16 Ağustos 2017 Çarşamba 18:32

KIZ ÇOCUĞUNA TACİZDEN TUTUKLANDI!

KIZ ÇOCUĞUNA TACİZDEN TUTUKLANDI!
26 Mayıs 2016 Perşembe 14:24

Şarkikaraağaç İlçesine bağlı Yassıbel (fele) köyünde 73 yaşındaki Y.Ç. evine çağırdığı 8 yaşındaki kız çocuğuna tacizde bulunduğu iddia edildi.

Şarkikaraağaç İlçesine bağlı Yassıbel (fele) köyünde 73 yaşındaki Y.Ç. evine çağırdığı 8 yaşındaki kız çocuğuna tacizde bulunduğu iddia edildi.

Yassıbel Köyünde 73 yaşındaki Y.Ç. isimli şahıs, aynı köyde ilköğretim 2. sınıf’a giden küçük kız çocuğuna cinsel organını gösterdiği iddiası ile suç duyurusunda bulunuldu.

Jandarma ekipleri söz konusu şikayet üzerine şüpheli Y.Ç’yi göz altına alındı.

ilkokul 2. sınıf öğrencisi kız çocuğunun ifadesine göre göz altına alınan Y.Ç isimli şahsın “evine çağırdığı, burada soyun dediği akabinde ise cinsel organını gösterdiği iddia edildi.

Şüpheli Y.Ç’nin ifadesinde ise her hangi bir tacizde bulunmadığı, küçük çocukları çok sevdiğini ve evine sürekli olarak köyde yaşayan çocukların geldiğini söylediği iddia edildi.

Göz altına alınan zanlı, çıkarıldığı mahkemede tutuklanarak ceza evine gönderildi.

ayıp

ssssss
06 Haziran 2016 Pazartesi 10:56

nekadar ayıp bişey

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

.......

.....
27 Mayıs 2016 Cuma 10:36

Gözünüzle görmediğiniz hiç bir şeye itibar etmeyiniz bu habere kesinlikle inanmıyorum

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

pretty

woman
26 Mayıs 2016 Perşembe 18:34

Allah herkesin çoluğunu çocuğunu böyle ****,sapkın insanlardan korusun.Karşılarına dahi çıkarmasın. Çocuklarımız Allaha emanet..

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla