visitor analyticsvisitor analytics

O TACİZCİ TUTUKLANDI !

O   TACİZCİ TUTUKLANDI !
13 Eylül 2014 Cumartesi 11:26

Tacizci, 'Çocuğun Cinsel İstismarı' Suçundan Tutuklandı!

Isparta'da küçük yaşta bir kız çocuğuna tacizde bulunduğu öne sürülen şahıs tutuklandı.

 

Isparta Valiliği yanında bulunan park alanında yürüyen 17yaşındaki bir genç kız, O.B. tarafından cinsel tacize uğramıştı.

 

Polisin kıskıvrak yakaladığı şüpheli dün gözaltına alınmasının ardından bugün adliyeye sevk edildi.

 

Hakim karşısına çıkan O.B., bugün çıkarıldığı mahmece 'Çocuğun Cinsel İstismarı' suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.

tacizciyi savunanlar

ebru akcakaleci
14 Eylül 2014 Pazar 10:29

Ne cok tacizci avukati varmis burada! Kende kizinizin kardesinizin basina gelmez sanmayin gunduz vakti bile sokakta rahat yuruyorlarmiymis sorun bakalim

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkür

hamdi turen
13 Eylül 2014 Cumartesi 11:52

ısparta emniyetini ve görevi ifa eden polislrimizi yürekten kutluyorum.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

o tacizci tutuklandı

hatice yıldız
13 Eylül 2014 Cumartesi 11:37

öyle bi suçtan zaten sabıkalı oldğu için kmse gersne bakmaz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

rezil adam ne demek ya bilip bilmeden

mehmet aksu
13 Eylül 2014 Cumartesi 01:25

daha bi fotarafı yok kamera kaydı yok yaptıgınız kul hakkkı ya adam suçsuzsa bunu düşünün haber yaparken rezil adam manşetini kaldırın !!!!!!!!

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğrumu acaba ??

watandaş
12 Eylül 2014 Cuma 14:59

ya yalan sa ,kız iftira atıyorsa. ??çok bildiğim kız var bu tip , kafam bozuk bugün , birini bana taciz etti diye yakatacam polise , heyecan olsun diye diyen.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KESİNMİ

ZÜLFÜKAR
12 Eylül 2014 Cuma 14:13

REZİL ADAM DİYE MANŞET ATARKEN DÜŞÜNÜN HEMEN BİR İDDİAYLA BU MANŞET ATILMAZ.SUÇ İSPATLANANA KADAR HERKES MASUMDUR.PEKİ MASUM İSE BU BAŞLIĞI NASIL DÜZELTECEN KENDİNİZİ MAHKEME YERİNE KOYMAYIN

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

emniyet

eser
12 Eylül 2014 Cuma 12:06

emniyetin helali var ıspartanın huzuru için üstün ****ret ve çaba içinde çalışıyor allah yar ve yardımcıları olsun

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sss

sss
12 Eylül 2014 Cuma 11:33

Böylelerinin ağzını burnunu kıracaksın.

9 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla