visitor analyticsvisitor analytics

MAŞALLAH DEMEDİ DİYE DAYAK YEDİ

MAŞALLAH DEMEDİ DİYE DAYAK YEDİ
19 Nisan 2014 Cumartesi 20:02

Isparta Çocuk, Kadın ve Doğum Hastanesi'nde bir bayan hemşireye yapılan saldırının ayrıntılarına Bomba 32 Haber ekibi ulaştı.

İddiaya göre, yeni doğan bebeğini sütü gelmediği için emziremeyen anne hastaneye giderek hemşirelerde eğitim aldı. Daha sonra ise eve gitti. Tekrar hastaneye gelen o anne hemşireye "Sen Benim Bebeğime Maşallah Demedin" diyerek bağırmaya başladı. Ve darp etti. O anne çevredeki diğer personeller tarafından sakinleştirildi. 

İDARECİLERİ TAKİP EDİYORUZ
26 Nisan 2014 Cumartesi 21:00

hemşire dayak yemiş, idareciler gününü gün ediyor MAŞALLAH.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAKLISIN
25 Nisan 2014 Cuma 20:14

HAKLISIN KARDEŞİM. SAĞLAM İNSANI MUTLU ETMEK ZOR BİZİM İÇİN. TOK MİSAFİR AĞIRLAR GİBİ. SAĞLAM İNSAN AĞIRLIYORUZ HASTANELERDE...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SABIRTAŞI
25 Nisan 2014 Cuma 20:13

SENDROM MENDROM DEĞİL, AÇIKÇA MANYAKLIK. HİZMETİN KARŞILIĞI BU DEĞİL. SAĞLIKÇI OLMAK DA KUTSAL DEĞİL; ALLAH RAZI OLSUN DİYEN OLMADAN KUTSALLIK OLUR MU. O KADININ GERÇEK AĞIR BİR HASTASI OLSUN BİZE MUHTAÇ KALSIN DA Bİ GÖREYİM. İNŞALLAHA MAŞALLAHA BAKAR MI.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir bayan
20 Nisan 2014 Pazar 15:30

lohusa sendromu diye bir gerçek var malesef darp eden anneyi savunmak için bu yorumu yapmıyorum ama yeni doğum yapmış anneler azda olsa hoş görülmeli psikolojilerine yönelik davranılmalı gerekirse psikiyatrik yardıma teşvik edilmeli

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçek ol adam ol
19 Nisan 2014 Cumartesi 19:42

ayıptır yazıktır ya allah akıl fikir versin böylelerine

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sendika uyesi
19 Nisan 2014 Cumartesi 19:38

yahu geldiğimden beri sendika başkanı Erdal..yok mu bundan başka bu işi layıkıyla yapacak uyelerını kimselere ezdirmeyecek delıkanlı biri !

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ali veli
19 Nisan 2014 Cumartesi 19:36

erda lın kendine hayrı yok size nerden olacak

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı sağlokçı
18 Nisan 2014 Cuma 23:45

erdal efendi nerde?sendika başkanı ya?üyelerinin haklarını savunuyor ya?erdalı gören duyan vamı?bence idarecilerle geziyordur.altı kuru nasıl olsa?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla