visitor analyticsvisitor analytics

KAMYON İLE HALK OTOBÜSÜ ÇARPIŞTI

KAMYON İLE HALK OTOBÜSÜ ÇARPIŞTI
05 Mayıs 2014 Pazartesi 15:17

Nazmi Toker İlköğretim Okulu önünde kamyon ile Özel Halk Otobüsü çarpıştı.

Isparta Devlet Hastanesi ve Nazmi Toker İlköğretim Okulu'nun bulunduğu kavşakta Özel Halk Otobüsü ile kamyon çarpıştı. Kaza sırasında okulundaki öğrencilerin öğle tatilinde olması büyük bir faciayı önledi.

32 HZ 640 plakalı Özel Halk Otobüsü ile 07 F 4340 plakalı kamyon kavşakta çarpıştı. Kazada otobüste bulunan yolcular büyük bir panik yaşadı. Kaza anında okulda öğrencinin olmaması ise faciayı önledi. 

 

Öğrenci
08 Mayıs 2014 Perşembe 22:28

Sayın valimiz başta olmak üzere emniyet yetkililere rektörlüğe sesimizi duyurmadık hiç olmazsa vali bey duysun bu halk otobüslerini denetlenmesi istiyoruz biz koyun deyil insanız eğitimsizlik başta öğrencilere hiç iyi davranmıyorlar ltf valim emniyET müdürüm ilgilenirseniz memnun oluruz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
07 Mayıs 2014 Çarşamba 19:19

Bu halk otobüslerini kim denetler acabavali beye duyurulur bu konuya bi eların

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dereli
06 Mayıs 2014 Salı 12:14

büyük bir ihtimalle bu kamyon ağır vasıtalara kapalı olan ama bir türlü yasak olamasına rağmen denetimsiz kullanılan çay boyundan gelmiştir, halk otobüslerine diyecek birşey yok kurallar onlara zaten dar olan yollarımızda geçersiz, eğitimsiz ve hoşgörüsüz halk otobüs şoförleri küçük araçları adeta ezip geçmekteler.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk
06 Mayıs 2014 Salı 11:13

bu halk otobüsleri tam bi trafik canavarı şöferler eğitilmeli

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MUSTAFA
06 Mayıs 2014 Salı 10:10

OTOGARDA MUAVİNLİK YAPAMAYAN VEYA TÜM OTOBÜS FİRMALARINDA KREDİSİ DOLMUŞ ŞÖFORLERİ HALK OTOBÜSLERİNİN KOLTUKLARINDA GÖRMEK MÜMKÜNDÜR HAYDI HAYIRLI YOLCULUKLAR :))))

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

celal aracı
05 Mayıs 2014 Pazartesi 21:06

halk otobüslerine yorum yapan kardeşim; o kavşaktaki geçme kurallarını ve hangi aracın ne derece kusurlu oldugunu ne derece biliyorsun? otobüs yada kamyon suç kimde bilmiyorum ama iki tarafa da geçmiş olsun ön yargılı olmayalım lütfen. bundan önceki çünür yolundaki kaza da da otobüs kırmızı ışıkta geçmiş denilmişti ama kamyon % 100 suçlu çıktı. mobese görüntüleri ile... daha duyarlı olalım o araçların söförlerinden biri siz yada yakınınız olabilirdi.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla