visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 01:39

YENİDEN HAKİM KARŞISINDALAR

YENİDEN HAKİM KARŞISINDALAR
08 Kasım 2016 Salı 13:36

YENİDEN HAKİM KARŞISINDALAR

ISPARTA'da geçen mart ayında başlatılan FETÖ/PDY soruşturması kapsamında Fethullah Gülen' ile birlikte eski Isparta Valisi Memduh Oğuz, eski SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu'nun da aralarında bulunduğu 130 sanıklı dava 2.5 ay sonra dün tekrar başladı. Davanın ikinci gününde tutuksuz sanıklar, müştekiler ifade verecek.

İŞTE TUTUKLULARIN ADLİYE GETİRİLİŞ ANLARI

 

 

cezalarını çeksinler

fikri
09 Kasım 2016 Çarşamba 01:51

Net bir şekilde cezalarını çekmeleri lazım.İçlerinde suçsuz varsada net bir şekilde serbest bırakılmaları lazım.

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asılacak Adamlar Fotosu Diyen Zavallı Eleman!

Vatandaş
08 Kasım 2016 Salı 22:56

Yargı sürecinde kimsenin suçu ispatlanmadan bunları asın diyen insan olmayan sen, kaliteni, seviyeni ne de güzel belli ettin. Cehaletin gözlerini kör etmiş belli. Yazık hemde çok...

8 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bekleyenler
08 Kasım 2016 Salı 20:08

Suçsuzlar dışarı dayanacak güç kalmadı ne idamı ne yapmış bu insanlar vicdan ya hu edep ya hu

9 Beğendim
65 Beğenmedim
 
Yanıtla

yüzsüzzler

kul hakkı yiyenler
08 Kasım 2016 Salı 20:02

adelet affetse millet affetmez kul hakkı yiyenleri allah asla affetmez bunlara destek olanlar en az onlar kadar haindir.

63 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

asılacak adamlar fotosu

asın bu vatan hainlerini
08 Kasım 2016 Salı 19:34

vatana ihanet eden herşeye eder,ya asılacaklar yada vatandaşlıktan çıkarılacak bunlar başka yolu yok bunun.

70 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla