visitor analyticsvisitor analytics

MOTOSİKLET YAYALARA ÇARPTI: 1 ÖLÜ 2 AĞIR YARALI

MOTOSİKLET YAYALARA ÇARPTI: 1 ÖLÜ 2 AĞIR YARALI
04 Nisan 2015 Cumartesi 13:17

MOTOSİKLET YAYALARA ÇARPTI: 1 ÖLÜ 2 AĞIR YARALI

ISPARTA'da meydana gelen trafik kazasında 19 yaşındaki üniversite öğrencisi Hatice Kübra Kurşap yaşamını yitirirken 2 kişi de ağır yaralandı.


Kaza dün saat: 23:45 sıralarında meydana geldi. İstanbul Caddesi üzerinde seyir halinde olan Özgür Yalçın yönetimindeki 07 BBY 56 plakalı motosiklet yolun karşısına geçmeye çalışan 20 yaşındaki Asiye Savaşçı ve 19 yaşındaki Hatice Kübra Kurşap'a çarptı. Çarpmanın etkisiyle sürüklenen Asiye Savaşçı ve Hatice Kübra Kurşap ile motosikletten fırlayan sürücü Özgür Yalçın ağır yaralandı. Yaralılara ilk müdahale olay yerine gelen 112 Acil Servis Ambulans ekipleri tarafından yapıldı. Hatice Kübra Kurşap kaldırıldığı Devlet Hastanesi'nde yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Ağır yaralanan Asiye Savaşçı'nın ise kaldırıldığı Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi ve Araştırma Uygulama Hastanesi'nde tedavisi sürerken, sürücü Özgür Yalçın ise Aydın'da bir hastaneye sevk edildiği öğrenildi. 



KADER

BAHAR
06 Nisan 2015 Pazartesi 08:49

HERŞEYDEN ÖNCE DİKKAT TABİ AH KIZLAR ALLAH TAN RAHMET SÜRÜCÜYE ACİL ŞİFALAR AH GENÇLER AHHH

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vicdannn

01
05 Nisan 2015 Pazar 17:43

Dikkatsizligin getirdigi kazalar neden karşıdan karşıyaa geçen birisini sucluyorsun ki motoru kullanan sşahıs hadi alkolluyse veya hızlı gidiyorsa giderken baska tarafa bakıyorsa bir çok ön yargılar var şimdi sen kalkkıp karsıdan karsiya gecen birisini suclarsan otuır ilk önce vicdanini sorgula ordan gecen senin kardesinde olabilirdi ananda babanda olabilirdi allahım sen ailesine yakınlarina sabır ver mekani cennet olsun ..

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allahtan acil şifalar diliyorum

.
05 Nisan 2015 Pazar 01:00

Ne demek o saatte ne işleri vardı. Bu kızlar üniversite öğrencisi ve 2. Öğretim. Yani dersten geç saatte çıkıyorlar. Böyle bir habere bu kadar düşüncesiz yorum yapılır mı arkadaşım! Üstelik o ne işleri var dediğiniz kızlardan biri benim arkadaşım!

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık olmuş

Emre Hünük
05 Nisan 2015 Pazar 00:15

Hatayı ne sürücüde ne de yayalarda arayın. O yolda hız sınırı 70 evet ancak 70 ile giden bir motorsiklet bir anda karşısına çıkan yayayı farkedemez. Hele ki koyu renk kıyafet giyiliyorsa o karanlık yolda aniden olan bir olayda yapılabilecek hiç birşey yok. Motorsiklet sürücüsü yayaları görseydi refüje kırar en fazla bacaklarından yaralanırdı ama sanırım göremedi ve fren bile yapamadı belki. Vefat eden kardeşimize Allah'tan rahmet ailesine başsağlığı, yaralılara da acil şifalar dilerim.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sözün bittiği yer

savlu
04 Nisan 2015 Cumartesi 23:40

yav arkadaş tam seçim zamanı aslında kim olursa olsun milletvekili olabilmek için binlerce lira harcayan adaylar biri veya bir kaçı birleşip devletin yapamadığını yapamaz mı vaat olmayacak seçimden önce yapacak ikincisi sav yolun dada hız sınırı 70 fakat adam radarı geçti mi hemen gaza basıyor buna bir çözüm bulsunlar yada 4 5 tane sabit radar koysunlar kendi canına saygısı olmayanın başkasının canına da saygısı olamaz

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Allah rahmet eylesin
04 Nisan 2015 Cumartesi 21:57

Allah rahmet eylesin, yaralılara acil şifalar dilerim. Resimlerden açık seçik belli kaza tam yaya geçidinde meydana geliyor.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan Görgülü efendi

Hoca
04 Nisan 2015 Cumartesi 21:29

Hasan Görgülü bey sana ne ne işleri olduğundan belli ki yurtları orada çocukların biri ağır yaralı biri vefaat etmiş söylediğin lafa bak nereden biliyorsun sürücünün suçu olmadığını o yolda Hız limiti 70 km belli ki gereğinden hızlı sürücü ayıptır ayıp biraz insan olun.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık olmuş

Hasan Görgülü
04 Nisan 2015 Cumartesi 15:07

Yaya geçidi olmayan tehlikeli yerde o saatte ne işleri var acaba.Yazık olmuş sürücünün kabahati yok ama ona da olan olmuş.

3 Beğendim
32 Beğenmedim
 
Yanıtla