visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 19:39

ÇAMDAĞININ İSMİ ÖMER HALİS DEMİR OLSUN

 ÇAMDAĞININ İSMİ ÖMER HALİS DEMİR OLSUN
23 Ekim 2016 Pazar 00:35

ÇAMDAĞININ İSMİ ÖMER HALİS DEMİR OLSUN

15 Temmuz darbe girişiminin ardından FETÖ/PDY terör örgütü ile bağlantısı olduğu tespit edilen ve kapatılan Uluborlu Çamdağan Erkek Öğrenci yurdunun isminin değiştirilmesi için imza kampanyası başlatıldı. Uluborlu'da yeni isimin ise 15 temmuz gecesi darbeye karşı büyük bir kahramanlık gösteren ve şehit olan Ömer Halis Demir'in verilmesi için imza toplanmaya başlandı.




çamdeviren çamdağı

serdar
23 Ekim 2016 Pazar 17:33

Çamdağı rumuzlu zat ,boy abdestini bi anlat nasıl alınıyor,kimin ne bilip bilmediği hususunu sen ne kadar biliyon bi açıkla

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

çamdağı
23 Ekim 2016 Pazar 12:29

Boy abdestini bilmeyenlere din ve vatan teslim edilecek öylemi adami guldurmeyin

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adana
23 Ekim 2016 Pazar 11:22

Bence isparta fen lisesinin adi omer halis fl olmali.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla