visitor analyticsvisitor analytics

TUTUKLU SAYISI 14'E YÜKSELDİ

Tutuklu sayısı 14'e yükseldi
18 Haziran 2016 Cumartesi 13:11

Tutuklu sayısı 14'e yükseldi

Isparta'da terör örgütü PKK'nın gençlik yapılanması YDG-Hüyesi oldukları iddiasıyla gözaltına alınan üniversite öğrencisi 8 şüpheliden 6'sı tutuklandı, 2'si adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı

Edinilen bilgiye göre, Isparta Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ile Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerinin, PKK'nın gençlik yapılanması YDG-H üyelerine yönelik başlattığı çalışma kapsamında gözaltına alınan üniversite öğrencisi 8 şüphelinin emniyetteki işlemleri tamamlandı.

 

Sağlık kontrolünden geçirilen şüpheliler, daha sonra adliyeye sevk edildi. Savcılıktaki ifadelerinin ardından tutuklanmaları talebiyle mahkemeye sevk edilen zanlılardan 6'sı tutuklandı, 2'si adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

 

 Tutuklu sayısı 14'e yükseldi

Siber Suçlarla ve Terörle Mücadele şube müdürlüklerinceekiplerinin ilde terör örgütüne yönelik son 4 günde gerçekleştirdiği operasyonlardagözaltına alınan 36 kişiden 14'ü tutuklanmış oldu. Önceki gün gözaltına alınanve ifade işlemleri tamamlanan 21 zanlıdan 8'i tutuklanmış, 13 kişi ise serbestbırakılmıştı.

 

Isparta ve Antalya'da dün düzenlenen operasyonda, sosyalmedya üzerinden terör örgütü propagandası yaptıkları iddiasıyla gözaltına alınan ve aralarında Isparta Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinde çalışan bir doktorun da bulunduğu 7 kişinin işlemleri devam ediyor.

soyadı

adı
19 Haziran 2016 Pazar 04:01

Dr.adı ne bilelim açıkaaçık yazsana sayın editor

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

öğrenci

sdü lü
18 Haziran 2016 Cumartesi 18:41

Bu şeref...lere Chp nin destek vermesi konusunda tek birşey söylemek istiyorum.ilk defa 1 kasımda oykullandım.onuda chp...ye kullandım.ama çok pişmanım.nefret ediyor ve iğreniyorum.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

nefrrt ediyorum

sdü lü
18 Haziran 2016 Cumartesi 18:18

Bu şeref...lere Chp nin destek vermesi konusunda tek birşey söylemek istiyorum.ilk defa 1 kasımda oykullandım.onuda chp...ye kullandım.ama çok pişmanım.nefret ediyor ve iğreniyorum.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sn.halil beye

helal olsun
18 Haziran 2016 Cumartesi 18:14

Helal olsun.bu insanları hakından geleceksin.cezasını vereceksin.tabiki bazı destekleyenler olmasa daha güzel olacak ama.mesela chp gibi partiler..ama ne hikmetse chp ye oy vermiş insanlardan halada neden tepki gelmez oda garip bir durum.şurada 3 tane ağaç kesseniz 300 kişi toplanılır.ama polisimizi askerimizi şehit eden pkk ya destek verenler yargılanırken gidip adliyede destek veren chp tepki yok.anlamak mümkün değil.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
18 Haziran 2016 Cumartesi 18:04

Chp duymasın valla hemen damlar adliyeye hiç utanmadan.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla