visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 17:48

UYUŞTURUCU OPERASYONU

UYUŞTURUCU OPERASYONU
13 Mayıs 2016 Cuma 21:53

ISPARTA’DA düzenlenen uyuşturucu operasyonunda 6 kişi tutuklandı.

Isparta Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu İle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından, kent merkezinde 4 ayrı adrese eş zamanlı operasyon düzenlendi. Çoğunluğu satışa hazır vaziyette yaklaşık 475 birer kullanımlık eroin ile 75 birer kullanımlık esrar maddesi ile uyuşturucu madde kullanımında faydalanılan çok sayıda aparat ele geçirildi. Operasyon kapsamında gözaltına alınan A.S, S.B, E.S, S.T, ve K. U, çıkarıldıkları mahkemece tutuklanırken, F.N. Yise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

 

BAŞ HARFLERİNİ YAZMAYIN

VATANDAŞ
14 Mayıs 2016 Cumartesi 16:55

ŞU GENÇLİĞİMİZİ ZEHİRLEYEN TERÖR BELASINDAN DAHA BETER OLAN İNSANLIKTAN ÇIKMIŞ OLAN BU KİŞİLERİN BAŞ HARFLERİNİ YAZIP ŞÜPHE İÇİNDE KALIYORUZ YASAMI ÇIKACAK BİMERE,Mİ YAZALIM MECLİSE SORU ÖNERGEMİSİ VERİLECEK ŞU BAŞ İSİMLERİ YAZILMAKTAN ÇIKSINDA TÜM MİLLET BİLSİN NE OLACAKSA BİRİLERİ BU İŞE EL ATSIN İSİMLERİ KOMPLE YAZILSINDA TÜM HALKIMIZ BİLSİN BU İNSANLIKTAN NASİBİNİ ALMAMIŞ BU KİŞİLERİ

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tiyatro bunlar

Hasan
14 Mayıs 2016 Cumartesi 12:32

Isparta emniyeti 10 numara yağ satanlara neden dokunmuyor. Köstebekleri bulamadınız mı daha i.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

AA

AA
14 Mayıs 2016 Cumartesi 07:12

Emniyet teşkilatımıza teşekkür ederim.ALLAH yardımcıları olsun.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ben olsam

Baki yeşil
13 Mayıs 2016 Cuma 22:22

Ben olsam ele geçen uyuşturuyu tek doz olarak bu şerefsizlere damardan verirdim.

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla