntıyı paylaşıyor. Fen lisesine, her haliyle yakışan bir idareciyle yola devam.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

gozutok

ali
16 Nisan 2016 Cumartesi 19:06

kesinlikle gozutok da degismeli.mudur yuzunuze bakmiyor okula girince..

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halen mi.?

İDARE KANDİL
16 Nisan 2016 Cumartesi 18:30

Başarıdan başarıya koşan Maşallah nefesleri tükenen Yani kafalrınca İMKB.Şehit Mustafa Gözütok okulunu yeni Okullar listede göremedik.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter bi kalkın gidin artık.

Sakıne
16 Nisan 2016 Cumartesi 18:18

çiflik gibi aynı okulda vay ömrünü tüketene halen görev aşkı değil görev hırsıyla yanıp tutuşan müdürlere.Vekillik bile 3 dönem süresi var halen ben yararlı oluyonmu diye kendilerini hiç müzakere ettimi.65 yaşmı bekliyon be mubarek.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ANLATABİLDİMMİ

VELİ EMİN
16 Nisan 2016 Cumartesi 18:12

Müdürler Okul aile birliği yönetimine karışmasınlar Okul aile birliklerine adayları kendi kafalarına göre seçip VELİLERE DE ALTARNATİFSİZ SEÇTİRİYORŞLAR yıl sonlarında Pekiyi notlar yazdırmasını çok iyi biliyorla.Bana kalırsa hiçte başarılı değiller.Bu puanlamaları dikkate alınmamasını önemle rica ederim.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kadro bekliyen

Ögretmen Adayı
16 Nisan 2016 Cumartesi 18:06

Emeklisi gelmişleri lütfen artık ne idareci ne de görev verilmesini istiyoruz.Yeni nesle yol verin Onlar cocuk okutacak sa bizlerde ev geçindirecez.Yuva kuracaz.Hakkımızı Helal etmiyoruz.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emek eğitimi istiyoruz.

vatandaş
16 Nisan 2016 Cumartesi 18:04

Özel okullarda ve dersanelerdeki askeri üçret çalışan hocalar kadar ne hikmetse prosüdür anlatan hocalarımız var.Maaşınızı hak edin diyoruz.Özel okulda Adam yabancı dilde bile bülbül ederken bizim çoçuklar adını söyleyerek bizim gibi mezunmu edeceksiniz.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla