visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 17:36

POLİSLER UYARILDI!

POLİSLER UYARILDI!
17 Aralık 2016 Cumartesi 17:27

POLİSLER UYARILDI!

Tüm ekiplerin çelik yelek giymesi istenirken, polis telsizinden yapılan bir anonsta, "Şüpheli her şahıs sıkı bir şekilde kontrol edilsin"denildi.

 ŞÜPHELİ ARAÇLARA DİKKAT

Sabah saatlerinde Kayseri’de 13 şehidin verildiği bombalı saldırı sonrası Isparta dahil tüm illerde şehrin giriş ve çıkışlarında önlemler arttırıldı. Polis telsizinden tüm görevlilere yapılan anonsta, uygulama noktaları başta olmak üzere görevli ekiplerin çelik yelek giymeleri ve şüpheli araç ile şahıslar üzerinde dikkatli olmaları istendi

Feminist
19 Aralık 2016 Pazartesi 01:40

Ülke özellikle kaderine terk ediliyor.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yanlız kurt
18 Aralık 2016 Pazar 12:15

Sdü de okuldan atılan pkk lı **** derslere giriyor sütü bozuk elini kolunu sallayarak derslere geliyor ibf de okuldan atılan bi **** herşey yapabilir güvenlik sıfır ibf de bazılarının bundan haberi yoktur öğrenci girişine cihaz koymak akıllara gelmiyor her hal okuldan atılan bi **** nasıl derse girer hoca bunu nasıl farketmez tabi yoklama alınmıyor alın da listede adı çıkmaz hoca da güvenlige söyler okuldan atılır öğrenci güvenliği sıfır

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fatih
17 Aralık 2016 Cumartesi 22:55

POLİSLERİMİZ HAKİKATEN COK DİKKATLİ OLSUN. Ankara katliamından sonra "SALDIRI SONRASI ANKET YAPTIK, OYLARIMIZ YÜKSELİYOR" diye utanmadan acıklama yapmıstı Davutoglu. Bunlar sadece oy olarak olaya baktığı için asker-polis sehit olmuş umurlarında değil. 15 Temmuzda ölenlerle teröristle çatısmada sehit olanlar arasında bile ayrım yaptılar biliyorsunuz. Çünkü 15 temmuz direkt koltukları içindi hergün sehit olan polis-asker vatan için gidiyor. Vatan değil koltuk önemli, parasını veriyoruz diyorlar

12 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fatih
17 Aralık 2016 Cumartesi 22:41

Terörist intihar saldırısı yapıyor, polis noktasına, karakoluna geldikten sonra is isten gecmiş oluyor. Önemli olan bombalı arac yola çıkmadan haber alıp yakalamak. Ögretmen, doktor, polis, isadamı fisleyip bi maharet gibi sabahın köründe masum insanları toplayacağınıza teröristleri takip edip yakalayın. Hickimse isini yapmıyor, bi Fetö ****siyle herkes bi halt ettigini zannediyor, millette mışıl mışıl uyuyor. Hey millet giden cocuklar senin cocuğun, agaların değil. Ağanın tek derdi koltuk.

10 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hani, nerede ?

vatansever
17 Aralık 2016 Cumartesi 22:01

Bugün Antalya'ya gidip, geldim. Ne aracımı durdurup arayan, ne de; kimlik soran güvenlik görevlisi olmadı. Bu tedbirlerle mi bomba taşıyan araçları ve teröristleri yakalayacaklar. İstihbarat ve güvenlik zaafiyeti var.

21 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla