visitor analyticsvisitor analytics

ÖLÜ SAYISI 2 YE ÇIKTI...

ÖLÜ SAYISI 2 YE ÇIKTI...
01 Haziran 2014 Pazar 16:57

Isparta- Antalya karayolunda yolcu otobüsünün kamyonla çarpışması sonucu Süleyman Bolat ve Ömer keleş hayatını kaybetti 32 kişide yaralandı

 

Isparta- Antalya karayolundaki kaza, geceyarısı meydana geldi. Isparta'dan Antalya yönüne giden 32 yaşındaki Ahmet Nami yönetimindeki 32 PP 224 plakalı yolcu otobüsü, karşı yönden gelen ve şerit ihlali yaptığı öne sürülen Ali Dede Açıkgöz yönetimindeki 03 FF 750 plakalı buğday yüklü kamyonla çarpıştı. Kazaklar 2 Tüneli mevkiindeki kaza ardından bölgeye çok sayıda sağlık ve kurtarma ekibi sevk edildi.

 

Ekipler, çarpışmanın etkisiyle hurdaya dönen araçlardaki yaralılara müdahale ederken, kurtarma ekipleri de sıkışanları kurtarmak için seferber oldu. Otobüs ve kamyondan çıkarılan yaralılar ilk müdahale ardından ambulans ve özel araçlarla Isparta ile Burdur'daki çeşitli hastanelere sevk edildi. Isparta Gülkent Devlet Hastanesi'nde tedaviye alınan yaralılardan otobüs muavini Ömer Keleş kurtarılamadı. Kazayı duyunca hastanelere gelen yaralı yakınları, sağlık durumları hakkında bilgi almaya çalıştı.

 

Isparta Emniyet Müdürü Caner Tayfur, yaralıların tedaviye alındığı hastaneleri dolaşarak kaza hakkında bilgi aldı, yaralılara 'Geçmiş olsun' dileğinde bulundu. Olayla ilgili soruşturma başlatan jandarma ekipleri, kazada 2 kişinin yaşamını yitirdiğini, aralarında araç sürücülerinin de bulunduğu 32 kişinin yaralandığını kaydetti

OĞUZ ŞAHİN
03 Haziran 2014 Salı 23:10

BEN KARAYOLLARI EMEKLİSİYİM; YOLLARI, ŞİMDİ İŞİ BİLMEYEN YANDAŞ FİRMALARA VERDİKLERİ İÇİN ASFALT KUSMA YAPIYOR VE YOLLAR ÇOK KAYGAN OLUYOR; BU KAZADA ASLİ KUSURLU YOLU YAPAN ACEMİ VE HÜKÜMET YANDAŞI FİRMADIR...VE TABİİ Kİ KARAYOLLARI KONTROL MÜHENDİSLERİDİR..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

a
02 Haziran 2014 Pazartesi 17:55

yol acilen bakıma alınmalı ve otobüs firmalarına denetimler artırılmalı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta lı Mustafa
02 Haziran 2014 Pazartesi 16:10

Allah insanları yaratmış iyi yöneticiler seçsin, Seçilen yöneticiler ,Haklarını arasın , insan gibi yaşamaları için elin geleni yapsın.. Nasıl ki kayıp olan koyunun dan mesul Hz. Ömer gibi yöneticiler olmalı ki ;Her ölen kişinin vebalini taşısın .Dere boğazını duble yol yapılmasına yanaşmayan vekillerimizin Kulakları çınlasın. Bu hayatını kaybeden kişilerin ailelerine baş sağlığı dilerim.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

savlu
01 Haziran 2014 Pazar 21:50

duble yol olsa ne olacak daha köprüsünün bile aylardır bitirilemediği sav yoluna bir bakın asfalt yarık yırtık kaç kere şahit oldum bilmeyen sürücüler bu yol gibi görünen yerden geçerken savruluyor bozuk satıh diye tabela asmakla olmuyor yatmayacaksın arkadaş yapacaksın hiç mi müfettiş yok ondan sonra kaza oldumu yok sürücü hatalı yok taksi yok kamyon yok otobüs hatalı diyorsunuz ilk önce yol yap

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ss
01 Haziran 2014 Pazar 19:58

dere boğazı yolunun çoktan duble yol olması gerekiyodu ama bizim çalışkan vekillerimiz sayesinde daha başlanmadı bile bu yolda daha ne kadar can kaybolması gerekiyo evlerinde rahat uyuyorlarmı acaba.....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tamer
01 Haziran 2014 Pazar 16:37

Kamyon için şerit ihlali yaptığı yazılmış haberde, ancak şerit ihlalini yapan otobüs gibi görünüyor. Otobüs şöförü kendi tarafını kurtarıp otobüsün sağını vurmuş.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan
01 Haziran 2014 Pazar 16:20

Sanırım 23:30 Antalya Otobüsü ve otobüs 32 kişilik; bir tarafı tek diğer tarafı çift kişilik otobüs olsa gerek.33 yaralı 2 ölü.Allah yaralılara şifa ölenlere de rahmet eylesin.Resmen demir yığını haline gelmiş araçlarda can kaybının az olması ;bir yandan çok üzüntülü olsak ta diğer taraftan tek tesellimiz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
01 Haziran 2014 Pazar 15:53

Daha çarşamba günü aynı yerde bi kamyon hatalı sollama yaptı zor kurtardım hemen 155 e ihbar ettim herkes duyarlı olmalı hemen ihbar ermeli ki oto kontrol olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

murat
01 Haziran 2014 Pazar 15:33

bilip bilmeden konuşuyonuz önce gidin bi yolu görün ondan sonra kamyonculara suç bulun ben bir sene içinde o yolda en az 20 kaza gördüm çoğu taksi vs

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

feden
01 Haziran 2014 Pazar 14:08

hayatını kaybedenlere Allah rahmet etsin yaralılara acil şifalar olsun.şöförler hiç dinlenmeden o seferden o sefere gidiyor firmalar çok çok kazanayım derken insanların hayatlarıyla ülkemizin milli servetiyle oynuyorlar.al daha fazla şöför,biri tatil yapsın uyusun sonra öbürü iş başı yapsın.ben kendi kulaklarımla duydum şöför hiç dinlenmeden sefere çıkıyormuş.işte bence buda yerüstü maden faciası .birileri zengin olsun da gerisi boş.yuh diyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsmail Rüştü Çelik
01 Haziran 2014 Pazar 06:06

Dereboğazı duble yoluna karşı çıkan veya KAZMA - KÜREK gibi alaylı ifadeler kullanan Osman ZABUN ve Recep ÖZEL vicdan azabı çekiyormusunuz. Bir siyasetçinin şehrine getirilecek hizmete karşı çıkması yeni siyaset anlayışı mı acaba.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mehmet boyacı
01 Haziran 2014 Pazar 03:45

allah gostermesin kendim yaşadım yamur yagdımı sanki kar yagmış kayıyor sayın yetkıliler tetbir allahicin yaşadıgım icin biliyorum cankayıplarını sonu allah kimseye göstermesin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
01 Haziran 2014 Pazar 02:56

Kamyonculardan bıktık.Ölümüne sürüyorlar.Yaptıkları kaza değil cinayet resmen

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

misafir
01 Haziran 2014 Pazar 02:55

insanın canı bu kadar değersiz işte bu ülkede.öyle şehir içlerindeher yıl yeni gıcır yol yapmaya, trafik polisi koyup ceza kesmeye benzemez bu.halkı soyacağınıza yararlı birşey yapın. kamyonlar o yollarda dehşet saçıyor adam şehir içinde park yapan adama ceza kesiyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MUSTAFA
01 Haziran 2014 Pazar 02:45

ZATEN HEP SÜRÜCÜLERDE HATA OLUYOR DEMİ YOLUN DURUMUNU BİLMEDEN YORUM YAPMASIN KIMSE

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yolcu...
01 Haziran 2014 Pazar 02:28

gündüz 90 km geçmeyen gece sefere yetişmeye çalışan şöförler sonuç bu işte......

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Murat Keskinlkılıç
01 Haziran 2014 Pazar 02:20

acilen duble yol olmalıdır

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

burhan demir
01 Haziran 2014 Pazar 02:19

Böyle feci sonuçla yaşanan olayların önlenmesi için illa ki can kaybının yaşanması mı gerek bir an önce gerekli önlemler alınmalı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Arif
01 Haziran 2014 Pazar 02:04

Bu ne arkadaş ya bu kaçıncı kaza hala yollarda hiçbir çalışma yok. Evet sürücülerde hata vardır kimse inkar edemez ama o yollar tam bir facia. Acilen kara yollarının el atması gerek olaya yeter artık ya...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakan Yılmazçelik
01 Haziran 2014 Pazar 01:46

Dereboğazı yolu acilen kapatılmalıdır. Gece kamyonlar yolu çok tehlikeli hale sokmaktadır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla